debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

23 mrt 2024
Te klein voor het geld
25 jun 2023

Ontevreden

Op 11 juni een bestelling geplaatst om te laten bezorgen op 15 juni. Bestelling is nooit aangekomen. Na een telefoontje blijkt dat het pakket zoek is, Bestelbox wacht tot het pakket bij hun retour komt en ik daarna pas mijn geld terug kan krijgen. Bezorgen hoeven ze niet meer aangezien het een verjaardags verrassingsbestelling was. Na 3 telefoontjes is het pakket nog steeds niet terug waardoor ik nog steeds geen geld terug heb. Inmiddels is het 25 juni.
14 jul 2023
Cadeau niet volgens afspraak geleverd, erg jammer, verrassing is eraf. Volgende keer toch maar weer naar anderen die dit wel geregeld krijgen. DHL is uiteraard ook niet de beste bezorger.
Antwoord van debestelbox.nl
Wij hebben geconstateerd dat de door jou bestelde cadeaubox op vrijdag is teruggekomen uit de rit van de betreffende bezorger. Ondanks dat wij zelf graag 100% aflevergarantie op de gewenste bezorgdag zouden willen geven, is er geen enkele vervoerder die dit kan garanderen. Gelukkig is de box de dag erna alsnog bezorgd. Excuus voor het ongemak en hopelijk voelde de jarige zich alsnog 'Goud Waard' :)
12 jul 2023

Komen afspraken niet na

Bestelling werd op verkeerde dag geleverd, veel te vroeg. Na contact te hebben opgenomen werd beloofd nogmaals bestelling te bezorgen en dan op de juiste dag. Het was immers voor een speciale gelegenheid. Helaas is dit niet gebeurd en wordt er niet meer gereageerd op mijn klacht hierover. Dit bedrijf heeft duidelijk zijn zaken niet op orde.
13 jul 2023
Fijn dat we elkaar telefonisch even gesproken hebben en nogmaals excuus voor de vertraging. Na eerder te ijverig te zijn geweest om vóór de gewenste bezorgdatum te leveren. Hoogst uitzonderlijk en niet in lijn met onze service! Er komt nog een verrassing jouw kant op :)
27 sep 2023

Slechte service

VerzendAdres kon ik niet invoeren omdat het een postbus was. Bij de notities adres bijgevoegd met de vraag het daarheen te sturen. Toch naar mijzelf verstuurd. Daardoor dubbele verzendkosten voor mij. Mail na gestuurd maar tot op heden geen reactie. Slechte service
12 aug 2023

Niet geleverd

Helaas besteld, betaald en nadien niets meer... Lang niet toegekomen op gevraagde datum... Begin van de week werd het geleverd, maar ondertussen weekend en nog steeds niets geleverd. Contact opgenomen via WhatsApp... Geen reactie...
14 aug 2023
Jammer om te horen. Helaas is dit gekomen door een fout in ons systeem, gelukkig heeft mijn collega het met jou opgelost en komt het pakket jou kant op! :)
19 mei 2023
Slechte levering. Eerste box kwam te laat en was beschimmeld. Nieuwe box zou worden geleverd ter compensatie. Goed maar ook die komt te laat. Zou op dezelfde dag worden geleverd. Nu 3 dagen en nog steeds wachten.
22 mei 2023
Ai, dit lijkt de zogenaamde wet van Murphy te zijn. Al onze boxen gaan bij ons, in perfecte staat, op tijd de deur uit om bezorgd te worden. Tot tweemaal toe komt onze vervoerder, en dus wij, niet na waar naar gestreefd wordt met betrekking tot het afleveren. Mocht de box vanavond niet bezorgd worden, komt één van onze collega's morgen persoonlijk een nieuwe bezorgen! De afstand vanaf ons warehouse laat dit toe. Excuus voor het ongemak!
Donuts and muffin were stale. I paid more than €40 and got stale food. Just go to the bakery. This was a gift. I’m so embarrassed. The chocolate was ok. It was delivered on time. I would not recommend.
2 aug 2023

