shoefresh.eu/nl- Logo - Beoordelingen

shoefresh.eu/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
shoefresh.eu/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij shoefresh.eu/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor shoefresh.eu/nl

289 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Wij hadden witte bamboe sokken besteld, er was een probleem met de levering, maar de klantenservice heeft ons heel goed geholpen. Wanneer we uiteindelijk de bestelling ontvangen hadden bleek dat door een probleem in het depot we zwarte hadden ontvangen in plaats van witte, ook hierop na contact met de klantenservice is er snel en correct gereageerd. We hebben nu onze sokken die super zijn en mochten de foutieve levering ook houden. Heel tevreden over de klantenservice, bedankt shoefresh !

22 apr. 2022
Aantal sokken hadden gaten en lange draden op de plek waar het naadloos moet zijn. Het merkje met witte letters dat gestikt is is ook duidelijk voelbaar. Het was een cadeau aan mijn man en die dacht eerst dat het een grap was omdat de slechte sokken ook allemaal bovenop lagen. Maar helaas… Had hoge verwachtingen na de beschrijving op de site maar helaas allemaal teruggezonden. Retourafhandeling lijkt wel heel vriendelijk te gaan.

Beoordelingen voor shoefresh.eu/nl

16 dec. 2022
10 jul. 2022
Sokken zitten veels te strak om de benen
29 jun. 2022