debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

4 apr 2023
Speciaal voor een zieke kennis een box besteld bij de Bestelbox. We wilden graag dezelfde dag (zaterdag) nog laten leveren. Op meerdere sites gekeken voor een leuke attentie, maar de meesten leveren echter niet dezelfde dag. Toen kwam ik bij de Bestelbox, zodra ik daar iets in mijn winkelmand deed, was er wel optie tot levering op dezelfde dag. Ik heb hier ook een meerprijs voor betaald van 7.95 (normaliter, op andere dagen is het 5.95). Allemaal prima. 's Avonds kreeg ik echter mail van de Bestelbox, dat dit helemaal niet mogelijk was. En dat de fout bij DHL lag dat zij deze optie blijkbaar op de site aanboden. De box zou smaandags pas geleverd worden bij de begunstigde. Ik heb terug gemaild dat ik dit vervelend vindt, omdat ik speciaal voor de Bestelbox had gekozen, omdat zij de optie 'dezelfde dag nog leveren' aanboden. Op maandag kreeg ik een mail terug dat zij dit begrepen en dat ze graag de meerkosten wilden vergoeden in vorm van een kortingscode, voor een volgende bestelling. Als ik daarmee akkoord zou gaan. Ik vond het netjes dat ze terug mailden en een oplossing aanboden. Echter, ik heb terug gestuurd dat ik niet akkoord ging met de vergoeding in vorm van een kortingscode, maar dat ik dit liever teruggestort zag op mijn rekening. Met als reden (letterlijk): Een kortingcode via mail 'verplicht' ons iets bij jullie te bestellen, terwijl (als alles goed was gegaan) ik of elders had besteld of minder kosten kwijt was geweest. Hier heb ik geen reactie op gehad. Een week later nog eens een mail gestuurd, wederom tot op heden geen reactie terug en dus ook geen vergoeding in de (meer)kosten. Joanne Mulder

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Snelheid van leveren
Leuke cocktailbox cadeau gedaan. Zij vond het super leuk om zo door de brievenbus te krijgen. Of het ook smaakte weet ik nog niet. Die cocktailparty komt nog. Het pakketje werd in ieder geval op de aangegeven datum bezorgd en dat is top!
Te klein voor het geld
Originele cadeautjes, prima prijzen en perfecte levering!
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor deze mooie review Birgitta! Erg leuk om te lezen. Daar doen wij het voor.
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je bestelling en mooie review.
Makkelijk geregeld, volop keuze en snelle bezorging
Antwoord van debestelbox.nl
Super leuk om te horen! Dank je wel voor het delen van je ervaring. 🎁
JS
Jolanda S.
Leeuwarden
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je mooie review 💪🏻🎁

Leuk pakket

Dit was een kado, snel geleverd en leuk pakket.
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je mooie review. Hier doen wij het voor 💪🏻🎁
Dit is zo leuk om te geven. Ontvangers reageren blij verrast. En er is ook voor een kleinere portemonnee keuze.
Antwoord van debestelbox.nl
Wat een leuke review! Erg leuk om je enthousiasme te lezen.
Top service, telefonisch bereikbaar, snel antwoord op mijn vraag en denken met je mee, zodat je bestelling, in deze drukke maand op tijd in huis is!
Antwoord van debestelbox.nl
Bedankt voor deze top review! Wij zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze service! :)
PB
Pieter B.
Sterksel
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor de mooie review!
14 nov 2023

perfecte verrassing

makkelijk bestellen bezorgen op hewenste datum en je kan een pakket voorzien van een persoonlijke boodschap
15 nov 2023
Dank je wel voor de mooie review! En het delen van je prettige ervaring met ons.
10 nov 2023
easy and good service
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons! Super mooie review 💪🏻🎁
9 nov 2023
Een heerlijke opkikker. Goede communicatie en snelle levering.
10 nov 2023
Super bedankt voor de mooie review! 💪🏻🎉 Fijn te horen dat het goed is ontvangen.
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor de mooie review. Daar worden wij heel blij van 👍🎁.
27 okt 2023

Super leuk en lekker cadeautje om te geven

Het was een cadeautje en diegene vond het een super leuk, lekker en gevarieerd pakket. Het zag er goed verzorgd uit en diegene heeft ervan genoten.
31 okt 2023
Super leuk om te horen! 💪🏻🎁
Helemaal goed hoor
25 okt 2023
Leuk om te horen 💪🏻 Dank je wel. 🎁
WW
Wendy W.
Alkmaar
20 okt 2023
Netjes geleverd, optijd binnen gekomen, erg tevreden, zou er zeker vaker bestellen en leuk om te geven of te krijgen voor elke gelegenheid.
25 okt 2023
Heel leuk om te horen. Dank je wel voor je mooie review 💪🏻.
4 okt 2023
4 okt 2023
Dank je wel voor je mooie review! Daar zijn wijn enorm blij mee. Super dat je je bestelling bij ons zo hebt ervaren.