thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

776 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.249 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

EW
Edwin W.
Vleuten
Snelle levering. Scherpe prijs
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Weijers, Fijn dat het snel geleverd is bij u. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle bezorging super fijn
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer de Smet, Fijn dat het snel is binnengekomen. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel
Snel, begripvol, practisch
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw, Fijn om te horen dat u ons snel, begripvol en praktisch heeft bevonden. Met vriendelijke groet Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede en snelle levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Cauwenberg, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en de service. Bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Ik hoefde niets te doen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw de Bruijn Bedankt voor review en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
correcte afhandeling
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
snelle levering!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Groot Obbink-Versloot, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
geen opmerkingen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Dijk, Erg bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
CD
C D.
Gouda
Snel bezorgd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Van der Bol Goed om te horen dat de producten snel zijn binnengekomen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Service
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Coolen, Erg bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 feb 2024
Nvt
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Engelander, Bedankt voor de 4 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Spijkers, Bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
MH
Maria H.
Apeldoorn
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Hamer, Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Boom, Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van de Beuken, Hartstikke bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
17 feb 2024
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw van der Leur Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw Roosenboom, Hartstikke bedankt voor de 5 sterren review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer of mevrouw Deurloo, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl