Europowerbv.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2022
Europowerbv.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had 10 over 11 in de avond een bestelling gedaan, de.volgende ochtend stonden ze voor de deur met mijn bestelling. Bijzonder, dat maak ik nie t vaak mee...

29 apr 2023
Heb een bericht gestuurd in m'n account net na m'n bestelling is niet op gereageerd, en nu de bestelling binnen is gekomen met schade mail gestuurd ook nog geen reactie.

Beoordelingen voor Europowerbv.nl

29 apr 2023

Geen communicatie

Antwoord van Europowerbv.nl
Geachte gewaardeerde klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling en het gebrek aan reactie op uw berichten. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en het spijt ons oprecht dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben uw feedback ontvangen. Ons klantenserviceteam werkt er voortdurend aan om de zorgen van onze klanten weg te nemen. We begrijpen de frustratie die deze situatie mogelijk heeft veroorzaakt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Met vriendelijke groet, Europower BV
4 sep 2023
Ik krijg al een melding dat het bezorgd is en in de dhl link zie ik dat het op dat moment is opgehaald door een dhl bezorger . Mijn bestelling zou op het sorteer centrum zijn. Tevens was het ook niet duidelijk of er 1 of 3 flessen in de doos zou zitten. En een mail adres om vragen of meldingen aan te doen is onbestelbaar
Antwoord van Europowerbv.nl
Beste klant, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We begrijpen het belang van duidelijke communicatie en een soepel bezorgproces, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Aanvaard onze oprechte excuses voor eventuele frustratie die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback en zetten ons in om de zaken recht te zetten. Dank je wel dat je deze zaken onder onze aandacht hebt gebracht. Met vriendelijke groet, Europower BV