SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.098 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.330 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

De verzending mag beter ik had gehoopt mijn pakketje op tijd te krijgen zodat ik deze kon gebruiken wanneer ik het nodig had jammer genoeg kwam het een week later pas aan
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw pakketje wat vertraagd was. Wij doen ons uiterste beste om onze producten zo snel mogelijk bij de klanten thuis te krijgen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat door omstandigheden er wat vertraging kan worden opgelopen. Excuses dat dit net bij jou is gebeurd. Mocht jij jouw zending niet meer nodig hebben, kun jij deze uiteraard altijd naar ons retourneren en zullen wij het aankoopbedrag zsm naar je retourneren. Mocht jij nog andere vragen hebben, staan we je heel graag te woord. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
De hendel van mijn nieuwe koffer is tijdens eerste gebruik al kapot. Hij schuift niet helemaal tot boven uit.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat de trekstang een probleem heeft. Dat hoort uiteraard niet zo. We willen dit uiteraard heel graag snel voor je oplossen. Zou ik je mogen vragen om ons garantieformulier in te vullen? Deze vind je terug op onze website. We zullen jou dan een gepaste oplossing bieden zodat jij jouw koffer snel weer mee kan nemen op reis. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Slechte klantenservice.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat zien wij uiteraard graag anders. Zou jij ons een mailtje kunnen sturen met jouw klacht? We kijken graag of we wat voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Mooie tas. Maar hij is te klein. Laptop past er niet in. Helaas terug gestuurd.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. In de rugzak die jij hebt besteld past een 13" laptop. Dit hebben wij ook zo vermeld bij het product. Als je een grotere laptop hebt, zal dit helaas niet passen. We regelen uiteraard zo spoedig mogelijk een terugbetaling voor je wanneer wij de tas van je hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Bezorgkosten beschermhoes

Ik vind de verzendkosten voor en beschermhoes erg hoog. Jammer!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Bij bestellingen boven een bepaald bedrag, betalen wij de verzendkosten voor de klant. Bij ons is dit €50,- . Bij alle bestellingen daaronder, zijn de verzendkosten voor de klant zelf. We hopen dat je desondanks wel heel veel plezier hebt met jouw nieuwe beschermhoes. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Retourafhandeling werkt niet naar behoren

Helaas had ik een verkeerde maat van de pakking Cuba’s besteld, dus die wilde ik meteen retour sturen. Het retourproces leek makkelijk maar ik ontving geen retourformulier. Heb toen de code gebruikt die in de e-mail stond na het aanmelden van de retour, en twee dagen later kreeg ik hetzelfde pakketje weer terug bezorgd. Het retourproces verloopt dus niet helemaal goed. Na contact opnemen met de klantenservice is er nog steeds geen oplossing. De kofferset is heel mooi, maar dit is toch even niet leuk.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het retourneren niet helemaal loopt zoals dit zou moeten. Je krijgt inderdaad geen retourformulier, je kunt je bestelling gemakkelijk retour melden via onze website en dan krijg je automatisch de vervolgstappen om je retour naar ons op te sturen. Het kan gebeuren dat wanneer de oude labels niet van het pakket worden gehaald, er een verkeerd label wordt gescand door DHL waardoor het pakket weer terug gaat naar de klant i.p.v. naar ons. We helpen je graag aan een nieuw retourlabel, mocht dit nog nodig zijn. Zou je ons in dit geval een mailtje willen sturen met jouw ordernummer? Dan gaan we dit voor je in orde maken. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
We hebben de koffer nog niet ontvangen terwijl gisteren gezegd is dat hij al bezorgd was om 23.05 uur….
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling wat vertraging lijkt opgelopen te hebben. Het kan zijn dat door de feestdagen en door de nieuwjaar drukte je bestelling wat vertraging heeft opgelopen, excuses hiervoor. Mocht jij jouw bestelling deze week nog steeds niet ontvangen, horen wij heel graag van je. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en zorgen we ervoor dat jouw bestelling alsnog bij je thuis komt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
8 jul 2023

