Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh
Beoordelingen:

431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.112 beoordelingen in totaal  

4,52
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

de meest kritische beoordeling

20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Shoefresh

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(11)
(19)
Resetten
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
2 apr 2024
Hi Lindsy, Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor! Je hebt hier zojuist een mailtje over ontvangen, zodat je zo snel mogelijk kan gaan genieten van je bamboe sokken. Ik hoor graag van je! Groetjes, Jop - Team Shoefresh
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Krijg de zweetlucht echt niet uit de schoenen. Heb het bijna 30 dagen gebruikt. Meerdere keren per dag met de dezelfde schoenen maar het wordt absoluut niet minder helaas
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
23 jan 2024
Hoi Angelique, Jammer dat je niet tevreden bent met de resultaten van de Shoefresh. Ik begrijp dat het teleurstellend is dat het product niet voldeed aan je verwachting om zweetgeur te verwijderen, zelfs na 30 dagen gebruik. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het product niet zo effectief was, zoals de ernst van de geur, het materiaal van je schoenen of andere omgevingsfactoren. Ik hoor graag van je! Groetjes, Jop - Team Shoefresh
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product niet naar verwachting
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
23 jan 2024
Hoi Roderick, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je Shoefresh. Wij adviseren altijd om het apparaat in een goed geventileerde ruimte, zoals de bijkeuken, garage of hal te zetten. Op deze manier heb je geen last van de geur van je schoenen en de reiniging. Door je schoenen regelmatig te reinigen en drogen wordt de geur geleidelijk minder. Dit is bij alle soorten schoenen zo. Ook bij oude schoenen. Dit heeft echter wel wat tijd nodig. De geur is er niet in een paar keer uit. Zet je schoenen iedere keer nadat je deze hebt gedragen op de Shoefresh opod. En geef het minimaal een maand de tijd. Helaas zien wij terug dat je de Shoefresh nu pas een kleine twee weken gebruikt, dit is niet lang genoeg om hardnekkige geurtjes uit de schoen te kunnen verwijderen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Groetjes, Jop - Team Shoefresh
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd product ontvangen. Zwarte besteld en extra voor betaald; witte ontvangen. Al 3 keer gebeld met een computer, want er is niemand aanwezig. Zou teruggebeld worden, gebeurt alleen niet…
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
5 jan 2024
Hoi Marlou, Vervelend om te horen dat niemand je telefonisch te woord heeft kunnen staan. Onze excuses hiervoor! Helaas waren wij met de feestdagen telefonisch niet bereikbaar, dit stond ook beschreven op de webshop. Ik zie dat je inmiddels het verschil in aankoopbedrag ontvangen hebt:) Groetjes, Jop - Shoefresh
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Een prachtig geautomatiseerd klantenservice systeem… wat niet werk.

Een prachtig geautomatiseerd systeem als je iemand wil spreken bij dit bedrijf. Je kan mondeling aangeven waarvoor je belt en dan wordt er een juiste medewerker voor je gezocht. Doet mij aan DHL denken. Je krijgt alleen nooit iemand te spreken. En ook krijg je te horen dat je wordt terug gebeld. Dat is ook nooit gebeurd (meerdere keren gebeld en dit riedeltje gehad). Ik belde met een zakelijke vraag voor een van mijn klanten om 450 units in te kopen. Best jammer, ook voor shoefresh, dat er geen followup is.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
2 nov 2023
Hoi Imre, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We zijn er trots op dat we een geautomatiseerd systeem hebben dat een snelle en gemakkelijke klantenservice mogelijk maakt, en we verontschuldigen ons als het niet aan je verwachtingen voldeed. Inmiddels ben je teruggebeld door een van mijn collega's. Het spijt ons dat je niet eerder een follow-up hebt gekregen en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans zult geven! Groetjes, Jop - Shoefresh
GB
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Al zeker droge schoenen!

Wat er zeker is is een warme windstroom. Hoe de ozon onbeperkt opgewekt wordt is nergens uitgelegd, het is ook op het internet niet terug te vinden. Of het echt werkt tegen geurtjes zal duidelijk worden na een tijdje, maar de schoenen zijn in elk geval droog op een half uurtje...
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
7 nov 2023
Hoi Gunter, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je schoenen binnen een half uur droog waren. De Shoefresh genereert de actieve zuurstof zelf door middel van een ozon-generator. Deze ozon-generator zet zuurstof om in een actieve vorm van zuurstof. Dit zorgt ervoor dat schimmels en bacteriën worden geneutraliseerd. Daarnaast vervalt de ozon binnen enkele minuten weer tot zuurstof. Na het reinigen blijft dus niets achter in de schoen en in de ruimte. De geur van je schoenen wordt geleidelijk minder. Geef dit proces de tijd en zet je schoenen iedere keer na het dragen op de Shoefresh. Tip: zet de Shoefresh in een goed geventileerde ruimte, zoals de bijkeuken, garage of hal. Op deze manier heb je geen last van de geur van je schoenen en de reiniging. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. Groetjes, Jop - Shoefresh
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan dit nog niet goed beoordelen. Ze zeggen dat je pas effect hebt na 90 dagen dus waarom krijg ik dan nu een feedback formulier? Momenteel werkt het nog niet heel erg goed, maar ik houd hoop.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
4 okt 2023
Hoi Kim, Bedankt voor je bericht. De geur gaat helaas niet in een paar keer uit je schoenen. Zet ze iedere keer na het dragen op de Shoefresh, dan wordt de geur steeds minder. Geef dit minimaal een maand de tijd:) We horen graag van je of het ook voor jou werkt! Groetjes, Jop - Shoefresh
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering was snel en goed verpakt. Echter de kwaliteit van de sok, ben ik niet tevreden over, 1 uur aangehad en de sok pluist aan alle kanten. Retour.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
2 aug 2023
Hoi Willemijn, Vervelend om te horen dat de sokken niet naar wens zijn. Onze excuses hiervoor. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen? We zijn bereikbaar via 013 762 04 60 of via de mail: info@shoefresh.eu. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Team Shoefresh
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

had er meer van verwacht

Echt natte voetbalschoenen hebben wel 3 sessies nodig om een beetje droog te worden. De geur is ook niet afgenomen. De ozonlucht is niet echt prettig je dient het apparaat te gebruiken in een geventileerde ruimte. Ik had er meer van verwacht zeker voor die prijs. Ik twijfel nog om het terug te sturen.
Beoordeling melden
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Werkt niet zoals beloofd

Hierbij mijn tweede keer om dit te melden. Het apparaat werkt goed maar start niet automatisch op. Wij moeten elke keer het stopcontact uittrekken en alles opnieuw instellen. Kan daar mij iemand over contacteren op volgend gsm nummer :0477285306
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
23 okt 2023
Hoi Kurt, Vervelend om te horen dat je nog niet bent geholpen. Onze excuses hiervoor. Het lijkt erop dat de schoenhouders niet goed zijn geïnstalleerd. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd, zou je de stappen willen volgen om de houders opnieuw te installeren? We horen graag van je of het is gelukt. Groetjes, Jop - Shoefresh
23 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De paket bezorger het pakketje overhandigen of anders bij de buren met een kaartje door de bus. Heb besteld in de vakantie, maar niks gezien toen ik thuis kwam. Volgens de mail is het wel afgeleverd, terwijl er niemand thuis was.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
25 jul 2023
Hoi Mark, Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Zoals gisteren besproken heb ik direct navraag gedaan bij de vervoerder over de status van je pakket. Hier heb ik vandaag terugkoppeling op gehad en helaas geven ze aan dat ze het pakketje verloren zijn. Erg vervelend natuurlijk! Daarom gaan we je bestelling z.s.m. opnieuw verzenden. Dit maal via een andere vervoerder. Zodat we in ieder geval niet tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik heb je hier ook een aparte mail over gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak. En alvast veel plezier met de Shoefresh! Groetjes, Jop - Shoefresh
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wel betaald, nog geen levering.

Bestelde apparaat is door, volgens de leverancier, een fout van de bezorgdienst niet aangekomen. Beloofd een nieuwe op te sturen, nog steeds niet ontvangen. Zijn vanaf moment bestellen ruim drie weken verder.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
27 nov 2023
Hoi Frank, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet ontvangen hebt. Ik heb je hier zojuist ook een bericht over gestuurd. De tweede zending wordt bezorgd bij een pakketpunt bij jou in de buurt. We horen graag van je, of je het pakket daar in ontvangst hebt mogen nemen! Groetjes, Jop - Shoefresh
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Alle bedrukking op rechts!!

Ik heb witte heren enkelssokken besteld. De bedrukking zitten alleen op rechts. Aan linkervoet op de gebruikelijke binnenzijde van voet. Maar aan de rechtervoet aan de buitenzijde. Echt slordig!!
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
6 jul 2023
Hoi Ron, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de sokken. Onze excuses hiervoor. We hebben er bewust voor gekozen om niet een linker en rechter sok te produceren. Om zo de sokken voor iedereen betaalbaar te houden, en hierdoor kan je ze makkelijker uit elkaar houden na het wassen. We waarderen je feedback wel, en nemen dit zeker mee bij het verbeteren van onze sokken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Jop - Shoefresh Klantenservice
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde bestelling ontvangen, dit gemaild... enige reactie dat ik bestelling retour mag sturen Telefonisch contact , bericht ongesproken geen enkele reactie ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
5 jan 2024
Hoi Siebe, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je in eerste instantie niet de juiste bestelling ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels een nieuw setje van ons ontvangen hebt. We horen graag van je of deze sokken je bevallen! Groetjes, Jop - Shoefresh
27 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afhandeling bestelling snel en prima. Kwaliteit sokken en zooltjes wat tegenvallend. Had er meer van verwacht.
Beoordeling melden
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik moet nog me bestelling ontvangen, lijk me een beetje te snel gevraagd van jullie pc bots.
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen zijn niet droog in 1 keer. De geur die vrijkomt bij het verwarmen valt reuze mee.
Beoordeling melden
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet aangekomen. Ik ga melden dat de Klachtenkompas.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
15 mei 2023
Hoi Sandra, Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Zoals vrijdag telefonisch besproken heb ik direct navraag gedaan bij de vervoerder over de status van je pakket. Hier heb ik vandaag terugkoppeling op gehad en helaas geven ze aan dat ze het pakketje verloren zijn. Erg vervelend natuurlijk! Daarom gaan we je bestelling z.s.m. opnieuw verzenden. Dit maal via een andere vervoerder. Zodat we in iedergeval niet tegen hetzelfde probleem aanlopen. Nogmaals excuses voor het ongemak. En alvast veel plezier met de Shoefresh! Groetjes, Alex - Shoefresh klantenservice
6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik wacht intussen al een week dus een beoordeling geven kan ik nog niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Shoefresh
7 aug 2023
Hoi Petra, Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. We hebben direct navraag gedaan bij de vervoerder over de status van je pakket. Hier heb ik vandaag terugkoppeling op gehad en helaas geven ze aan dat ze het pakketje verloren zijn. Erg vervelend natuurlijk! Daarom gaan we je bestelling z.s.m. opnieuw verzenden. Dit maal via een andere vervoerder. Zodat we in iedergeval niet tegen hetzelfde probleem aanlopen. Nogmaals excuses voor het ongemak. En alvast veel plezier met de Shoefresh! Groetjes, Jop - Shoefresh