debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Snelheid van leveren
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je bestelling en mooie review.
Leuke cocktailbox cadeau gedaan. Zij vond het super leuk om zo door de brievenbus te krijgen. Of het ook smaakte weet ik nog niet. Die cocktailparty komt nog. Het pakketje werd in ieder geval op de aangegeven datum bezorgd en dat is top!
20 jun 2023
Ik had een doosje met brownies besteld en er stond dat het geleverd zou worden in een mooi zwart brievenbuspakje….. Het was helaas een gewoon bruin brievenbuspakje:( De brownies waren wel om op te eten;)
20 jun 2023
Fijn om te horen dat de brownies lekker waren :) Het klopt inderdaad dat we geen zwarte brievenbus doosjes meer gebruiken. We hebben een aantal weken geleden een switch gemaakt naar duurzame verpakkingen. Dit omdat een full colour doosje minder duurzaam is dan kraft. Wel hebben we om het cadeau gevoel perfect te maken een leuke sluitsticker om elk doosje!
15 mei 2023

Helaas niet ontvangen

Helaas door omstandigheden (buiten toedoen van bestelbox) was mijn pakket beschadigd en retour gezonden. Wel direct bericht terug dat ik mijn aankoop vergoed kreeg van bestelbox.
17 mei 2023
Jammer van het pakket. Fijn dat wij dit goed hebben kunnen oplossen.
22 mei 2023
De box viel erg in de smaak. Enige minpunt vind ik wel, dat ondanks het geruime tijd van bestellen en geselecteerde bezorgdatum zaterdag, de maandag erna werd.
23 mei 2023
De Borrelboxen doen het heel goed bij ons en wat leuk dat deze ook bij de ontvangers in de smaak is gevallen! De box is onverhoopt teruggekomen uit de rit van de bezorger en heeft daardoor een dag vertraging opgelopen. Dat is spijtig en uiteraard niet wat wij nastreven, Dank alsnog voor de 4 sterren :)
17 mei 2023
Snelheid van bezorging was heel goed. De inhoud van dropbox kwam niet overeen met de website, dat was iets minder. Maar toch goede ervaring!
19 mei 2023
Dank voor je reactie en fijn dat jouw ervaring positief is! Laat ons ook vooral weten wat er volgens jou niet overeen kwam, met de box zoals wij deze online presenteren.
26 apr 2023

Leuke verjaardagspost !

Eenvoudig te bestellen, op de afgesproken dag geleverd en de ontvanger was er erg blij mee ! Leuke verjaardagspost.
1 mei 2023
Bedankt voor je bestelling en review! Wat leuk om te horen! Fijn dat de jarige er blij mee is! :)
16 mei 2023
Box was fantastisch! Bezorging wat minder. DHL was 3 dagen te laat…. Jammer!
17 mei 2023
Jammer van DHL, fijn dat de box in de smaak viel!
CT
c t.
den haag
9 jul 2023
Het is netjes bezorgd alleen erg duur in verhouding wat je krijgt...
Antwoord van debestelbox.nl
Dank voor je reactie en uiteraard het bestellen van de 'Jij bent Goud waard' Deluxe box! De donuts, muffin én de gouden bonbons worden handgemaakt door onze partners en voor deze ambachtelijke bereiding betaal je vaak iets meer. Daarom smaakt het ook vaak beter dan wanneer het massaproductie betreft :)
18 jun 2023
Op afgesproken tijd bezorgd en zag er goed uit. Zelf niet geproefd
20 jun 2023
Top dat het pakket op tijd was! Het is echt het proeven waard voor de volgende keer ;)
26 jun 2023
Geen toelichting prima idee, inhoud box en service
4 jul 2023
Kort en krachtig, dank voor jouw positieve beoordeling :)
10 aug 2023
Alles per stuk verpakt en mooi op tijd bezorgd
14 aug 2023
Fijn om te horen dat de box vol lekkernijen op tijd is aangekomen, geniet ervan!
9 aug 2023
Mooi product snelle levering
9 aug 2023
Super leuk om te horen! Dank je wel voor je review en bestelling.
9 jul 2023
Was gewoon goed geregeld 👍
Antwoord van debestelbox.nl
Net als de 'Speciale Bierproeverij', gewoon goed :) Dank je wel!
26 sep 2023
goed gevuld lekkere mix
4 okt 2023
Dank je wel voor je review! Super dat je het zo goed hebt ervaren.
Helemaal goed hoor
25 okt 2023
Leuk om te horen 💪🏻 Dank je wel. 🎁
SD
Leuk assortiment
1 jun 2023
Dank je wel! Wij hopen dat de borrelbox in de smaak is gevallen
6 sep 2023
7 sep 2023
Dank je wel voor je bestelling en goede review. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen helpen 🎁.
8 jun 2023
9 jun 2023