Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

9 mrt 2024
De shoefresh droogt uiteindelijk je schoenen maar ik dien het programma wel meermaals te gebruiken voordat de schoenen daadwerkelijk droog zijn... vaak dus niet op de vooropgestelde 60 minuten...
Antwoord van Shoefresh
Fijn dat je tevreden bent!👍 Hoe snel schoenen droog zijn is afhankelijk van het materiaal van de schoenen en hoe nat ze zijn. Als je schoenen extreem nat zijn☔️, wring dan overtollig water uit voor het drogen. Als de schoenen na een programma nog niet droog genoeg zijn, herhaal dan het programma. Je schoenen zouden na maximaal 2 programma's van 60 minuten droog moeten zijn.🔥
Werkt zoals het hoort en zorgt dat de schoenen lekker ruiken.
Antwoord van Shoefresh
Goed te horen dat je tevreden bent over het product!
Werkt goed. Maakt alleen wel veel lawaai
Antwoord van Shoefresh
Goed om te horen dat je tevreden bent! Mocht je twijfelen over het geluid, stuur ons dat gerust een mailtje. Dan kijken we graag met je mee 😀
Werkt na wens.
Goed om te horen! 😀
9 mrt 2024
Heel fijn ding! Schoenen en handschoenen droog en fris. Wel een nadeel van deze nieuwste versie is dat ik vind dat de schoenen er niet lekker op passen als je grotere maat schoenen hebt..
Werkt super!
Makkelijk in gebruik. Sportschoenen lekker fris na gebruik, we gebruiken ook steeds een schoenen deo samen met de shoefresh. Mijn man zijn mountainbike schoenen zijn snel droog na het proper maken van een modderige rit. De kostprijs telt door... maar voorlopig zijn geld waard!
Correcte prijszetting. Correcte en tijdige aflevering. Goede kwaliteit
18 jan 2024
31 dec 2023
Product werkt prima, maar je moet hem wel in een berging of schuur zetten. De lucht die vrij komt is niet te harden. In mijn kleine hal was dit dus geen succes.
De sokken zitten heel fijn. Sluiten mooi aan en zijn heerlijk zacht. Ze pluizen wel. Heb ze nu een maand in gebruik.