SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.198 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

Valse beloftes & een beschadigt product aangesmeerd gekregen..

Antwoord van SUITSUIT
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij onze service als slecht ervaart. Dat vinden wij uiteraard ontzettend jammer. Nu is het zo dat wij eigenlijk nooit beloven om koffers retour te nemen als deze al zijn gebruikt om mee te reizen. Ook een flinke beschadiging die de airline heeft veroorzaakt, wordt vaak afgehandeld door de airline zelf en niet door ons. Hier maken wij eigenlijk nooit een uitzondering in. Als een koffer beschadigd wordt ontvangen, kunnen wij deze voor je terugnemen en deze omruilen voor een nieuwe. Mocht dit niet lukken door tijdsdruk, zoeken wij graag naar een alternatieve oplossing die passend is. Wij zien helaas nergens in ons systeem dat er deze keer wel een uitzondering gemaakt mocht worden waardoor je de koffer alsnog beschadigd en gebruikt mag ruilen tegen een nieuwe. Vandaar dat wij je graag de alternatieve oplossing hebben geboden. Hierbij hebben wij ook een uitzondering gemaakt zodat jij een grotere geldteruggave hebt ontvangen dan wat wij normaliter mogen aanbieden. We vinden het uiteraard ontzettend jammer dat je ontevreden bent met onze service. Ik hoop dat deze uitleg de procedure een beetje meer duidelijk maakt. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 feb 2024
Bij niet leverbaar van artikel. Beschermhoes 55 cm heb ik 2x verzendkosten moeten betalen van 6.95 euro. Beetje jammer dit.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Bestellingen onder de €50 komen inderdaad met verzendkosten. Ik zie in je bestelgeschiedenis dat je maar 1x de verzendkosten hebt moeten betalen. Mocht dit niet kloppen, zou je ons een mailtje kunnen sturen met meer informatie hierover? We kijken graag met je mee. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Mijn beschermhoes is kapot gegaan na 1x gebruiken. Heel teleurstellend dat je zoveel betaald en het vervolgens kapot gaat na 1x gebruiken. Over een paar dagen vlieg ik terug met een kapotte beschermhoes en nu moet ik een andere oplossing zoeken om mijn koffer te beschermen. Jammer dit!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw hoes kapot is gegaan op je reis. Zou ik je mogen vragen om hiervoor ons garantieformulier in te vullen? We kijken heel graag met je mee en lossen dit graag zsm voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Ik heb mijn pakket 2 weken geleden besteld deze is tot op heden niet aangekomen. Het is vandaag donderdag 7 december volgens track en trace komt het aan op 30 december. Er is dus geen actuele bezorgdatum bekend. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, ze zouden mij mailen maar dit hebben ze niet gedaan.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit zou zeker niet zo lang moeten duren. Wij willen onze producten altijd graag zo spoedig mogelijk bij onze klanten laten leveren. Ik zie in de track&trace dat jouw bestelling retour is gegaan met de bezorgdienst omdat deze is geweigerd aan de deur. Mocht dit niet het geval zijn, zou ik je vriendelijk willen vragen om ons dit even per mail te laten weten, dan zullen we dit voor je oplossen. Mocht dit wel de bedoeling zijn, zal er automatisch een terugbetaling voor je worden gedaan. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
25 dec 2023
Lege doos ontvangen. Gebeld en gemaild. Geen reactie. Sta je dan met lege handen met kerst
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een lege doos hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. We zien dat jij ons hebt proberen te bellen in het weekend. Helaas zijn wij in het weekend en met kerst gesloten. Gelukkig is mijn collega al aan het onderzoeken wat er precies is misgegaan. We gaan dit voor je uitzoeken en zsm voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet tevreden over de afhandeling van een klacht. Geen compensatie in retour of verzendkosten ondanks onvoldoende geleverde content informatie over de kofferhoes (dat hij doorzichtig is, is niet overduidelijk) Voor mij geen suitsuit meer.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedank voor je beoordeling en je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Op onze website staat bij het product vermeld dat het om een doorzichtige hoes gaat. Je kunt daardoor de mooie kleur van je koffer door de hoes heen zien. We zien dat jij wel een code hebt ontvangen van onze collega's voor gratis verzenden als compensatie. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet via DHL laten bezorgen! Dit is erg zonde want ben nu 5 dagen verder en nog niks!!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw pakket niet op tijd hebt ontvangen. Door alle Black Friday en Cyber Monday gekte, kan het zijn dat de levering wat is vertraagd. We zien dat je pakket afgelopen zaterdag bezorgd zou moeten zijn. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, stuur ons zeker even een mailtje. Dan zullen we dit direct voor je uitzoeken. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Beter op de hoogte houden van levering. Na 5 dagen nog niets gehoord.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat jij jouw bestelling op een zaterdag hebt geplaatst. Daarna kwamen de kerstdagen. In het weekend en met kerst zijn wij gesloten, vandaar dat jij vanuit ons geen antwoord hebt ontvangen. Hopelijk heb jij jouw pakket inmiddels wel ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten. Dan gaan we dit onmiddellijk voor je uitzoeken en voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Nog steeds niet binnen gekregen, DHL stelt de bezorging steeds uit
Antwoord van SUITSUIT
Hi Henny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat jouw bestelling afgelopen vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, horen we dit graag van je per mail. Dan gaan we hier direct voor je achteraan en lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Hallo, ik heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je berichtje afgelopen vrijdag na werktijd ontvangen. In de weekenden zijn wij gesloten en worden klantvragen niet beantwoord. Ik zie dat mijn collega je vraag al heeft opgepakt. Mocht je verdere vragen hebben, helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Jullie service is superrrr slecht
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We hebben even naar je vraag gekeken en helaas kunnen wij niet 2 verschillende bestellingen bij elkaar voegen om daar dan vervolgens een korting op te geven. We wensen je desondanks wel ontzettend veel plezier met jouw nieuw koffers. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
5 sep 2023

