thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

776 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.249 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

JR
Jannie R.
WAGENINGEN
Wordt beoordeeld

Heel slecht bedrijf

Bij de bestelling een pakbon doen met het adres waar je naar moet retourneren nu moet ik twee keer portokosten betalen
Mijn bestelling kon nog niet geleverd worden. Hierover ben ik goed geïnformeerd.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Wiessenberg, Bedankt voor de positieve recensie. We zullen uw product z.s.m. naar u toe sturen zodra dat mogelijk is. Veel plezier alvast met de bekkenbodemtrainer! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Producten van een zeer goede kwaliteit
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Collaris, Dank u wel voor de positieve recensie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over de producten. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed en vriendelijk personeel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Roosmalen, Fijn om te horen dat uw tevreden bent met onze service. Dank u wel voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Wees duidelijk!!

Wat duidelijkheid in de mails doet wonderen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van Hemelrijck, Excuses voor de verwarrende mails. Echter hopen wij wel dat u zeer tevreden met uw stoelleestafel (en wellicht de elleboogkrukken) (; Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Spullen stonden netjes klaar. Voor mij hoeft er niets meer te gebeuren
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer-mevrouw van Lent, Heel erg fijn om te lezen dat u erg tevreden bent. Dank u wel voor de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
GV
Snel en correcte levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Verbeek, Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Veel plezier met uw bedgreep. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Gogh, Bedankt voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Keurig geleverd volgens afspraak
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Tiebout, Bedankt voor de positieve recensie. Wij wensen u veel plezier met het glijlaken! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Duidelijke communicatie en goede levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Mols, Heel erg fijn om te zien dat u tevreden bent. Bedankt voor de 5 sterren en veel plezier met de rolstoel! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
We kregen niet de beugels die we hadden besteld binnen er er was niets bij om te bevestigen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Reijs, Dank voor uw bericht. Helaas begrijp ik niet helemaal wat u bedoeld. Ik zie dat er bij u 2 paketten zijn binnen gekomen. Als het goed is zat in pakket 1 twee beugels en in het andere pakket de andere zuignap beugel. Wij hebben u op 8 maart twee track en trace codes gestuurd zodat u de zending kon volgen. Mocht er nog verwarring zijn neem dan gerust met ons contact op via info@thuiszorgwinkel.nl of telefonisch via 073-5220518. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw de Schepper, Bedankt voor de 4 sterren. Hopelijk bent u blij met de kniebandage! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van der Staay, Hartelijk dank voor de 5 sterrren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste van de Rhee, Veel plezier met de douchekruk Days! Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Berger, Enorm bedankt voor de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle en complete levering. Betrouwbare financiele afhandeling
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Schuurman, Hopelijk bent u blij met uw rollator. Wij wensen u in ieder geval veel loop plezier met de rollator. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Muller, Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Heel vriendelijk , vlug thuisbezorgd , alles goed uitgelegd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/ mevrouw Reels, Dank u wel voor de positieve recensie. Heel erg fijn om te lezen dat het personeel u goed heeft geholpen. Ik zal de complimenten doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Is zeer stevig en handig. De levering was ook zeer sndl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Verheijen, Hartstikke bedankt voor de positieve beoordeling. Heel erg fijn dat alles snel binnen is gekomen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl