Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

432 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

PV
Paul v.
The Hague

Weg met sport en pubergeurtje!

Wat een fijn apparaat. Sportgeurtjes en pubergeurtjes zijn redelijk snel uit je schoenen verdwenen. Ook natte schoenen na het sporten in de regen of na het wassen zijn vele malen sneller droog! Zelfs kinderskates (mt39) passen erop. Soms moeten de schoenen een 2e ronde op de shoefresh om geheel droog te worden of om de geur er weer uit te krijgen, maar dat gaat vele malen sneller dan op de oude manier. (Met kranten en een verwarming.) Hier in huis gebruiken we de shoefresh allemaal, aangezien iedereen het makkelijk kan bedienen is dat geen probleem.
20 jan 2024

Shoefresh mini

Shoefresh besteld en hij kwam snel binnen. Netjes verpakt. Apparaat doet wat het moet doen. Nu de Shoefresh mini aangeschaft om mee te kunnen nemen op vakantie en dergelijke.

Heldere communicatie en goede uitleg

Heldere communicatie over verzending. Snel in huis. Goede uitleg en keurig verpakt. Werkt tot nu toe naar tevredenheid voor de rugby schoenen en de sneakers.
Alles in één keer op sturen maar is wel erg netjes opgelost door het tweede pakket snel ná te sturen. Dank je wel.
Zeer fijn werkend product. Was een flinke investering maar het werkt.
17 feb 2024
Dat iets van fb reclame ook is echt doet wat de reclame zegt
4 feb 2024

Prima levering

Keurig op tijd bezorgd en achteraf nog extra info gekregen
Betrouwbaar. Snelle levering.
BM
Bruce M.
Roermond
10 feb 2024
Fijne sokken.
21 jan 2024
18 jan 2024

Schoenen ruiken al snel frisser

Naar rottend moerasruikende wandelschoenen ruiken na een aantal reinigingsbeurten al frisser. De lucht zal er vermoedelijk nooit helemaal uit verdwijnen, maar weet wel dat ik mijn nieuwe schoenen veel beter zal onderhouden en na gebruik telkens aan de Shoefresh zal hangen.
Doet wat het belooft. Droogt goed. Duurt waarschijnlijk wel even voordat de stink lucht uit m’n bokshandschoenen is.onze schoenmaat is wat groot had het wel makkelijk gevonden als die iets makkelijker erop pasten maar we draaien ze om met de zool naar boven dateert ook.
13 jan 2024
Super service, zijn telefonisch ook goed bereikbaar en top spul wat ze leveren. En leven zonder een Shoefresh en voor op reis een mini is niet meer denkbaar
Ik gebruik het apparaat voor ons hele gezin om de bokshandschoenen te laten reinigen/drogen. Erg tevreden over.
13 jan 2024
De shoefresh is een uitvinding!!! Zo maak ik mijn schoenen binnenin fris en hygienisch.