debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2022
debestelbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
In eerste instantie was de bezorging van een verrassing voor een vriendin vertraagd, daarna kreeg ik steeds opnieuw bericht van de vervoeder over een ander bezorgmoment, verwarrend en onwenselijk want het ging om verse producten. De bestelbox heeft dit super goed opgelost, mij goed geïnformeerd en bleef de bestelling volgen totdat bevestigd werd dat de verrassing goed ontvangen werd. Er kan altijd iets mis gaan, de manier waarop het wordt opgelost is dan belangrijk!

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Leuke cocktailbox cadeau gedaan. Zij vond het super leuk om zo door de brievenbus te krijgen. Of het ook smaakte weet ik nog niet. Die cocktailparty komt nog. Het pakketje werd in ieder geval op de aangegeven datum bezorgd en dat is top!

Snelle reactie op vraag en meedenkend

Had een vraagje over hetgeen ik wilde bestellen. Daarop werd ik gelijk gebeld. Ook had diegene nog een tip. Er wordt dus ook meegedacht. Super

Mooi pakket en snel geleverd

Mooi pakket. Had het nog beter gevonden als er opties voor aanvullende producten kan worden gekozen.
Leuke boxen om uit te kiezen en super geregeld. Diegene die ze ontvingen waren blij!
Snelheid van leveren
Originele cadeautjes, prima prijzen en perfecte levering!
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor deze mooie review Birgitta! Erg leuk om te lezen. Daar doen wij het voor.
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je bestelling en mooie review.
Makkelijk geregeld, volop keuze en snelle bezorging
Antwoord van debestelbox.nl
Super leuk om te horen! Dank je wel voor het delen van je ervaring. 🎁
JS
Jolanda S.
Leeuwarden
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je mooie review 💪🏻🎁
9 jun 2023

Super oplossing voor vertraagde bezorging!

Antwoord van debestelbox.nl
Dank voor de beoordeling en je brengt precies goed onder woorden waar wij voor staan wanneer er onverhoopt iets misgaat. Wij proberen altijd service van het hoogste niveau te leveren en in oplossingen te denken en handelen!
28 jul 2023

Goede klantenservice

Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.
1 aug 2023
Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is gekomen en wij de juiste service kunnen bieden! :)
SV
sarah v.
woerden
Prachtige zomergeschenken besteld bij De Bestelbox voor al onze collega's. Fijne communicatie, korte lijntjes en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug en zullen De Bestelbox aanraden bij vrienden en familie!
1 aug 2023
Heel fijn om te horen dat de zomergeschenken goed in de smaak zijn gevallen bij jullie collega's. We zijn erg gericht op persoonlijke hulp en het hebben van korte lijntjes met de klanten.
6 jul 2023
De levering was top! De eerst mogelijke datum was 4 juli, maar in de opmerking gevraagd of het nog 3 juli bezorgd kon worden en we hadden het pakketje binnen op 3 juli. De ontvanger was ook erg blij met de inhoud.
7 jul 2023
Wanneer je de boodschap over wil brengen dat iemand 'Goud Waard' is, doen wij er natuurlijk alles aan om de box op tijd te laten bezorgen :)
20 jun 2023
Ik had een doosje met brownies besteld en er stond dat het geleverd zou worden in een mooi zwart brievenbuspakje….. Het was helaas een gewoon bruin brievenbuspakje:( De brownies waren wel om op te eten;)
20 jun 2023
Fijn om te horen dat de brownies lekker waren :) Het klopt inderdaad dat we geen zwarte brievenbus doosjes meer gebruiken. We hebben een aantal weken geleden een switch gemaakt naar duurzame verpakkingen. Dit omdat een full colour doosje minder duurzaam is dan kraft. Wel hebben we om het cadeau gevoel perfect te maken een leuke sluitsticker om elk doosje!
24 jul 2023
Op tijd verzonden zodat ik er zeker van was dat mijn beste vriendin en haar vriend heerlijk van het borrelcadeau konden genieten op de eerste avond in hun nieuwe huis. Ik ben zeer tevreden 😃
25 jul 2023
Wij bieden graag persoonlijke hulp! Leuk dat de borrelbox in de smaak is gevallen. :)

Goed advies van de klantenservice!

Fijn dat ik met de klantenservice kon bellen en zij mij direct adviseerden n.a.v. mijn input, om zodoende de best passende box uit te kiezen. Ook is alles netjes op tijd geleverd. Top!
1 aug 2023
Wij willen altijd zo snel mogelijk schakelen om de gepaste box voor onze klanten in orde te maken. Fijn om te horen dat alles netjes op tijd is aangekomen!

Mijn ervaring met De Bestelbox was top

Mijn ervaring met De Bestelbox was uitstekend! Ik ben super goed geholpen met mijn vetraagde box. Er is gelijk actie ondernomen door de klantenservice. Ik raad het iedereen aan!!
1 aug 2023
Wij willen er altijd voor zorgen dat onze klanten gelijk op de hoogte gebracht worden van hun vertraagde box. Gelukkig heeft de klantenservice de beste service aangeboden!
15 mei 2023

Helaas niet ontvangen

Helaas door omstandigheden (buiten toedoen van bestelbox) was mijn pakket beschadigd en retour gezonden. Wel direct bericht terug dat ik mijn aankoop vergoed kreeg van bestelbox.
17 mei 2023
Jammer van het pakket. Fijn dat wij dit goed hebben kunnen oplossen.
23 apr 2023
de ontvanger was blij verrast en vond het een super leuk origineel cadeau, heerlijk van gegeten en gedronken, zeker voor herhaling vatbaar. keurig op de juiste dag bezorgd
24 apr 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen, lekker van genoten zo te horen
22 mei 2023
De box viel erg in de smaak. Enige minpunt vind ik wel, dat ondanks het geruime tijd van bestellen en geselecteerde bezorgdatum zaterdag, de maandag erna werd.
23 mei 2023
De Borrelboxen doen het heel goed bij ons en wat leuk dat deze ook bij de ontvangers in de smaak is gevallen! De box is onverhoopt teruggekomen uit de rit van de bezorger en heeft daardoor een dag vertraging opgelopen. Dat is spijtig en uiteraard niet wat wij nastreven, Dank alsnog voor de 4 sterren :)