alcoholvrijshop.nl

509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.801 beoordelingen in totaal

ongeldig

alcoholvrijshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij alcoholvrijshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ben inmiddels al bijna 2 jaar een trouwe klant! Goed geprijsd en altijd heel snel geleverd. Echter nog belangrijker; de persoonlijke service (ja die bestaat hier wel gelukkig nog!) Ik had advies nodig omdat een bepaald merk uitverkocht was. Medewerker gaf telefonisch eerlijk advies, was zeer kundig en vriendelijk. Op basis daarvan heb ik het alternatief gekozen. Ben goed geadviseerd en zo probeer je ook weer eens andere merken! Absolute aanrader alcoholvrijshop.nl!

5 aug 2023
Tevreden over snelle verzending en werking van de website en het betaalproces. Minder tevreden over de beschikbare informatie bij de wijnen. Zo mist een ingrediëntenlijst. Nu bij aankomst verrast dat alle bestelde wijnen behalve gedealcoholiseerde wijn ook vruchtensap(lees suiker) of letterlijk toegevoegde suiker(rietsuiker/sucrose) bevatten. Dat neem ik principieel niet, dus nu maar weggeven als cadeautje. Jammer voor mij...

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

3 feb 2024
👍
4 feb 2024
Had me zeer verheugd op een goede kwaliteit alcoholvrije wijn. De Kolonne Null rouge no. 2 is een dure rode druivensap gebleken waarvan de smaak wat geconcentreerd druivensap is i.p.v. een waterige. Maar dat is dan ook het enige lichtpuntje.
Ik bestel altijd via telefoon, maar website werkt heel slecht. Als je bij menu iets aanvinkt krijg je niet wat je zoekt

Lekkere wijn.

De alcoholvrije wijn is prima van kwaliteit. En de prijs kwaliteit is uitstekend. Uiteraard is de ene wijn lekkerder dan de andere, maar dat is een persoonlijke smaak.
De snelheid is ongekend..soms denk ik jullie kunnen amper de mail gelezen hebben of ik krijg al track &trace voor volgende dag.. echt top 🤣🤣👍
Bijzonder snelle levering Woensdag besteld donderdag in huis En dat in de drukke feestdagen rond Kerst Wijn is ons bekend en een aanrader

Duidelijke webshop, snelle levering en goede verpakking

Handige webshop en de flessen alcoholvrije wijn waren goed verpakt. Snelle levering, zelfs rond de feestdagen!
JD
Jack D.
Oostzaan

Op je gezondheid ...

Prettig dat je gewoon alcoholvrij toch lekker kunt (mee)drinken met een gin, whiskey of likeurtje
RR
R R.
‘s-Heerenberg
18 jan 2024
Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding, goed verpakt en verzorgde aflevering door Post NL.
Snelle levering en goede communicatie. Website is overzichtelijk om keuze te kunnen maken.
7 jan 2024
Snel en goed stevig verpakt bezorgd. Daarnaast is barrista chocolade siroop k heerlijk
Adequate informatie ontvangen en de zending is keurig op tijd afgeleverd.
21 jan 2024
Zeer snelle levering. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Prima service