SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT
Beoordelingen:

1.098 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.330 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

de meest kritische beoordeling

2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor SUITSUIT

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(29)
(23)
(63)
Resetten
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

2 koffers en 1 tas besteld levering drama

Ik had 2 koffers en 1 tas besteld afgelopen zaterdag bestekd. Kreeg 3 verschillende leveringen met verschillende tijden. Tas kwam dinsdag avond binnen, koffer 1 zou eerst dinsdag in de avond komen maar werd 13 u, gauw andere datum geboekt en omgezet naar donderdag. Koffer 3 kon ik niet omboeken en moest ik in n ophaalcentrum in amsterdam halen. Koste mij een kwartier incl benzine kosten. Beetje echt drama dit. Maar vindt alles wel mooi! Gr sabine
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Koffer besteld, maar deze bleek niet meer op voorraad te zijn. Uiteindelijk geld terug gekregen maar een ander aanbod was fijner geweest zoals de koffer leveren als deze weer op voorraad is of een andere kleur voor dezelfde prijs leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
9 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat jouw koffer uit de sale is en dat deze niet meer op voorraad zal komen. Vandaar dat wij de koffer niet nogmaals hebben kunnen opsturen. Uiteraard zijn de andere koffers uit de sale die online staan nog wel te verkrijgen. We hebben jouw betaling zo spoedig mogelijk naar je teruggestort. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De verzending mag beter ik had gehoopt mijn pakketje op tijd te krijgen zodat ik deze kon gebruiken wanneer ik het nodig had jammer genoeg kwam het een week later pas aan
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
3 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw pakketje wat vertraagd was. Wij doen ons uiterste beste om onze producten zo snel mogelijk bij de klanten thuis te krijgen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat door omstandigheden er wat vertraging kan worden opgelopen. Excuses dat dit net bij jou is gebeurd. Mocht jij jouw zending niet meer nodig hebben, kun jij deze uiteraard altijd naar ons retourneren en zullen wij het aankoopbedrag zsm naar je retourneren. Mocht jij nog andere vragen hebben, staan we je heel graag te woord. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Had een bestelling gedaan, pas nadat ik ben gaan bellen krijg ik per mail te horen dat de bestelling geannuleerd is.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
10 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw bestelling niet geleverd kon worden. We zien dat het gaat om een artikel dat in de sale zat. Het kan soms voorkomen dat als een product bijna is uitverkocht en deze op hetzelfde moment wordt afgerekend door 2 verschillende klanten, deze beide een bevestiging krijgen. Dit gaat dan net niet snel genoeg in ons voorraad systeem. Het is dan natuurlijk ook ontzettend vervelend dat we jouw product niet kunnen leveren. Ons excuses hiervoor. Uiteraard maken we zo snel mogelijk het aankoop bedrag van jouw bestelling naar je terug over. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De hendel van mijn nieuwe koffer is tijdens eerste gebruik al kapot. Hij schuift niet helemaal tot boven uit.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
4 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat de trekstang een probleem heeft. Dat hoort uiteraard niet zo. We willen dit uiteraard heel graag snel voor je oplossen. Zou ik je mogen vragen om ons garantieformulier in te vullen? Deze vind je terug op onze website. We zullen jou dan een gepaste oplossing bieden zodat jij jouw koffer snel weer mee kan nemen op reis. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
2 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je boordeling. Het kan soms voorkomen dat wanneer de bezorger niet kan leveren, deze wordt afgeleverd op een afhaalpunt in de buurt. Ik zie dat dit ook het geval is geweest bij jou en mijn collega je hier van op de hoogte heeft gesteld. Mocht jouw pakketje hier niet zijn geleverd, laat het ons zeker even weten. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en zorgen we dat jij alsnog jouw bestelling bij je thuis krijgt. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
12 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat zien wij uiteraard graag anders. Zou jij ons een mailtje kunnen sturen met jouw klacht? We kijken graag of we wat voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Valse beloftes & een beschadigt product aangesmeerd gekregen..

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
4 mrt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij onze service als slecht ervaart. Dat vinden wij uiteraard ontzettend jammer. Nu is het zo dat wij eigenlijk nooit beloven om koffers retour te nemen als deze al zijn gebruikt om mee te reizen. Ook een flinke beschadiging die de airline heeft veroorzaakt, wordt vaak afgehandeld door de airline zelf en niet door ons. Hier maken wij eigenlijk nooit een uitzondering in. Als een koffer beschadigd wordt ontvangen, kunnen wij deze voor je terugnemen en deze omruilen voor een nieuwe. Mocht dit niet lukken door tijdsdruk, zoeken wij graag naar een alternatieve oplossing die passend is. Wij zien helaas nergens in ons systeem dat er deze keer wel een uitzondering gemaakt mocht worden waardoor je de koffer alsnog beschadigd en gebruikt mag ruilen tegen een nieuwe. Vandaar dat wij je graag de alternatieve oplossing hebben geboden. Hierbij hebben wij ook een uitzondering gemaakt zodat jij een grotere geldteruggave hebt ontvangen dan wat wij normaliter mogen aanbieden. We vinden het uiteraard ontzettend jammer dat je ontevreden bent met onze service. Ik hoop dat deze uitleg de procedure een beetje meer duidelijk maakt. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie tas. Maar hij is te klein. Laptop past er niet in. Helaas terug gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
18 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. In de rugzak die jij hebt besteld past een 13" laptop. Dit hebben wij ook zo vermeld bij het product. Als je een grotere laptop hebt, zal dit helaas niet passen. We regelen uiteraard zo spoedig mogelijk een terugbetaling voor je wanneer wij de tas van je hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorgkosten beschermhoes

Ik vind de verzendkosten voor en beschermhoes erg hoog. Jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
4 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Bij bestellingen boven een bepaald bedrag, betalen wij de verzendkosten voor de klant. Bij ons is dit €50,- . Bij alle bestellingen daaronder, zijn de verzendkosten voor de klant zelf. We hopen dat je desondanks wel heel veel plezier hebt met jouw nieuwe beschermhoes. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer is erg mooi, maar letters laten al los bij aankomst.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
11 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de letters los laten van je koffer. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses daarvoor. Zou jij ons een mailtje kunnen sturen hierover? We willen dit uiteraard graag voor je oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice erg slecht Koffers wel heel fijn
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
4 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je onze service als slecht ervaart. Dat is ontzettend vervelend. We horen graag je feedback hierover. Zou je ons dit per email kunnen laten weten? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retourafhandeling werkt niet naar behoren

Helaas had ik een verkeerde maat van de pakking Cuba’s besteld, dus die wilde ik meteen retour sturen. Het retourproces leek makkelijk maar ik ontving geen retourformulier. Heb toen de code gebruikt die in de e-mail stond na het aanmelden van de retour, en twee dagen later kreeg ik hetzelfde pakketje weer terug bezorgd. Het retourproces verloopt dus niet helemaal goed. Na contact opnemen met de klantenservice is er nog steeds geen oplossing. De kofferset is heel mooi, maar dit is toch even niet leuk.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
12 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het retourneren niet helemaal loopt zoals dit zou moeten. Je krijgt inderdaad geen retourformulier, je kunt je bestelling gemakkelijk retour melden via onze website en dan krijg je automatisch de vervolgstappen om je retour naar ons op te sturen. Het kan gebeuren dat wanneer de oude labels niet van het pakket worden gehaald, er een verkeerd label wordt gescand door DHL waardoor het pakket weer terug gaat naar de klant i.p.v. naar ons. We helpen je graag aan een nieuw retourlabel, mocht dit nog nodig zijn. Zou je ons in dit geval een mailtje willen sturen met jouw ordernummer? Dan gaan we dit voor je in orde maken. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
zeer snelle levering en mooie koffers, alleen er komen direct krassen op.. zorg ervoor dat je de koffer op een zachte ondergrond legt tijdens het inpakken en een beschermhoes is echt noodzakelijk !
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Het is inderdaad een goed idee om de beschermhoes bij je koffer te nemen. Deze geeft de extra bescherming die je koffer nodig heeft. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij niet leverbaar van artikel. Beschermhoes 55 cm heb ik 2x verzendkosten moeten betalen van 6.95 euro. Beetje jammer dit.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Bestellingen onder de €50 komen inderdaad met verzendkosten. Ik zie in je bestelgeschiedenis dat je maar 1x de verzendkosten hebt moeten betalen. Mocht dit niet kloppen, zou je ons een mailtje kunnen sturen met meer informatie hierover? We kijken graag met je mee. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lege doos ontvangen. Gebeld en gemaild. Geen reactie. Sta je dan met lege handen met kerst
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
27 dec 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een lege doos hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. We zien dat jij ons hebt proberen te bellen in het weekend. Helaas zijn wij in het weekend en met kerst gesloten. Gelukkig is mijn collega al aan het onderzoeken wat er precies is misgegaan. We gaan dit voor je uitzoeken en zsm voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn beschermhoes is kapot gegaan na 1x gebruiken. Heel teleurstellend dat je zoveel betaald en het vervolgens kapot gaat na 1x gebruiken. Over een paar dagen vlieg ik terug met een kapotte beschermhoes en nu moet ik een andere oplossing zoeken om mijn koffer te beschermen. Jammer dit!
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
2 jan 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw hoes kapot is gegaan op je reis. Zou ik je mogen vragen om hiervoor ons garantieformulier in te vullen? We kijken heel graag met je mee en lossen dit graag zsm voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben de koffer nog niet ontvangen terwijl gisteren gezegd is dat hij al bezorgd was om 23.05 uur….
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
2 jan 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling wat vertraging lijkt opgelopen te hebben. Het kan zijn dat door de feestdagen en door de nieuwjaar drukte je bestelling wat vertraging heeft opgelopen, excuses hiervoor. Mocht jij jouw bestelling deze week nog steeds niet ontvangen, horen wij heel graag van je. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en zorgen we ervoor dat jouw bestelling alsnog bij je thuis komt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT