Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

Product niet naar verwachting
Antwoord van Shoefresh
Hoi Roderick, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je Shoefresh. Wij adviseren altijd om het apparaat in een goed geventileerde ruimte, zoals de bijkeuken, garage of hal te zetten. Op deze manier heb je geen last van de geur van je schoenen en de reiniging. Door je schoenen regelmatig te reinigen en drogen wordt de geur geleidelijk minder. Dit is bij alle soorten schoenen zo. Ook bij oude schoenen. Dit heeft echter wel wat tijd nodig. De geur is er niet in een paar keer uit. Zet je schoenen iedere keer nadat je deze hebt gedragen op de Shoefresh opod. En geef het minimaal een maand de tijd. Helaas zien wij terug dat je de Shoefresh nu pas een kleine twee weken gebruikt, dit is niet lang genoeg om hardnekkige geurtjes uit de schoen te kunnen verwijderen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Groetjes, Jop - Team Shoefresh
3 dec 2023

had er meer van verwacht

Echt natte voetbalschoenen hebben wel 3 sessies nodig om een beetje droog te worden. De geur is ook niet afgenomen. De ozonlucht is niet echt prettig je dient het apparaat te gebruiken in een geventileerde ruimte. Ik had er meer van verwacht zeker voor die prijs. Ik twijfel nog om het terug te sturen.
Schoenen zijn niet droog in 1 keer. De geur die vrijkomt bij het verwarmen valt reuze mee.
GB
4 nov 2023

Al zeker droge schoenen!

Wat er zeker is is een warme windstroom. Hoe de ozon onbeperkt opgewekt wordt is nergens uitgelegd, het is ook op het internet niet terug te vinden. Of het echt werkt tegen geurtjes zal duidelijk worden na een tijdje, maar de schoenen zijn in elk geval droog op een half uurtje...
7 nov 2023
Hoi Gunter, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je schoenen binnen een half uur droog waren. De Shoefresh genereert de actieve zuurstof zelf door middel van een ozon-generator. Deze ozon-generator zet zuurstof om in een actieve vorm van zuurstof. Dit zorgt ervoor dat schimmels en bacteriën worden geneutraliseerd. Daarnaast vervalt de ozon binnen enkele minuten weer tot zuurstof. Na het reinigen blijft dus niets achter in de schoen en in de ruimte. De geur van je schoenen wordt geleidelijk minder. Geef dit proces de tijd en zet je schoenen iedere keer na het dragen op de Shoefresh. Tip: zet de Shoefresh in een goed geventileerde ruimte, zoals de bijkeuken, garage of hal. Op deze manier heb je geen last van de geur van je schoenen en de reiniging. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. Groetjes, Jop - Shoefresh
22 okt 2023

Werkt niet zoals beloofd

Hierbij mijn tweede keer om dit te melden. Het apparaat werkt goed maar start niet automatisch op. Wij moeten elke keer het stopcontact uittrekken en alles opnieuw instellen. Kan daar mij iemand over contacteren op volgend gsm nummer :0477285306
Antwoord van Shoefresh
Hoi Kurt, Vervelend om te horen dat je nog niet bent geholpen. Onze excuses hiervoor. Het lijkt erop dat de schoenhouders niet goed zijn geïnstalleerd. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd, zou je de stappen willen volgen om de houders opnieuw te installeren? We horen graag van je of het is gelukt. Groetjes, Jop - Shoefresh
27 apr 2023
Afhandeling bestelling snel en prima. Kwaliteit sokken en zooltjes wat tegenvallend. Had er meer van verwacht.
12 nov 2023
Ik moet nog me bestelling ontvangen, lijk me een beetje te snel gevraagd van jullie pc bots.
17 sep 2023
Belofte : volgende dag in huis bleek 5 dagen later
6 okt 2023
Hoi Adriaan, Vervelend om te horen dat de bezorging zo is verlopen. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat de eerste bezorgpoging niet succesvol was, en hierna het pakket bij de buren is aangeboden. Hiervan heb je als het goed is bericht ontvangen van de vervoerder. Goed om te horen dat je het pakket inmiddels in ontvangst hebt mogen nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en heel veel plezier met je Shoefresh! Groetjes, Jop - Shoefresh
20 jul 2023
Vorige sokken zijn wel versleten bij de hak
21 jul 2023
Hi Klaas, er zit garantie op onze sokken. Kun je een mailtje sturen naar info@shoefresh.eu? Dan komen we met een passende oplossing!
1 jun 2023
2 jun 2023
Hoi Menno, Vervelend om te horen dat je (nog) niet helemaal tevreden bent met de bamboesokken. Excuses hiervoor. We hebben je hier een mail over gestuurd. Zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken. Ik hoor graag van je! Groetjes, Jop - Shoefresh klantenservice