Shoefresh- Logo - Beoordelingen

Shoefresh

455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
Shoefresh voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Wij gebruiken de shoefresh al jaren naar volle tevredenheid! Van de week heb ik het derde nieuwe apparaat gekocht. Er wordt veel gesport door ons gezin en de geur die van de schoenen / scheenbeschermers / handschoenen afkomt is ondraaglijk te noemen! Met de shoefresh wordt dit stukken minder. Bovendien houden schoenen zich veel langer netjes. Op dit moment is er een nieuw apparaat gemaakt. Mijn man heeft vrij grote voeten (mt 49). Zijn schoenen pasten eerder prima ok het apparaat. Je kon ze eerder rechtop zetten. Nu hang je ze als het ware horizontaal aan het apparaat. De steunen waaraan je ze ophangt zijn vrij kort waardoor het lastig is om grotere schoenen op de shoefresh te hangen. Ik snap dan ook niet waarom dit veranderd is. Het eerdere model was wat ons betreft dus wat praktischer.

20 sep 2023
de wandelschoenen meerdere keren(4) achter elkaar op het apparaat gezet, maar de voorkant van de schoenen aan de binnenkant blijven nat of vochtig
HM

Beoordelingen voor Shoefresh

Ben super tevreden, zet er elke dag schoenen op, vooral mijn sportschoenen hebben het nodig. Makkelijk in gebruik en zelfs de ergst stinkende schoen begint al minder te worden. Ook natte schoenen makkelijk droog te krijgen.

Droge schoenen

De voetbalschoenen van onze zoon ruiken een stuk beter sinds we de shoefresh hebben en ook de schoenen van onze andere zoon zijn een stuk sneller droog nadat hij door de plassen heeft gerend.
Ik gebruik hem al vele jaren tot volle tevredenheid ( droog en reukvrij . Nu heb ik mijn dochter met gezin een gegeven en die zijn er ook blij mee.
De oplossing van een probleem was erg goed. Dank daarvoor. Communicatie zou wel iets sneller mogen, wanneer je vraagt om terugbellen.

Super blij mee

Snap niet dat ik deze niet eerder gekocht heb, heerlijk vooral met de voetbalschoenen, lekker makkelijk.
17 dec 2023
Lekkere droge schoenen na het rugby en hockey. De geur trekt er ook langzaam uit...
Ik ben tevreden met mijn shoefresh. De schoenen drogen snel. Handig in gebruik.

Snelle levering…

Ondanks dat het artikel niet voorradig was toch een enorm snelle levering

Prima product

Product doet wat hij moet doen. Ideaal met alle sportschoenen.
Het gestink van natte schoenen is nu echt voorbij.
3 dec 2023
ALLES VERLIEP HEEL GESMEERD. OOK VLOTTE BEZORGING
Super super Schoenen droog en ze ruiken fris
3 dec 2023

Het werkt echt!

Ik was wat sceptisch, maar het werkt echt!
Snelle levering en goede beschrijving
Werkt zeer makkelijk en doeltreffend.
26 dec 2023
Goed product en snelle levering
17 dec 2023