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en gesmolten producten

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en de producten waren zo goed als allemaal gesmolten. Misschien handig om met warm weer iets van koelelementen in de box te doen.
2 aug 2023
Bedankt voor je bericht! Wij hebben de box op 27 juli verstuurd en de gewenste leverdag was 28 juli. De box is uiteindelijk op 29 juli bezorgd. Onze vervoerder DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Wat betreft de gesmolten producten: Goed dat je met de tip over koelelementen komt! Bij extreem hoge temperaturen doen wij altijd een coolpack bij onze boxen met verse producten maar de temperatuur van vorige week gaf geen aanleiding om dit te doen want het was slechts 19 graden dus niet extreem hoog. Helaas kan het altijd zo zijn dat de chocolade een beetje smelt maar dat doet niks af aan de heerlijke smaken. Hopelijk heeft de ontvanger er alsnog van genoten!
13 jul 2023
Slechte kwaliteit ik ga het iedereen afraden alles kwam gesmolten binnen en onprofessionele reactie toen ik via whats ap dit heb aangegeven
Antwoord van debestelbox.nl
Een vervelende samenloop van omstandigheden, wanneer er een box met semi-verse producten wordt besteld en de gewenste bezorgdag een zaterdag is... De betreffende bezorger is die dag met de cadeaubox aan de deur geweest en heeft zijn best gedaan om deze te bezorgen. Dit is echter niet gelukt, waardoor de eerstvolgende bezorgdag automatisch de maandag wordt. In de zomerperiode zijn wij zelf voorzichtiger met het aanbieden van boxen die niet té lang onderweg mogen zijn maar wanneer de box niet geleverd kan worden, is dat voor ons ook overmacht. Wel proberen wij altijd voor een passende oplossing te zorgen. Excuus voor het ongemak!!
13 jun 2023
Het duurde 6 dagen voor hen om de bestelbox te versturen … waardoor het cadeau te laat aankomt. En je kan de bestelling niet tracker.
23 jun 2023
Wij geven de cadeauboxen altijd een dag vóór de gewenste levering mee aan onze vervoerder en wanneer er in het buitenland geleverd moet worden meestal nog iets eerder. In overleg kan een bezorgdatum uiteraard altijd aangepast worden. De besteller krijgt altijd een track & trace mail in het opgegeven e-mailadres. Ondanks dat wij er alles aan doen om de boxen bijtijds mee te geven kan er weleens vertraging in het bezorgproces ontstaan. Excuus dan ook voor het ongemak in deze en wij hopen dat de Bierproeverij alsnog heeft gesmaakt!
13 jun 2023
Nog steeds niet geleverd. Ik zou van Nikki’s feedback krijgen wat er mis is gegaan. Niks gehoord. Heeeeel jammer.
13 jun 2023
Goedenavond, vreemd en bovenal vervelend dat het pakketje nog niet boven water is. onze collega Nikki heeft gisteren contact gehad met DHL. Zij gaven eveneens de melding dat de cadeaubox netjes op tijd bezorgd is. Dan kan het weleens zo zijn dat deze op een verdekte plek wordt gelegd of bij buren wordt bezorgd maar het gaat in ieder geval niet mee terug met de bezorger. Wij zijn in afwachting van het DHL onderzoek en zullen jou erna uiteraard een passende oplossing bieden. Excuus voor het ongemak!
22 jun 2023
Ik heb een kaartje met een boodschap erbij gedaan de kaartje is zonder boodschap aangeleverd erg slecht
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik heb even teruggekeken in onze mailbox en ik zie dat je ons hier niet over hebt ingelicht, jammer! Dan hadden we het op een positieve manier kunnen oplossen samen en ervoor kunnen zorgen dat de ontvanger alsnog jouw persoonlijke boodschap had ontvangen.
25 jun 2023
De box is nooit aangekomen, het was voor een verjaardag en die is natuurlijk al lang geweest.
14 aug 2023
Ik heb extra betaald voor zelfde dag bestelling, het pakket is 6 dagen later geleverd.
15 aug 2023
Inmiddels hebben wij contact gehad. Ondanks dat het een vertraging bij DHL is geweest. Hebben wij geheel kosteloos een nieuwe extra box gestuurd om het netjes op te lossen.
3 okt 2023
Ik heb helaas niks ontvangen ik wacht nog steeds op mijn pakketje
4 okt 2023
Goedendag, je hebt op 25 sept een bestelling gedaan voor levering 27 sept. In ons systeem staat dat hij op 27 sept om 14.02 uur is geleverd. Mocht dit niet zo zijn kan je ons dan mailen naar info@debestelbox.nl?/
25 mei 2023
Veel te laat bezorgt!
26 mei 2023
Heel vervelend dat het niet is gelukt om de snoepbox zoals gewenst op zaterdag te leveren. Wij streven er uiteraard naar om 100% van onze cadeauboxen op de gekozen dag te leveren maar een, gelukkig heel klein, percentage kan afwijken. Gelukkig is de box maandagmiddag wel bezorgd en wij hopen dan ook dat dit alsnog werd gewaardeerd door de ontvanger! Excuus voor het ongemak :(
7 jun 2023
Miste 2 producten.
8 jun 2023
Dat is vervelend en uiteraard ons excuus hiervoor! Ondanks dat je een Luxe Party Borrelbox hebt besteld met liefst bijna 20 lekkernijen, mag dit natuurlijk niet gebeuren. Wanneer je ons laat weten welke producten je mist, sturen we je deze vanzelfsprekend na.
Antwoord van debestelbox.nl
Ongelooflijk vervelend dat de door jou bestelde box niet geleverd kon worden en deze retour wordt gestuurd naar ons. Wij nemen telefonisch contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Excuus voor het ongemak!