Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl
Beoordelingen:

626 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.363 beoordelingen in totaal  

4,41
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

de meest kritische beoordeling

27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
AT
Alma T.
Enschede
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte Administratie

Je administratie beter op orde hebben. Me niet spammen over reeds betaalde rekeningen!
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben 2 bestellingen gedaan met 2 klantnummer. 1 op 21 januari ideal betaald en 1 op 31 januari op rekening. De bestelling van 31 januari is afgeleverd en die van 21 januari staat op de site dat deze word samengesteld. Meyer houd vol dat deze bestelling is afgeleverd maar dat is die van 31 januari. Al menig maal gebeld en krijgen telkens een ander antwoord. Wij hebben voorgesteld dat ze de bestelling van 21 januari maar moeten annuleren en verrekenen met die van 31 januari. Nog geen antwoord.
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering!

25 januari 2024 heb ik 6 artikelen besteld. Krijg vandaag 15 februari te horen dat er maar 2 artikelen verzonden zijn. Als ik dit eerder geweten had, had ik ergens anders deze artikelen kunnen bestellen.
Beoordeling melden
FC
Fatma C.
Rotterdam
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Laatst bestelling geplaatst. Twee volle weken gewacht.na drie keer bellen wordt er gezegd we zijn overgenomen. En je bestelling gaat niet door???
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

Ik hoor niets meer over mijn bestelling Ik zou het prettig vinden als jullie mij even kunnen informeren
Beoordeling melden
ES
elly S.
ouddorp
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jas ontvangen met scheur erin./en verkeerde levering.inplaats bodywarmer een step i

Jas ontvangen met scheur erin. En nog een verkeerde bestelling,in plaats van bodywarmer een step in
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de bestelling defect en foutief heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goedemiddag Keer na keer was het bestelde niet aanwezig. Dat werd niet aangegeven. Daarna werd meegedeeld dat ik nadat ik iets anders had besteld , niet meer voor de korting in aanmerking kwam. Bij aankomst van wat er over was van het bestelde, bleek dat de doos aan de bovenkant open was en gescheurd. Ook bestelde werd dagen te laat geleverd. Geen schoonheidsprijs volgens mij. W.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
18 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de bestelling zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is niet de eerste keer dat iets wat als ‘op voorraad’ op de site staat, veel later of, zoals de laatste keer, helemaal niet wordt geleverd. We zijn er klaar mee en zullen niet meer bij dit bedrijf bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat we niet hebben kunnen leveren volgens de aangegeven levertijden. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb een vest besteld en een bericht dat jullie de bestelling ontvangen hebben. Levering binnen een aantal dagen werd er gezegd. nog steeds niets gehoord grrrr
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is het artikel niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
JP
J P.
garderen
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 12 dec iets retoer gedaan en het staat nog steeds op mijn rek
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw retourzending nog niet is verwerkt. U kunt uw volledige adresgegevens en retour bewijs mailen naar webcare@meyer-mode.nl. Wij zullen dan een onderzoek instellen. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
niet weken wachten en dan zeggen dat het uitverkocht is
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat wij ons niet hebben kunnen houden aan de aangegeven levertijd en dat het artikel vervolgens uitverkocht is. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
JB
Joke B.
Den Haag
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
30 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Erg spijtig om te vernemen dat u deze ervaring bij ons heeft. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Is geen bestaande firma,je kunt niks retourneren,en de kwaliteit is belabberd is gewoon een doorstuur adres vanuit China en betaal altijd via Klarna anders ben je de centjes kwijt
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
8 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling,al denken wij dat uw beoordeling niet voor ons bestemd is. Wij zijn een bestaande firma; zie www.meyer-mode.nl. Het retourneren is kosteloos via DHL. Ons magazijn is gevestigd in Duitsland, wij hebben niets te maken met China. Betalen via Klarna is bij ons ook niet mogelijk. Bij uw gegevens hebben wij ook geen openstaande bestelling of saldo staan. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AG
Anna g.
Bleiswijk
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Was goed maar de laatste dagen krijg ik steeds mail over een retour ik heb bewijs dat ik ze retour gegeven heb bij DHL servicepunt. stop daar mee.kijk eerst of alles klopt
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
5 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Als u alle gegevens heeft doorgestuurd, zullen wij een onderzoek instellen en komen er bij u op terug. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tijdig leveren en als dit langer dan 1 maand duurt aanbieden de bestelling te annuleren en geld terug storten aan de klant
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
31 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
JH
Jenny H.
Neerbeek Hollans
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heel onvriendelijk zelfs onbeschoft klantencontact per telefoon en mail. Als klant werd ik voor dom gehouden. Jh
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u dit gevoel heeft gekregen. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos

Muiltjes afbesteld en maand later nog geen geld terug. Heeft er iemand een zelfde ervaring 🤔.
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
15 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u nog geen terugbetaling heeft ontvangen. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens en uw IBAN-nummer via webcare@meyer-mode.nl zodat wij de terugbetaling voor u in orde kunnen maken. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Minder vaak mails sturen, steeds met korting om de mensen te verleiden
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
3 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. U kunt zich heel makkelijk afmelden van onze nieuwsbrieven door op afmelden te klikken. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Strandhuis leverbaar op de site blijkt niet leverbaat
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een verkeerde broek opgestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Meyer-mode.nl
18 sep 2023
Wat vervelend dat u de verkeerde broek heeft ontvangen? Onze welgemeende excuses hiervoor. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@meyer-mode.nl?Ðan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Meyermode