SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.098 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.330 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

De look is super! Maar dat is niet alles. De wielen zijn super flexibel en dus makkelijk te rijden. Ook de indeling met apparte vak(jes) is heel fijn. Ik kan niet wachten om ermee op paardrijd vakantie te gaan! Alles goed gescheiden mee terug. ++
Antwoord van SUITSUIT
Wat leuk dat jij jouw nieuwe SUITSUIT op paardrijd vakantie gaat meenemen. We wensen jou alvast een onwijs leuke vakantie toe en heel veel plezier met je nieuwe koffer.
De koffer ziet er luxe uit. Ook de binnenkant mooi berzorgd. Ik heb nog niet gereisd mrt de koffer. Ik ben benieuwd hoe de vliegreis gaat verlopen. Wel heb ik een beschermhoes er omheen gekocht
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wat leuk dat jij de koffer binnenkort mag uittesten op reis. Veel plezier ermee!
Bezorging en product zijn prima De kleur van het product valt tegen. De benaming taupe is na mijn mening geen goede keuze.
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer dat de kleur niet helemaal bevalt. Je kunt jouw koffer uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mocht je hier hulp bij nodig hebben, staan we je graag te woord! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Ben altijd blij met de kleurtjes - soms zijn accessoires van oudere modellen minder gemakkelijk te verkrijgen .
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling! Mocht jij naar een specifiek product opzoek zijn, laat het zeker even weten. We willen dit uiteraard altijd even voor je checken! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
keurig afgeleverd conform afspraak. Prachtige koffer.
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier met je nieuwe koffer.
31 mrt 2024
Snelle levering. Prachtig product
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Snel geleverd mooi product
Antwoord van SUITSUIT
Dankjewel voor je positieve beoordeling.
Antwoord van SUITSUIT
Goed om te horen dat je koffer snel bij je thuis was!