Koffer niet geleverd-€15 vergoeding als compensatie

Helaas is mijn koffer niet geleverd (bagagelabel en hoes wel). Vanwege de vele verhalen over zoekgeraakte pakketen, aangegeven bij een servicepunt mijn pakket op te willen halen. Ineens werd er een deel (label en hoes) bij mij thuis bezorgd. De bezorger heeft het beneden bij de trap gezet zonder handtekening of op mij te wachten. Het koffer ontbrak, ik ben er nog tevergeefs achteraan gerend. De bestelling staat op volledig geleverd en dit bevestigd de klantenservice van DHL. DHL verwees me door naar Suit Suit om een intern onderzoek te starten. De klantenservice van Suit Suit was gesloten met de mogelijkheid om een terugbelverzoek achter te laten in de voicemail. Ik ben niet teruggebeld over mijn kwijtgeraakte koffer en DHL biedt €3,40 per kilo van de kwijtgeraakte bagage, meer kunnen ze niet voor me doen. Koffer heeft me €200 gekost.
5 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jouw koffer niet goed is aangekomen. Dit kunnen wij echter wel voor je oplossen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met hierin jouw ordernummer en je klacht? Dan kunnen wij hier achteraan gaan voor je. Het klopt inderdaad dat wij na sluitingstijd niet te bereiken zijn. Dan kun je ons het beste even een e-mail of chat sturen, daar reageren we dan zo spoedig mogelijk op, tijdens de volgende werkdag. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
13 okt 2023
Ik heb mijn koffer bij SUITSUIT besteld omdat jullie beloven dat een bestelling de volgende dag wordt bezorgd. Mijn pakket was vertraagd, zonder dat ik enige waarschuwing kreeg.. en de koffer zou dan bezorgd worden op de dag dat ik vloog en dus de koffer nodig had..ik heb SUITSUIT gebeld om te vragen naar een oplossing van dit probleem, maar jullie hebben mij niet geholpen terwijl het jullie schuld was dat het pakketje vertraagd was door het te laat aan de bezorgder te geven. Ook wilden jullie mij niet van een oplossing voorzien terwijl ik de koffer echt nodig had en geen andere had. Echt zo slecht van zo’n groot bedrijf, die haar belofte niet nakomt en ook nog de klant niet van een oplossing kunnen voorzien.
16 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat jouw koffer niet op tijd bij je aan is gekomen voor je reis. Dat is natuurlijk erg vervelend. Wij versturen alle bestellingen die dezelfde dag voor 23:00 zijn geplaatst direct door naar de bezorger. Dit is met jouw bestelling ook gebeurd. Helaas heeft jouw bestelling hier wat vertraging opgelopen waardoor deze een dag later is geleverd dan dat wij gehoopt hadden, excuses hiervoor. Mocht jij de koffer toch niet meer willen/kunnen gebruiken, mag jij deze uiteraard kosteloos naar ons retourneren zodat wij het aankoopbedrag weer netjes naar je overmaken. Hopelijk heb jij ondanks de late levering toch een hele mooie, leuke vakantie. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
12 nov 2023

materiaal kras en deuk gevoelig

De koffer heb ik opnieuw besteld nadat ik een vorige koffer na 1 keer gebruikt te hebben kon weg gooien. Verzekering heeft dit vergoed, opnieuw besteld want: kon een keer gebeuren. Nu heb ik de nieuwe koffer weer 1 keer gebruikt en zit hij helemaal onder de krassen en deuken. Het materiaal is gewoon niet sterk genoeg. Mijn andere merkloze koffer ziet er gewoon beter uit na 8+ jaren intensief gebruik. Schandalig voor dit geld.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw koffer zo beschadigd is geraakt tijdens je reis. Onze koffers worden onder de ruigste omstandigheden, zeer uitgebreid getest. Maar, hoe goed we de koffer ook testen, we kunnen niet voorkomen dat er een kras of een vlek op kan komen tijdens het gebruik. We willen uiteraard wel graag je koffer beoordelen en kijken of we toch nog wat voor je kunnen betekenen. Zouden we je vriendelijk mogen vragen om ons een mail te versturen met wat foto's van deze schade? We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Ik heb nog niets ontvangen. Bij DHL weten ze niet waar mijn koffer is. Ik moet maar contact met jullie opnemen. Vervolgens krijg ik te horen dat het koffer gewoon is teruggestuurd en als retourorder behandeld, terwijl ik niets retour heb gestuurd. Geld zou ik teruggestort krijgen (nog niks ontvangen). Vreemde gang van zaken.

nat en niet aan huis aangeleverd

helaas is het pakket 800 m van ons huis afgeleverd aan het begin van onze eigen weg, het lag onder de brievenbus in de regen in een kletsnatte doos. Ik heb DHL hierover geïnformeerd, echter niets van hen terug gehoord. Via telefonisch contact bleken er 34 wachtenden voor mij te zijn.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakketje zo is afgeleverd. Dat is vanuit ons absoluut niet de bedoeling. Mocht jouw koffer hierdoor beschadigd zijn, laat het ons zeker even weten. Dat willen we dan graag voor je oplossen. We hopen dat je desondanks de aflevering wel heel veel plezier hebt van jouw nieuwe SUITSUIT koffer. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
16 jul 2023
Ik heb een duo besteld en heb maar 1 koffer gekregen..ik heb gelijk contact opgenomen en nu moet ik afwachten op een email terwijl ik van de week al op vakantie ga.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je bestelling incompleet geleverd lijkt te zijn. Ik zie dat mijn collega je al heeft gecontact met een oplossing voor je probleem. Ik wens je alvast een hele mooie, fijne vakantie toe!
19 jul 2023

Koffer beschadigd

Mijn koffer welke ik nu voor de 2e keer heb moeten bestellen (omdat de vorige retour gegaan is naar het magazijn omdat ik niet thuis was) was beschadigd. Ik kreeg geen voorstel voor korting of een excuses dat het nu weer fout is gegaan en bv een kortingscode voor een nieuwe bestelling. Nee, ik moest het koffer maar retour sturen. Nu ga ik binnenkort op vanakntie en heb nog steeds geen koffer.
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een koffer hebt ontvangen die beschadigd is. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze koffers worden altijd gecheckt voordat ze ons magazijn verlaten. Het kan gebeuren dat er eentje doorheen glipt. Excuses dat deze net bij jou terecht is gekomen. Als een pakketje niet geleverd kan worden, zal DHL kijken of ze deze bij de buren kunnen afleveren of zij zullen deze weer mee retour nemen naar ons magazijn. Dit omdat zij de pakketjes niet onbewaakt willen achterlaten. Hopelijk is jouw opnieuw bestelde koffer snel bij je thuis en heb je hier wel ontzettend veel plezier van. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
21 mei 2023
Slechte service. Het probleem is helemaal niet opgelost. Ik heb via de telefoon afgesproken dat ik mijn geld terug krijg en ik het product niet hoef terug te sturen vervolgens krijg ik via de mail te horen dat ik een formulier moet invullen en het product moet terugsturen en dat ik daarna pas mijn geld terug krijg. Ze geeft ook aan dat er geen notitie is gemaakt van het telefoongesprek.
15 jun 2023
Hoihoi, bedankt voor jou feedback! Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Suitsuit. Ik zie dat mijn collega je al heeft gemaild met de bevestiging van de terugbetaling. Laat het ons zeker even weten, mochten we nog niets voor je kunnen doen!
20 mei 2023

Gebruikte koffer

Toen ik mijn koffer binnen kreeg was deze al gebruikt, ook de werknemer die ik opbelde gaf direct toe dat ie gebruikt was. Ik kreeg niet echt hulp, moest de koffer maar terugsturen en een nieuwe bestellen.. Ik was van plan meerdere koffers te kopen maar overweeg om ze ergens anders te kopen waar je wel beter geholpen wordt!
22 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het erop lijkt dat je een gebruikte koffer hebt ontvangen. We kunnen je met zekerheid zeggen dat dit niet het geval is. Al onze nieuwe koffers worden verzonden vanaf ons logistiek partner. Vanaf ons logistiek partner worden geen gebruikte koffers verstuurd. Zou je een e-mail willen sturen met je klacht en de naam van de medewerker met wie je contact hebt gehad? Je mag dit doen naar klantenservice@suitsuit.com. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling. We horen graag weer van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT