debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

13 jun 2023
15 jun 2023

Bestelling

Ik had donuts besteld, deze waren niet koel geleverd en door het warme weer waren de toppings gesmolten. Ook was de doos niet rechtop bezorgd waardoor het allemaal naar 1 kant was geschoven.
23 jun 2023
Wij halen onze verse donuts altijd vlak vóór overdracht aan de vervoerder pas uit de koeling maar heb gezien dat de bezorger de box helaas pas aan het einde van de middag heeft kunnen bezorgen bij jou. Nu zijn de donuts een dag of 3/4 heel goed te eten, ook wanneer het buiten lekker warm is. De donut boxen zijn speciaal gemaakt op de afmeting van de donuts zelf, om schuiven zoveel mogelijk te voorkomen. De betreffende bezorger lijkt echter iets te enthousiast te zijn geweest, te lezen aan jouw bericht. Excuus voor het ongemak, hopelijk hebben de donuts alsnog gesmaakt.
22 jun 2023
Vrij prijzig, bij opening van de box lag de verpakking van de nootjes open, met tot gevolg de nootjes tussen het vulsel. Box zelf is prima, mooie producten en tijdige levering
7 jul 2023
Ai, dat was niet zo fijn de nootjes door de hele box. Ondanks dat wij de cups altijd controleren kan het een keer gebeuren dat er tijdens het transport open gaat. Goed om elkaar gesproken te hebben en wij hopen dat de nieuw toegestuurde nootjes alsnog gesmaakt hebben :) Excuus voor het ongemak!
HB
Hanny B.
Ochtrup-Duitsland

Samenstelling pakket prima, aflevering niet volgens belofte

Samenstelling pakket prima; afsrtemming prima. Site beloofd voor 17:00 besteld volgende dag geleverd. Dat werd dus twee dagen later (en te laat dus voor de aanleiding).
18 jul 2023
Wanneer het mogelijk is, is het advies om een cadeaubox ruim voor de gelegenheid te bezorgen. Op de dag van de gelegenheid, een BBQ in dit geval, is uiteraard gewenst maar er is geen enkele landelijke vervoerder die 100% levergarantie biedt. DHL bezorgt ca. 95% van onze boxen keurig op tijd, ze worden ook meermaals per dag bij ons afgehaald, maar het kan voorkomen dat er vertraging optreedt. Net als in jouw geval helaas. Wij hopen wel dat de Bierproeverijen alsnog hebben gesmaakt!! Excuus voor het ongemak...
18 jul 2023
Jammer dat het met Dhl wordt bezorgd. De box was geweldig! We hebben er alleen behoorlijk wat werk van gehad om hem in handen te krijgen.
18 jul 2023
Wanneer er een vervoerder is met 100% levergarantie op de gewenste bezorgdag, staan wij vooraan maar helaas kan niemand dit waarmaken... In jouw geval heeft DHL de box bij de 1ste poging niet kunnen leveren, omdat de ontvanger niet opendeed. Vervolgens is er een verzoek binnengekomen voor levering bij een Servicepoint. Het doen van een dergelijk verzoek is aan de besteller/ontvanger en uiteraard niet aan ons. Hierdoor heeft de box wel nog een dag vertraging opgelopen. Hopelijk is de box óók door de ontvanger als geweldig ervaren!!
21 jun 2023

Pathe toegoed kaart

Aangeven op de pathe kaart hoeveel er op staat.
22 jun 2023
Dank voor de tip! Wat overigens op iedere Pathé giftcard staat, is dat deze goed is voor 1 huurfilm bij Pathé Thuis.