SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.351 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

2 koffers en 1 tas besteld levering drama

Ik had 2 koffers en 1 tas besteld afgelopen zaterdag bestekd. Kreeg 3 verschillende leveringen met verschillende tijden. Tas kwam dinsdag avond binnen, koffer 1 zou eerst dinsdag in de avond komen maar werd 13 u, gauw andere datum geboekt en omgezet naar donderdag. Koffer 3 kon ik niet omboeken en moest ik in n ophaalcentrum in amsterdam halen. Koste mij een kwartier incl benzine kosten. Beetje echt drama dit. Maar vindt alles wel mooi! Gr sabine
10 mrt 2024
Koffer is erg mooi, maar letters laten al los bij aankomst.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de letters los laten van je koffer. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses daarvoor. Zou jij ons een mailtje kunnen sturen hierover? We willen dit uiteraard graag voor je oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Klantenservice erg slecht Koffers wel heel fijn
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je onze service als slecht ervaart. Dat is ontzettend vervelend. We horen graag je feedback hierover. Zou je ons dit per email kunnen laten weten? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 feb 2024
zeer snelle levering en mooie koffers, alleen er komen direct krassen op.. zorg ervoor dat je de koffer op een zachte ondergrond legt tijdens het inpakken en een beschermhoes is echt noodzakelijk !
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Het is inderdaad een goed idee om de beschermhoes bij je koffer te nemen. Deze geeft de extra bescherming die je koffer nodig heeft. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
We missen nog steeds ons eerste koffer, deze tweede bestelling ging prima.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat jouw koffer nog niet is geleverd. We hebben even gekeken en zien dat er al een onderzoek is opgestart door mijn collega's. We laten je direct weten wat hier uit zal komen. Mocht dit te lang duren, zullen we je een alternatieve oplossing bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het zeker even weten per mail! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
24 dec 2023
Had een stoffen hoes verwacht ipv van een plastic
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor jouw beoordeling. De hoezen zijn gemaakt van PVC/Lycra zoals bij het product staat vermeld. Dit is doorzichtig waardoor jij de mooie kleur van je koffer ook kunt zien wanneer de hoes om de koffer heen zit. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van je nieuwe aankopen.
Prima, op tijd
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling!
2 aug 2023
Ik had een bestelling geplaats voor een rugtas. Een paar dagen later werd ineens mijn bestelling geannuleerd, zonder verder een omschrijving erbij. Op de website zag ik dat de rugtas niet meer op voorraad was. 2 dagen na de mail was de tas wel weer op voorraad. Dat zag ik toevallig omdat ik de website in de gaten hield. Ik heb de tas gelijk weer besteld en een dag later werd het al geleverd. Verder ben ik hartstikke blij met de tas en hoe snel die alsnog geleverd werd. Ik vind het alleen apart hoe mijn bestelling zomaar geannuleerd werd en 3 dagen later ik de tas alsnog wel ontving.
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je wat problemen had met het leveren van je gewenste rugzak. Het zal zo zijn geweest dat de rugzak net geen voorraad meer had toen jij deze bestelde, maar dit op de website niet snel genoeg aangepast stond. Excuses hiervoor. Gelukkig heb jij nu wel jouw nieuwe rugzak en ben je er heel blij mee. We wensen je heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
13 mei 2023
3 sterren omdat mijn koffer met krassen en beschadigingen is geleverd. Dat hoort niet voor een nieuwe koffer. Ik heb het een beetje kunnen weg poetsen. Op de foto is te zien wat ik niet meer weg krijg. Een wiel draait soms niet goed mee.
15 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat jou koffer beschadigd is. Laat het ons zeker even weten via klantenservice@suitsuit.com. We gaan dan een passende oplossing voor je vinden!
18 jul 2023