Late levering

Geen oplossing geboden na problemen dhl. Cadeau voor diploma van mijn dochter te laat. Ze hebben de vraag uitgezet bij dhl en daar moest ik maar op wachten. Jammer, weinig service... Ik had gevraagd om een nieuwe te sturen (als ik er dan 2 geleverd kreeg kon ik er weer 1 retourneren). Dat wilden ze niet. Ook bestelling annuleren kon niet meer.
11 jul 2023
Hi Vanessa, Bedankt voor jouw review. Allereerst, gefeliciteerd aan je dochter voor het behalen van haar diploma. We snappen dat het ontzettend balen is dat het cadeau nu te laat is gekomen. In het gros van de gevallen van leveringsproblemen bij DHL is dit binnen een aantal dagen opgelost en het pakket alsnog bezorgd. Vandaar dat wij ervoor kiezen om contact op te nemen met DHL en onnodig heen en weer sturen. In jouw geval bleek het pakket door DHL foutief naar ons gestuurd te zijn en was het hierdoor vertraagd. Ik hoop dat jouw dochter kan genieten van het cadeau ondanks dat het wat later was. Bedankt voor jouw begrip. Vriendelijke groet, SUITSUIT
22 mei 2023
Ik heb een tasje ontvangen en twee paspoort hoesjes. van het tasje was het handvat(labeltje suit suit) afgebroken na een keer gebruik, dat vind ik jammer...ook al had ik dit via een kortingskaart besteld. Ik kon het niet meer retourneren daar ik de doos al had weggegooid. Voor mij een reden hier niet meer te bestellen.
23 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het label van je tas is afgebroken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard valt dit onder onze garantie. We willen je dan ook vragen ons garantieformulier in te vullen. Als je even contact opneemt met onze klantenservice, kunnen mijn collega's je verder helpen. Je kunt ons beste een e-mail sturen en een foto van je klacht toevoegen. Ons e-mailadres is klantenservice@suitsuit.com. We horen graag weer van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
26 sep 2023
Het zijn prachtige koffers maar.. Na 1 keer vliegen, zijn de hoezen beschadigd (gaten in) en de koffers hebben alsnog krassen. Prachtig als het geld voor het oprapen ligt maar niet als je echt een goede koffer wil kopen. Wij hebben spijt van de 600,- die wij hebben uitgegeven.
28 sep 2023
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat de hoezen en jouw koffers al beschadigd zijn. We willen je vragen om het garantieformulier bij ons in te vullen. Dan kunnen we kijken hoe we jou hier het beste bij kunnen helpen en zoeken naar een oplossing. Je kan het formulier hier vinden: https://apps.suitsuit.com/warranty/index-nl.php
18 jul 2023
Bestelling na een aantal dagen wachten nog steeds niet ontvangen. Kon hoezen bestellen en vervolgens te horen dat ze niet op voorraad zijn. Geld nog niet terug ontvangen. Moet een bestelling beoordelen die ik niet heb ontvangen. Best lastig.
20 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling niet helemaal is gegaan zoals dit zou moeten. Ik zie dat onze finance afdeling bezig is met de terugbetaling. Mocht jij je hebben ingeschreven om op de hoogte gehouden te worden van deze hoes. Zullen we jou direct een mail sturen wanneer deze weer beschikbaar is. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
3 sep 2023
Koffer is mooi en voelt goed aan. Helaas nog steeds in afwachting van een gedeelte van de bestelling. Bestelling was direct verzonden verdeelt over 2 pakketten. 1 pakket is aangekomen direct de volgende dag en de andere is nog in onderzoek.
4 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Het kan zo zijn dat je pakket in meerdere delen wordt verzonden. Dit komt omdat het om vrij grote producten gaat. We proberen alles in je bestelling zo spoedig mogelijk bij je thuis te krijgen. Mocht jij nou langer moeten wachten op het andere deel van je bestelling, laat het ons zeker even weten via klantenservice@suitsuit.com. Dan gaan wij een passende oplossing voor je vinden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Had valies met hoes besteld, enkel valies ontvangen, bleek hoes niet meer in stock? Heb ze wel betaald en nu maar wachten op mijn centen 😡 een andere kleur besteld en nochtans leveringskosten betaald !! Schande
11 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je berichtje! Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden bent over onze (klanten)service. We helpen je natuurlijk heel graag verder. Zou je je klacht per mail willen stellen aan onze klantenservice? Je mag dit doen naar het volgende e-mailadres, klantenservice@suitsuit.com. Zodra wij je mail hebben ontvangen, nemen wij deze binnen 24 uur in behandeling. Alvast bedankt voor je moeite en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 jul 2023

Mooi maar kwaliteit matig

De S stond scheef gedrukt en de schermhoes was met vieze vlekken gegeven. Ook was dit een andere kleur als de koffer wat ik jammer vind. Dun materiaal verder mooie kleur en goed formaat
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden lijkt te zijn met onze producten. Het is uiteraard niet de bedoeling dat deze worden geleverd met beschadigingen. Dit willen we uiteraard graag voor je oplossen. Zou ik je mogen vragen om jouw klacht per mail naar ons te sturen via klantenservice@suitsuit.com? Dan zullen wij dit binnen 24 uur oppakken en met een passende oplossing komen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
7 sep 2023

Mooie producten, helaas beschadigd

Mooie producten, helaas tot twee maal toe een koffer met flinke krassen ontvangen. Ik zou de kwaliteitscontrole uitgaande producten scherper stellen. Zonde, want het is niet nodig.
7 sep 2023
Dank voor het schrijven van je beoordeling. Wat vervelend dat jij beschadigde producten hebt ontvangen. Dat is uiteraard zeer zeker niet de bedoeling. Excuses daarvoor. Zouden we je vriendelijk mogen vragen om ons een mail te sturen met jouw klacht en wat foto's van de beschadiging? Dan gaan wij jou een passende oplossing bieden. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 mei 2023

Strandtas is een tegenvaller

Strandtas zag er op de foto mooi uit. Ik vond hem heel goedkoop ogen toen ik hem thuis kreeg. Had echt wat beters verwacht. Helaas een tegenvaller.
12 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat de ontvangen strandtas niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Je mag een ontvangen artikel binnen 30 dagen kosteloos retour sturen. Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je het aankoopbedrag van ons terug. Mocht je nog meer informatie nodig hebben, mag je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
14 jul 2023
Ik vond het heel onduidelijk over de gegeven informatie van mijn bestelling. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat het nooit gaat komen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er onduidelijkheid was over de levering van je bestelling. Ik zie in ons systeem dat jouw bestelling wel al geleverd is, klopt dit? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dat ons kunnen laten weten via klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
18 jun 2023
Ik ben tevreden over de product maar mijn na bestelling is kwijtgeraakt bij dhl hoop dat dit nog goed komt
Antwoord van SUITSUIT
Hoihoi, bedankt voor jou feedback! Wat vervelend dat je product zoek is geraakt! Ik zie dat mijn collega je al een mail heeft gestuurd betreffende. je pakketje en je een alternatieve oplossing heeft aangeboden! Hopelijk heb jij je pakketje snel in huis!

Pakket nooit ontvangen

Pakketje voor een dichte deur afgeleverd, niet in ontvangst kunnen nemen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakket niet juist is afgeleverd. Ik zie al dat je in contact met met een van onze collega's die dit heel graag voor je wilt oplossen. We gaan uiteraard een gepaste oplossing voor je vinden zodat jij alsnog jouw pakketje snel bij je thuis krijgt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
30 jul 2023
Verkeerde artikel geleverd, Geen tegemoetkoming wegens te laat cadeau
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij een verkeerd artikel hebt ontvangen van ons. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We willen dit uiteraard graag voor je oplossen door deze van je terug te nemen en je het aankoopbedrag z.s.m. retour te sturen. Uiteraard ontzettend jammer dat het een cadeau was wat nu te laat is. Zou ik je mogen vragen om ons een mail te sturen met je klacht naar klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan we kijken of we wat voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT