debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

11 jul 2023

late levering

ik heb de bestelbox besteld en het bezorgmoment afgestemd dat het een dag voor de jaardag van mijn collega zou arriveren en mijn collega dan gezellig in het weekend ervan kon genieten met het warme weer. zonder enig bericht is het pakket 4 dagen later geleverd. Dit valt natuurlijk niet goed bij mij in de smaak.
12 jul 2023
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de Tapas Zomerbox alsnog 'in de smaak' is gevallen :) Excuus voor het ongemak!
20 mei 2023
Ik had duidelijk gevraagd om het pakket 20 mei af te leveren ivm verjaardag op 21 mei Nu krijg ik bericht dat zij pas maandag middag komen ,dus NA de verjaardag , hoewel ik dit zeker al 2 weken van te voren had geregeld . Heel jammer , misschien dit beter afstemmen met DHL . Groet , Ineke
22 mei 2023
Wat vervelend om te horen. Dit is natuurlijk niet hoe wij omgaan met de pakketen. Wij zorgen dat de cadeaubox op tijd klaar zijn om door de vervoerder opgepikt te worden. DHL verstuurt dagelijks duizenden pakketten en daar zit een kleine foutmarge in. Dat wil zeggen dat er altijd een aantal pakketjes zijn die om wat voor reden dan ook niet 'next day' geleverd kunnen worden. Helaas is dit in jouw geval ook zo geweest. Excuus voor het ongemak en wij hopen dat de box alsnog in de smaak is gevallen! :)
20 apr 2023

Bezorgingstijden niet ok en droog.

De bezorging hoort overdag plaats te vinden ipv tussen 1730 en 2230 uur. Daarbij wordt het pakketje gewoon in iemands tuin achtergelaten, gelukkig regende het niet. Reactie van ontvanger was dat de donuts niet erg vers en zeer droog waren. Jammer!
24 apr 2023
Bedankt voor je review! Vervelend dat DHL er zo mee omgaat. Gelukkig hebben we het opgelost en krijgt de ontvanger nieuwe donuts van ons! :)
18 jul 2023
Een brievenbus pakketje dat niet door de brievenbus word gedaan waardoor de ontvanger deze moet gaan halen. Zo is de hele verrassing eraf. En dan ook nog een verkeerde tekst op de kaart. Heel jammer.
18 jul 2023
Goed dat we elkaar vandaag even gesproken hebben en er wordt nog iets lekkers verstuurd. Ondanks dat je aangaf dat niet nodig te vinden :) Het kan voorkomen dat een brievenbuspakketje onverhoopt niet door de brievenbus past. Dit heeft dan vaak te maken met de afmeting van de brievenbus van de ontvanger. Die kan bijvoorbeeld taps toelopen naar binnen of vol zitten. Een verkeerde tekst op het kaartje trekken wij ons echter persoonlijk aan, dus mede daarom ook het 'goedmakertje'. Excuus voor het ongemak!
23 jun 2023

Levering veel te langzaam en fout op de website…

Volgens Website zou bestelling (5 x) op zaterdag zijn maar dat bleek fout. Ik werd gebeld maar dan geef je toch korting oid. Twee van de 5 kwamen pas op woensdag ipv maandag.
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Door een kleine bug in ons systeem is het soms mogelijk om op zaterdag een bestelling te plaatsen voor levering op dezelfde dag, terwijl dit helemaal niet kan aangezien wij op zaterdag gesloten zijn. Dit is natuurlijk erg vervelend maar hier kunnen wij niks aan doen omdat dit in een plug-in van DHL zit. Wanneer dit gebeurt bellen wij onze klanten om ze er van op de hoogte te stellen dat de levering wordt verplaatst naar maandag (als ze dit willen uiteraard). Wat betreft de vertraagde leveringen: Ondanks dat wij er alles aan hebben gedaan om de Cadeaubox op tijd bij DHL aan te melden, zijn wij vanaf dat punt geheel afhankelijk van het bezorgtraject van DHL en komt het in enkele gevallen helaas voor dat DHL het pakket niet binnen 24 uur bezorgd. Om je een passende oplossing hiervoor te bieden heeft u op woensdag 21-06 van ons een mailtje gekregen betreffende een vertraagde levering met daarbij een mooie kortingscode t.w.v. 25% op een volgende bestelling.
De zoete gebakjes zijn niet vers. Zoals Brownie, donuts, cookies...ze zijn zacht of droog en taai. Heel jammer! Verder ziet het er leuk uit en wordt op tijd geleverd.
13 jun 2023
Wat vervelend om te horen dat een deel van de inhoud van de box niet naar wens is geweest! Wij krijgen gelukkig zelden of nooit klachten over de versheid van onze producten. In dit geval is de box aan het eind van de ochtend door DHL opgepikt en rond 19.00 uur bezorgd, zoals gewenst. Wij nemen contact op voor een passende oplossing. Excuus voor het ongemak!
30 aug 2023
De doos was van slechte kwaliteit en zag er niet mooi uit. Daarom een nieuwe cadeauverpakking gekocht bij de Hema. Daarnaast weinig inhoud voor veel geld.
8 mei 2023

Bezorging was veel te laat.

De bezorgtijd had ik gepland tussen 14.00 uur en 18.00 uur. Dit werd tussen 17.30 uur en 22.30 uur. Niet acceptabel!
10 mei 2023
Bedankt voor je bestelling en reactie! Ik zie dat het pakket 19:55 uur is bezorgd bij de buren. Ook staat er op onze website onder het kopje tijdslot kiezen "'Kies je voor bezorging op maandag, dan is dit alléén mogelijk tussen 17.30 – 21.30. Hoop dat het pakket wel in de smaak is gevallen :)
25 apr 2023

Geen brievenbus pakketje

Pakketje speciaal besteld als brievenbus post maar afgegeven bij de buren …
26 apr 2023
Bedankt voor je bestelling en review! Onze brievenbus boxen moeten, zoals de naam aangeeft, door het standaard formaat brievenbus passen. Niet alle brievenbussen voldoen echter aan de standaard afmetingen en dan wordt er naar een alternatief afleveradres gekeken. Een pick-up point of, in dit geval, de buren van de ontvanger. Ik hoop dat het pakketje alsnog goed in de smaak is gevallen! :)
7 jun 2023
Niet bezorgd op afgesproken datum en tijdstip
8 jun 2023
Gelukkig is het pakketje gisteravond alsnog bezorgd! Een dag later dan gewenst weliswaar en nogmaals excuus daarvoor. IWj hopen dat de snoepbox evengoed in de smaak is gevallen :)
14 jul 2023
Mijn bestelling kwam 2 dagen te laat aan
Antwoord van debestelbox.nl
Het is nooit leuk wanneer een box niet op de gewenste bezorgdatum geleverd kan worden! Vanaf het moment dat de boxen bij ons het warehouse verlaten, vertrouwen wij op onze vervoerder. Zij leveren in ruim 95% van de gevallen netjes op tijd. Van de vertraging hebben wij netjes de ochtend na de gewenste bezorgavond melding gemaakt en nog diezelfde avond is de Filmbox alsnog bezorgd. Een dag later dan gewenst maar hopelijk heeft de jarige er alsnog van kunnen genieten! Excuus voor het ongemak.
13 jul 2023
Te laat geleverd dan gekozen datum
Antwoord van debestelbox.nl
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de ontvangers een fijne vakantie hebben gehad en alsnog van de snoepbox hebben genoten :) Excuus voor het ongemak!
12 mei 2023

Voor het geld krijg je erg weinig ervoor terug. Box valt erg tegen.

Voor het geld
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! In de Borrelbox Wine & Bites zit een heerlijke luxe notenmix met o.a. macadamianoten, pecannoten en cashewnoten. Deze laten wij maken door een lokale notenspecialist en zijn van geweldige kwaliteit! En helaas kost kwaliteit ook geld :) We hopen wel dat je ervan genoten hebt!