internet-petshop.comReviews

5531MB Bladel
Sanne Michiels

Beoordelingen voor internet-petshop.com

152 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De très bon service j’ai eu un ou un interlocuteur ou interlocutrice très sympa et d’une politesse sur chat a une heure tardive et ma apporté les renseignements voulu une expédition de l’articles rapide et bien sécurisé dans le carton je conseillerai vous service et ferai de la pub bonne journée a tous vos équipes Cordialement

In eerste zending maar 2 van de 3 producten ontvangen terwijl op de pakbon wel alles stond afgevinkt, verder geen communicatie over een 2de pakket. Spullen retour afgeven bij Giga-bikes in tilburg omdat producten ongeverfd leken te zijn. Volgende dag kreeg ik mail over levering van het 3de artikel, deze werkt helemaal stuk geleverd en heb ik dus op advies van de DHL geweigerd. Los van bovenstaande ellende vind ik het vreemd om een Internet-Petshop te hebben als vervolgens alle mail communicatie verstuurd wordt vanuit TOM. Voor mij geen 2de keer meer...

Beoordelingen voor internet-petshop.com

Vanuit petshop alles goed geregeld, alleen DHL maakte er een zooitje van. Pakket was 3x uitgesteld en was beschadigd.
Snelle levering. Maar helaas waren de tuigjes te klein, lag niet aan hun maar aan mij.
Super snel geleverd en netjes verpakt in goede staat ontvangen.
1 item niet geleverd zonder dit aan te geven, wacht nog op geld retour. Verder de verkeerde binnenbanden besteld bleek later, omruilen geen optie daar verzendkosten voor eigen rekening zijn.
Snel geleverd. Hondenlijnen waren erg goed. De Ferplast hondenbotjes waren binnen een paar seconden al helemaal afgekauwd, waardoor er harde stukken ontstaan en afbreken. Dat viel iets tegen.
Laag geprijsde dier-transportboxen gekocht voor een hulpactie aan de grens met Oekraïne. Snel verzonden, degelijk verpakt.
steeds snelle en correcte levering
De prijs was een stuk interessanter dan bij andere aanbieders. De verpakking was veel te groot → te veel verkwisting van materiaal. Anders had ik het max. aantal sterren gegeven.
De kattenspeeltjes vielen erg in de smaak bij mijn kat. Ze speelde er meteen mee
Mooie manden. Lekker zacht voor de hondjes. Goede kwaliteit.
Bestelling, snelle levering. Goede verpakking.
Snelle levering goed verpakt en top product
snelle en goede service
Snel en efficiënt.
snelle en nette verzending retour sturen gaat makkelijk snel geld terug
Duidelijke website, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding