shoefresh.eu/nl- Logo - Beoordelingen

shoefresh.eu/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
shoefresh.eu/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij shoefresh.eu/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor shoefresh.eu/nl

289 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Wij hadden witte bamboe sokken besteld, er was een probleem met de levering, maar de klantenservice heeft ons heel goed geholpen. Wanneer we uiteindelijk de bestelling ontvangen hadden bleek dat door een probleem in het depot we zwarte hadden ontvangen in plaats van witte, ook hierop na contact met de klantenservice is er snel en correct gereageerd. We hebben nu onze sokken die super zijn en mochten de foutieve levering ook houden. Heel tevreden over de klantenservice, bedankt shoefresh !

22 apr. 2022
Aantal sokken hadden gaten en lange draden op de plek waar het naadloos moet zijn. Het merkje met witte letters dat gestikt is is ook duidelijk voelbaar. Het was een cadeau aan mijn man en die dacht eerst dat het een grap was omdat de slechte sokken ook allemaal bovenop lagen. Maar helaas… Had hoge verwachtingen na de beschrijving op de site maar helaas allemaal teruggezonden. Retourafhandeling lijkt wel heel vriendelijk te gaan.

Beoordelingen voor shoefresh.eu/nl

13 jul. 2022
Snelle levering, goed verpakt. Na eerste gebruik, so far positief. De schoenendeo die ik naast het schoonmaak/droog apparaat gebruik (zodat ik meteen resultaat heb) ruikt erg fris. Ik hoop dat de deo straks niet meer nodig is.
7 okt. 2022
Makkelijke site om te bestellen. In de ochtend besteld en in de avond al ontvangen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Goed verpakt en Shoefresh werkt echt perfect. Ik ben zo blij met deze aankoop. Ik kan het iedereen aanraden.
20 mei 2022
Heerlijk frisse schoenen en het stink niet meer naar mijn zweetvoeten, zeker zo fijn nu de zomer eraan komt! Tijdens het reinigen geeft het apparaat geen lekkere geur af. Gelukkig is dat na de reiniging weer verdwenen.
16 jun. 2022
Was not sure if it would really work, but happy to say that the whole family is impressed. Goodbye smelly shoes. Just hope that the machine last longer than the 2 years that some customers mentioned.
30 mrt. 2022
Snelle service en snel + persoonlijk contact wanneer je een vraag of probleem hebt. Sokken met blauwe streep vallen een maatje groter lijkt het. Hele fijne sokken die inderdaad doen wat ze beloven.
10 apr. 2022
Werkt perfect! Zo houden we de schoenen langer goed, schoon en droog Mis allen het opzet stukje voor de helm die bij eerdere modellen er wel gewoon bij zat. Dat is jammer! Daarom vier sterren
25 aug. 2022

Snel geleverd en goed verpakt. Schoenenmerk in elkaar zetten was nog wel even een uitdaging. Niet omdat het ingewikkeld was maar omdat het niet makkelijk ging en toch wel wat kracht vroeg.
31 mei 2022
Sokken zijn prima, alleen de sokken welke ik besteld had waren te klein. Mijn fout had de verkeerde maat opgegeven. Zijn direct geruild, zonder exstra verzendkosten. Uitstekende service
18 aug. 2022
Snelle levering en de mogelijkheid om het product 90 dagen te proberen. Niet goed, geld terug. Tot nu toe nog te kort in gebruik om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk bevalt
16 mei 2022
Fijne bamboesokken, het enige is de maatvoering die kan wat specifieker. Ik zit met maat 43 altijd tussen twee maten in, 43-46 voelt net te groot, 39-43 net te klein.
3 sep. 2022
Ik ben er heel blij mee en snelle levering. Trek mijn schoenen uit en zet ze gelijk op t apparaat de sokken met bamboe zijn ook een verademing. Dus een blije klant.
10 mei 2022

Ik bestelde voor de eerste keer dus kende de producten niet maar alledrie de producten die ik heb gekocht bevallen uitstekend en doen wat ik er van had verwacht
19 sep. 2022
Dit werkt wonder boven wonder echt. De schoenen van mijn vriend die echt ontzettend naar zweet stonken, zijn nu weer neutraal. Echt knap dat dit zo snel gaat.
9 apr. 2022

Bijzonder mooie sokken. Lekker zacht en goede kwaliteit. Borden vd sokken zijn niet strak, zitten mooi aangesloten. Prijs - kwaliteit is prima. Mooi verpakt.
4 jun. 2022
De website is duidelijk en eenvoudig. Het belangrijkste is dat de schoenendroger echt top is. Nooit meer stinkende voetbalschoenen van de kinderen 👍
4 okt. 2022

Ben er eeuw tevreden over en mijn zoon ook hij heeft minder last van zweetvoeten hopelijk gaat het helemaal weg door het dragen van de sokken
30 sep. 2022
In de morgen besteld en 's avonds in huis. Product is zoals verwacht. Natte lederen voetbalschoenen hebben zeker een uur op 40 gr nodig.
19 sep. 2022
In de eerste plaats het geleverde product, het Schoenenrek. Heel goed en functioneel en verder een supersnelle levering
3 mei 2022
Fijne sokken. Ook na het wassen nog goede pasvorm. De sneaker sokken maat 35-38 zitten iets te ruim aan de achterkant.
17 sep. 2022
Super makkelijke machine, geen installatie nodig en je zet de schoenen erop en de machine doet de rest, werkt perfect