Uiterlijk en kwaliteit

De koffer en het uiterlijk ervan zijn mooi. De kwaliteit is gewoon minder goed. Het is jammer dat je betaalt voor het mooie uiterlijk van de koffer en er niet iets meer kwaliteit bij geleverd kan worden
18 jul 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over het uiterlijk van de koffer. Het lijkt dat je niet helemaal zeker bent over de kwaliteit van de koffer. Mocht je hier problemen mee hebben, zouden we je vriendelijk willen vragen ons dit te laten weten via klantenservice@suitsuit.com. Dan kijken we graag wat we voor jou kunnen doen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
6 jul 2023

Mooie koffers

De koffers die ik heb besteld zijn super mooi en van goede kwaliteit. Enige minpunt bij mijn bestelling is dat ik een gratis shopper erbij zou krijgen, maar deze heb ik niet ontvangen jammer genoeg.
6 jul 2023
Dank voor je feedback! Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe koffers! Heel veel plezier en mooie reizen gewenst! Zou je ons een mailtje kunnen sturen via klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan we direct even kijken of jij toch in aanmerking komt voor deze gratis shopper!
6 okt 2023

SuitSuit scoort + DHL scoort -

SuitSuit heeft snel en correct gehandeld, het is ook mogelijk om je keuze voor avond of overdag levering aan te geven. Wij kozen voor avondlevering echter DHL bracht de koffer vroeg in de middag.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je pakketje niet helemaal op het juiste moment werd geleverd door DHL. We wensen je wel heel veel plezier met jou nieuwe koffer.
8 jul 2023

Goed met een kleine teleurstelling!

Het bestellen en leveren was prima. Toch jammer dat we, door een zelfbetaalde korting via ING, niet de gratis shopper erbij kregen. Kleine teleurstelling!
11 jul 2023
Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen je tevreden bent met het bestellen en leveren! De gratis shopper actie is inderdaad helaas niet te combineren met andere acties of kortingen. Hopelijk heb jij heel veel plezier van jouw nieuwe aankopen. Ik wens je veel mooie reizen ermee!
9 jul 2023
Zorg dat je zaken op voorraad hebt. Heb bestelling in teee keer moeten doen en ook nu ik beschermhoezen wil kopen is niet alles op voorraad.
11 jul 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jou berichtje! Wat vervelend dat jij je bestelling niet op de gewenste manier hebt ontvangen. Zou ik je vriendelijk mogen vragen om jouw klacht/vraag naar ons te mailen met de gewenste beschermhoes via klantenservice@suitsuit.com? We zullen dan direct gaan opzoeken wat de voorraad status is hiervan en een oplossing voor je vinden!
4 okt 2023
Koffer is op zich mooi en groot Koffer zelf is al zwaar Koffer werd beschadigd geleverd Klantenservice onvriendelijk
4 okt 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je koffer is geleverd met een beschadiging. Dat is zeker niet de bedoeling, excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega's je al direct een aantal oplossingen hebben geboden om dit probleem voor je op te lossen. Mocht jij hierna nog verdere vragen hebben, horen we dit uiteraard heel graag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
21 sep 2023
De design is mooi, materiaal voelt niet stevig en kwalitatief aan. Prijs/kwaliteit verhouding te hoog.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van je koffer. Mocht jij hier problemen mee hebben, laat het ons dan zeker even weten. We zullen binnen 24 uur reageren en gaan direct kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
levering was opgesplits in 2 delen bij verschillende afhaalpunten op dezelfde dag. Beetje vreemd
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Het kan wel eens voorkomen dat een bestelling in meerdere delen wordt geleverd omdat het om vrij grote pakketten gaat bij koffers. Het is wel apart dat deze op verschillende afhaalpunten worden geleverd. Mocht jij jouw bestelling niet compleet hebben ontvangen, horen we dit graag. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en oplossen. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
9 jul 2023
Ik vulde de middelmaat in, omdat ik eigenlijk niet kan oordelen, ik kreeg mijn zending nog niet.
11 jul 2023
Dankjewel voor jouw feedback! Zou ik je mogen vragen om jouw vraag met ordernummer op te sturen naar klantenservice@suitsuit.com? Dan kijken we meteen met je mee en lossen we jouw vraag voor je op!