Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

432 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

20 aug 2023
Heel handig in gebruik! De schoenen ruiken fris nu. Ook handig voor de voetbal shoes, wel 2 keer opgezet omdat ze vrij nat waren, maar waren na de 2de keer droog vanbinnen.
17 jun 2023

Beste sokken ooit

Ik heb erg last van zweet voeten. Maar sinds ik deze naadloze bamboe sokken gebruik heb ik echt nergens meer last van! Fantastisch!!
3 sep 2023

Tevreden, wel vaak 2x drogen.

Ik zocht iets om de natte voetbalschoenen van mijn kinderen te kunnen drogen. Hij werkt super. Moet wel zeggen dat ik het programma wel 2x aan moet zetten wil ik ook de neus droog krijgen. Ik begrijp niet helemaal waardoor de houders naar voren staan, grote maten schoenen gaan er wel op maar de warme lucht komt niet tot aan de neus. Na de tweede keer zijn ze wel echt droog en redelijk geurvrij.
MG
Minka G.
Tilburg
30 aug 2023
Snelle en nette levering van de shoefresh opod. Hele overzichtelijke en duidelijke website. Voor wat betreft gebruik en effectiviteit kan ik nog niet veel mededelen dan dat het apparaat handig in gebruik is. Andere reviews geven me wel hoop dat de voetbalschoenen van mijn zoon snel zullen drogen na een regenbui en ook frisser zullen gaan ruiken dan dat ze nu doen
4 okt 2023

Doet wat het beloofd

Na door een flinke regenbui gefietst te hebben met de schoenen die ik doordeweeks gemiddeld 10uur per dag draag zijn mijn schoenen erg gaan stinken. Na 2 weken de schoenen dagelijks op de shoefresh te plaatsen is de stank al bijna geheel verdwenen. Geen 5 sterren omdat de shoefresh al een paar keer niet meer uit wilde gaan en pas na een harde reset weer werkte.
11 jun 2023

In 1 Woord .. PERFECT !

Het was een ongelooflijke en zeer goede ervaring met jullie ! s"ochtends besteld en sávonds al in huis en toen bleek dat er op 1 kaartje maar 1 sok zat :) heb ik gemaild en de volgende kwam een koerier gewoon 2 paar sokken brengen ! Hier mag elke winkel een voorbeeld aan nemen , wat een geweldige service . Heel erg bedankt !!!

Fantastisch!

Precies op het juiste moment gekocht. Een paar weken in gebruik en binnen een uur droge schoenen en geen enkele schoen ruikt meer. Inmiddels al meerdere mensen overtuigt en ook het apparaat gekocht. Vooral ook handig voor mensen met vloerverwarming. Zonder verwarming kan je toch de schoenen en handschoenen drogen.
27 mei 2023

Fantastisch

Niks, ik wil graag jullie blijven altijd en maken meer reclame in YouTube en televisie dat de mensen kunnen jullie en jullie producten leren kennen en van jullie beste artikelen met beste kwaliteiten bestellen en gebruiken en hun voeten en andere delen van hun benen door pijn herstellen.
Antwoord van Shoefresh
16 jun 2023
Hoi Maryam, Heel erg bedankt voor je mooie review!! We gaan ons best doen om iedereen kennis te laten maken met de Shoefresh! :) Groetjes, Alex - Shoefresh
12 nov 2023

Top, behalve de levering

Nog afwachten hoe het product op langere termijn werkt, maar na 1 week doet het wat het moet doen. Minpunt: zou de dag na de bestelling geleverd worden en dan kiezen ze voor Bpost. Sorry, zeg niet dat je snel levert als je met Bpost werkt. Dat duurt 4 werkdag! Wees daar eerlijk in aub.
SR
Sandra R.
Den Haag

Het werkt echt!

Duidelijke website, makkelijk bestelproces, snelle levering. Het product werkt echt! Mijn zeer natte hardloopschoenen zijn na een uurtje weer droog en stinken niet. Nu nog iets bedenken zodat je er ook natte laarzen op kan zetten.
14 jul 2023

Lopen heerlijk

Om de binnenkant van een schoenen fris te houden dat had ik al. ik heb nu ook de sokken en die lopen heerlijk de onderkant is zacht en stevig het helpt zeker omdat ik pijnlijke botten heb aan mijn voeten het verminderd de pijn
Ben super tevreden, zet er elke dag schoenen op, vooral mijn sportschoenen hebben het nodig. Makkelijk in gebruik en zelfs de ergst stinkende schoen begint al minder te worden. Ook natte schoenen makkelijk droog te krijgen.
Prima sokken. Goed verpakt en snel bezorgd. Duurzaamheid zal de tijd moeten bewijzen. Let wel goed op: 30graden wassen en niet in de droger is voor sokken wat mij betreft niet heel erg praktisch!

Droge schoenen

De voetbalschoenen van onze zoon ruiken een stuk beter sinds we de shoefresh hebben en ook de schoenen van onze andere zoon zijn een stuk sneller droog nadat hij door de plassen heeft gerend.

Uitstekend(e) product en service!!!

Ik heb al jaren de ‘grote’ shoefresh, die ik naar volle tevredenheid gebruik. Nu de kleine shoefresh gekocht, voor mijn zonen die op kamers zitten! Service en levering is uitstekend!
4 okt 2023
Onze kinderen vinden het super! Na het trainen (voetbal & hockey) gaan de schoenen erop en gaat het programma automatisch aan. Ook als ze nat zijn is het na behandeling weer droog!
MS
5 aug 2023

Handig apparaat!

De levering was erg snel! Het apparaat werkt eenvoudig en goed. De schoenen worden goed droog. En bij een heel nat paar dan kun je het apparaat gewoon een extra sessie laten drogen.

Onmisbaar toestel!

Ik kan het toestel niet meer missen. Voor volledig droge schoenen moet ik het programma minstens 2x aanzetten. Vroeger moest ik 2 dagen wachten op droge schoenen, dus TOP!
9 jun 2023
Vriendelijke en behulpzame klantenservice , en sokken voelen goed aan. Kwaliteit echt beoordelen is te vroeg maar ze zitten in elk geval goed en het zijn geen stinksokken
16 mei 2023

Fijne sneaker sokken

Fijne sokken, iets aan de ruime kant is maat 39, maar ik heb ze nog niet gewassen. Snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden via de e-mail over de levering
Antwoord van Shoefresh
23 mei 2023
Hoi Desiree, Bedankt voor je mooie review. Goed om te horen dat je je bestelling snel binnen hebt gekregen. Veel plezier met de sokken! :) Groetjes, Alex - Shoefresh klantenservice