Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.362 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
AV
A. v.
Noordwijk
Ik krijg het bezorgd aan mijn huisadres in een appartementengebouw. Maar het wordt op de brievenbus in de hal gelegd, en ik zie de bezorger weggaan. Ik moet dus direct naar beneden om geen commentaar van de medebewoners te krijgen. Dit vind ik dus vervelend. Andere bezorgers leggen het in de lift, dat is prettiger.

Kwalitatief perfect. Voor ieder wat wils.

Ik heb 17 januari vrij veel kleding en producten besteld. Meer dan de helft (2/3) van de bestelde artikelen moet nog komen. Ik heb er geen haast mee, maar mocht je bijvoorbeeld kleding willen bestellen omdat je die op korte termijn aan wilt, dan zeg ik:"niet doen"!!!
LM

tevreden over de artikelen

tevreden over de artikelen Niet zo snelle bezorgingen en los bewegend verpakt in te grote doos van dun karton.
FP
Frits P.
Wijlre
Snel en correct reageren bij gemaakte fouten. Over het algemeen goede kwaliteit van geleverde materialen.
AS
an s.
loenen
17 feb 2024
goede ervaring op tijd geleverd alleen de bestellingen worden in de brievenbus gepropt
Vriendelijk benadering toen is bij jullie iets mis was gegaan
Zeer tevreden over contact,verzending en ontvangen.
JD
jacqueline d.
Noordwijkerhout

Goede spullen ....snelle leveringen

Goede spullen ....snelle leveringen
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
Goede kwaliteit en snel geleverd.
11 feb 2024
altijd goed niks verbeteren
Het bestelde was er vlot.
MV
Marjorie v.
Badhoevedorp
Goede ervaring
28 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
14 jan 2024
Ik ben tevreden, maar ik heb een jurk besteld en die komt maar niet ze hebben wel bericht gedaan dat hij er was maar hij is nog steeds niet hier en daar ben ik niet tevreden over ik hoop dat dat nog goed komt.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is de jurk niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
1 jan 2024
Hoef niet lang te wachten als men belt, het pakket komt vrij snel en het product is goed van prijs.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode.
JV
Joke v.
Mijnsheerenland
13 jan 2024
Altijd goede prijs/kwaliteitverhouding met uitstekende (klanten-)service.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Meyermode