alcoholvrijshop.nl

510 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.802 beoordelingen in totaal

ongeldig

alcoholvrijshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij alcoholvrijshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ben inmiddels al bijna 2 jaar een trouwe klant! Goed geprijsd en altijd heel snel geleverd. Echter nog belangrijker; de persoonlijke service (ja die bestaat hier wel gelukkig nog!) Ik had advies nodig omdat een bepaald merk uitverkocht was. Medewerker gaf telefonisch eerlijk advies, was zeer kundig en vriendelijk. Op basis daarvan heb ik het alternatief gekozen. Ben goed geadviseerd en zo probeer je ook weer eens andere merken! Absolute aanrader alcoholvrijshop.nl!

5 aug 2023
Tevreden over snelle verzending en werking van de website en het betaalproces. Minder tevreden over de beschikbare informatie bij de wijnen. Zo mist een ingrediëntenlijst. Nu bij aankomst verrast dat alle bestelde wijnen behalve gedealcoholiseerde wijn ook vruchtensap(lees suiker) of letterlijk toegevoegde suiker(rietsuiker/sucrose) bevatten. Dat neem ik principieel niet, dus nu maar weggeven als cadeautje. Jammer voor mij...

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

aangenaam verrast , tot nu toe een dikke tien voor dit bedrijf

Onlangs ‘bij Randolf in Driebergen’ een verrukkelijke wijn gedronken, bleek deze 0% te zijn. We waren echt verrast na een korte zoektocht op internet vonden we deze site de alcoholvrijshop.nl , de site is duidelijk, bestelproces idem en de levering zeer snel , we hebben meteen nog wat andere items besteld om te proberen , tot nu toe een dikke tien voor dit bedrijf.
MM
Mhairi M.
Amsterdam
Breed assortiment en super snelle service . Mooi en stevig ingepakt . De beste is dat ze gebruiken Post Nl en niet bv Budbee ( nooit laten leveren ) Een aanrader!!
Snelle levering. Ik had verkeerde keuze gemaakt en na telefonisch contact was men bereid de bestelling terug te nemen en de goede wijn te leveren.

Top zaak.

Snelle levering. Goed verpakt zoals omschreven. Nette prijzen. Ik ga snel weer bestellen.
9 mrt 2024
Leuke prijzen en vlotte levering. Ook informatie over de levering is altijd accuraat
HV
Hans v.
Amsterdam
Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Snelle levering van goede producten.

Altijd zeer snelle levering en kundige medewerkers!

Altijd zeer snelle levering en goed advies! Ben al paar jaar trouwe klant!
PP
Prive P.
Privé
10 mrt 2024

Absoluut een aanrader.

De flessen zijn super goed verpakt en altijd een snelle levering.
Snelle levering. Wat een keuze in alcoholvrije drankjes.
Snelle levering in stevige kartonnen verpakking verzonden
Mooie producten, goede prijs, snelle levering
Smaak is goed! Beter dan verwacht
10 mrt 2024
Snelle levering, heerlijke drank
Goed contact. Tijdige levering.
Accuraat Snel Gemakkelijk
binnen 24 uur in huis