Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.363 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

21 jan 2024
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
7 jan 2024
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
Met de kleding van Meyer-mode slaag ik altijd. Aangezien ik een grote maat heb, passen broeken, blouses enz. altijd wat de omvang betreft. Het enige wat ik soms moet doen is het korter maken van de polo's, blouses enz. De broeken passen omdat ik precies de maat weet. (Dit is gekomen door jarenlange ervaring) Wat beter zal kunnen? ik zou het niet weten, iedereen is anders wat figuur betreft, iets korter maken is voor de één een goed idee en voor de ander juist niet. Ik denk uitproberen wat maten betreft.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
13 mei 2023

Goede communicatie

Vaak als een product niet meer op voorraad is kun je vragen om een bericht wanneer het product er weer is. Het product was in de aanbieding dus ik verwachtte er niet veel van, maar jawel hoor. Na een week of twee kreeg ik een mail dat het product er weer was en nog steeds voor de aanbiedingsprijs.
15 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
20 sep 2023

Goed en snel contact indien nodig

Snelle bezorging en zit redelijk ,want coupe is matig,maar heel goede kwaliteit stof en ,indien nodig, tel bereikbaar want dat is het grote nadeel van o a p Hahn…..tel na 50 min wachten nog niks en verder kun je niks maar Meyer mode is heel goed benaderbaar voor info Aan te bevelen
21 sep 2023
LV
Lia v.
Ridderkerk
28 okt 2023
Bestelling en aflevering ging vlotjes. Wat ik wel raar vind is dat ze geen nieuwsbrief meer naar mijn mailadres kunnen sturen...die is vermoedelijk in het verleden afgemeld, omdat ik toen de nieuwbrief niet had geopend....nu weer aanzetten kan volgens de klantenservice niet.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Helaas is het activeren van de nieuwsbrief inderdaad niet meer mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
WV
Will v.
Nuenen
24 apr 2023
Zo'n snelle levering. Het enige wat ik nog wil zeggen, is dat er wat meer op de verpakking zou worden gelet. Het had gewoon in een plastic zak gekund, maar er komt een doos, waarvan ik dacht ik heb toch niets groots besteld. Dat is jammer.
25 apr 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Het Meyermode team
JE
2 jun 2023
Aardig assortiment, ook grote maten en ook voordelig. Geen te lange levertijd. Ook mogelijk om in termijnen te betalen. Mogelijkheid artikelen in 'favorieten' te zetten. Ik vind het prettig dat ik de vorige bestellingen ook nog kan zien.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
6 jul 2023
Zooooo blij met "Meyer Mode". Leuke veel betaalbare kledjng, vooral de allergrootste maten. Ik krijg veel complimenten, ondankr mijn postuur. Mijn budget is niet zo groot maar haal leuke kleding van de sale.
7 jul 2023
Wij zijn erg blij met uw beoordeling. Heel erg bedankt en veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
26 jul 2023
Alles op zicht. Zonder problemen terug. Afspraken worden nagekomen. Bij niet meer leverbaar wordt je keurig geïnformeerd. Wat beter kan. Meer A lijn. Shirt graag iets langer. Ik ben 1,68.
27 jul 2023

Beschadigd verpakking

Pakje was terug naar sorteercentrum gestuurd omdat pakje erg beschadigd was. Na 1 ,5 week had ik nog niets van sorteercentrum gekregen en heeft meyermode de producten opnieuw gestuurd
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn dat u uiteindelijk in het bezit bent van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
23 nov 2023

Beoordeling Meijer Mode

De mode zoals ze weer deels de klassieke stijl herintroduceren en dat veel producten weer katoen of een andere natuurlijke vezel bevatten. Voorts is de finance bij Meijer uitstekend.
24 nov 2023
CM
Coby M.
Pijnacker
7 mei 2023

Fijne webshop

Altijd tevreden met mijn uiteindelijke aankopen. Ook over de klantenservice ben ik goed te spreken. Wel jammer dat soms de levertijd erg lang is. Dat weerhoudt me dan van een aankoop
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
24 nov 2023

Mijn winkel bij uitstek!

Snelle levering, uitstekende kwaliteit. Erg fijn dat je ook achteraf kunt betalen. Ik bestel hier regelmatig, en heb nog nooit hoeven retourneren, ben er eigenlijk altijd blij mee.
Mooie beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
RR
RM R.
Enschede
De bestelling is goed aangekomen, het duurde iets langer dan ik gewend ben als ik online bestel, maar verder was het prima. Fijn dat je hier nog grote maten schorten kunt kopen.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AB
Anja B.
Hoogerheide
10 sep 2023
Mijn bestelling komt altijd vlot. En de kwaliteiten van de kleding is prima. En voldoende keuzes voor het artikel wat ik zoek. Koop al jaren hier. En is erg vertrouwd.
11 sep 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AR
angela r.
zaltbommel
snel geleverd , en als er iets niet goed is kan je het makkelijk terug sturen , en je kan het thuis passen , je hoeft met een maatje meer niet in die krappe pashokjes
14 nov 2023
4 mei 2023
het betalen ging maar niet ,gaf steeds aan dat het niet klopte, terwijl ik het goed had gedaan. Tot mijn hulp het toch doorstuurde en het toch accepteerde .
5 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Hartstikke fijn dat het toch is gelukt! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
9 nov 2023
De mogelijkheden bij het bestellen zijn goed en over het algemeen de levering ook. De dames aan de telefoon (ik heb alleen dames getroffen) zijn vriendelijk.
10 nov 2023
WV
willempje v.
Den Dungen
16 jun 2023

het is alle maal goet en netjes

ik ben al tijt blij als ik mijn pak je binen komt alleen het worst erg duur tegen wordig dus dan is het wat minder bestellen groetjes van w v d heerik
16 jun 2023