Meyer-mode.nl

Online damesmode voor vrouwen met een maatje meer.

Beschrijving
Matenspecialist Meyer-mode.nl biedt de consument een omvangrijke collectie kleding die exclusief voor grote maten is ontworpen. Met een groot aanbod in verschillende maten (maat 44 t/m 66) heeft Meyer-mode.nl voor iedereen met een maatje meer de juiste kleding. Van blouses, t-shirts, jeans, jurken en lingerie tot schoenen en accessoires, Meyer-mode.nl heeft het allemaal. Naast het uitgebreide assortiment heeft Meyer-mode.nl ook een eigen merk ontwikkeld, Mia Moda, speciaal voor de jongere vrouw. Naast kleding in grote maten helpt Meyer-mode.nl klanten ook door het geven van het juiste kledingadvies. Met behulp van maattabellen, kledingadvies en figuuradvies helpt Meyer-mode.nl de klant zoveel mogelijk bij de samenstelling van hun garderobe. Kleding met kwaliteit Voor Meyer-mode.nl staat kwaliteit centraal. De kleding bij Meyer-mode.nl is altijd van hoge kwaliteit, comfortabel, heeft een goede pasvorm en een hoogwaardige afwerking. De snit wordt aangepast naarmate de maten groter worden, dus oncomfortabele mode is verleden tijd: de flatterende mode accentueert de sterke punten van de klant.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LECapelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

4.25 / 5.00

1.188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Meyer-mode.nl

Mooie producten

Vooral merk Mia Moda : leuke en kwalitatief goede producten. Ook voor grotere maten.

De maat en de levering correct.

Top! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Meyermode
24 december 2 artikelen besteld. Na 2 weken Meijers gebeld wat de reden was dat ik nog helemaal niets gehoord had. Niet op voorraad. Waarom geen mailtje om dat door te geven? De bestelling is geannuleerd.

Wat bij de levering NIET klopte, was dat het na 3 a 5 dagen geleverd zou worden, dat werden echter 2 en een halve week.De geleverde producten zitten netjes verpakt, wat ook beslist belangrijk is.

Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Het kan weleens voorkomen dat er een vertraging is bij de levering. Hier wordt u altijd op de hoogte van gesteld. Met vriendelijke groet, team Meyermode
Leuke kleding, prima kwaliteit. Draagt heerlijk.

Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Meyermode
alles is naar tevredenheid ontvangen

Harstikke fijn! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Bh was veel te klein

Antwoord van Meyer-mode.nl
U kunt bij ons binnen 14 dagen kosteloos ruilen qua maat. Hiervoor kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Meyermode
1 week geleden
Ik wacht nu al bijna een maand op terugbetaling van mijn retouren gestuurd half december , de mail daarvan kreeg ik pas op 8 jan en tot op heden nog niets terug betaald door meyer , het is een niet gering bedrag en zou dat nu wel eens graag op mijn rekening zien staan slechte service die ik niet bij andere on-line winkels heb meegemaakt

Antwoord van Meyer-mode.nl
Zodra u van ons een retoursbevestiging heeft ontvangen wordt de terugbetaling automatisch in orde gemaakt omdat u van te voren heeft betaald. Dit bedrag staat binnen uiterlijk 10 werkdagen op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Meyemode
alles goed

Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Meyermode
Moest vragen waar mijn bestelling bleef, maar het is allemaal snel hersteld.

Antwoord van Meyer-mode.nl
Fijn dat het snel hersteld is, wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyermode
goed

Goed om te lezen ;-). Met vriendelijke groet, team Meyermode
goed

Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
heb het product terug gestuurd

Antwoord van Meyer-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Alles prima. cijfer 9

Antwoord van Meyer-mode.nl
Wauw! Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
Uitstekende kwaliteit en service

Super bedankt! Dit lezen wij graag :). Met vriendelijke groet, team Meyermode
1 week geleden
Ik ben blij dat u ook grote maten in de collectie heeft.

1 week geleden
Wij zijn blij met uw beoordeling! Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode
1 week geleden
Meyer Mode geeft goed aan wanneer iets leverbaar is. Ze leveren dan binnen de verwachte termijn. De producten waren mooi en goed verpakt. Helaas was van een aantal producten de pasvorm niet geschikt voor mij. Service is gewoonlijk prima. Je krijgt een berichtje als de betaling ontvangen is en wanneer teruggestuurde producten terugontvangen zijn. Telefonistes zijn vriendelijk en behulpzaam

1 week geleden
Wij worden blij van uw positieve beoordeling! Bedankt! Met vriendelijke groet, team Meyermode.
alles is goed ontvangen en het was vlug

1 week geleden
Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Meyermode
1 week geleden
Snelle bezorging de maten kloppen meestal wel ik ben er tevreden over

1 week geleden
Heel erg fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, team Meyermode