thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Terugbetaling na retour veel te laat

Dat de duimbrace niet paste is niet de schuld van Thuiszorgwinkel, kan gewoon gebeuren. Dat de terugbetaling na de retourzending, na het verstrijken van de wettelijke termijn nog steeds niet gedaan is getuigt wel van slechte service!
JR
Jannie R.
WAGENINGEN

Heel slecht bedrijf

Bij de bestelling een pakbon doen met het adres waar je naar moet retourneren nu moet ik twee keer portokosten betalen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Rijkse, Dank voor uw bericht. Wij vermelden op onze pakbon ons retour mail adres. Zoals opgegeven op de pakbon dient u ons een mail te sturen voor de juiste retour instructies. Helaas had u het product naar het verkeerde adres gestuurd waar geen retouren verwerkt worden. Om dit probleem te voorkomen vragen wij klanten om een mail te sturen zodat dit niet fout kan gaan. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
17 feb 2024
Ik wacht al 14 dagen op een bestelling, en dat wat zich noemt een Thuiszorgwinkel. Ik ben benieuwd of ik de bestelling binnenkrijg.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer, Dank voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen van ons, onze oprechte excuses hiervoor. Helaas zijn wij afhankelijk van leveranciers en zijn artikelen niet altijd voorradig. Nogmaals onze excuses. Mocht u verdere vragen hebben verneem ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 mei 2023
De schoen valt wel 2 maten groter dan aangegeven. Je moet vooruit betalen maar mevrouw wilde natuurlijk liefst zsm andere maat. Toen ik had gevraagd of ze alvast de nieuwe konden sturen moest eerst oude terug zijn. Geen afteraf betalen mogelijk. Erg jammer. Zou niet snel weer bestellen
24 mei 2023
Goedemorgen mevrouw Woudman, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Via de mail hebben wij geprobeerd om naar een oplossing te zoeken, dit zodat mevrouw z.s.m. haar verbandschoenen zou krijgen. Hier ging u niet mee akkoord omdat u niet kon kiezen voor achteraf betalen. Helaas hebben wij die optie niet, de keuze om achteraf te betalen staat er ook niet tussen bij de betaalmethodes. Over de schoenmaat, vinden wij dit erg vervelend dat dit niet klopt. Wij gaan dit zeker meenemen voor in de toekomst. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
7 okt 2023
Mijn ervaring is tot nu toe slecht. Stoel was te groot. daarover contact gehad met een medewerker betreffende het retour sturen, dit gedaan volgens de regels. maar nog steeds geen geld terug ontvangen.
HH
30 jul 2023
als je hulpmiddelen verkoopt moet je Gehandicapten bij de koop helpen dat doet u niet, u stuurt Bouw pakketten veel gehandicapten kunnen dat niet zelf daar hoort service van u bij die levert u niet!
Jammer dat een douchezitje niet geruild mag worden ondanks dat deze niet gebruikt is . Volgende keer zullen we zeker naar bol.com of andere zaak gaan waar dit wel mogelijk is.
5 sep 2023
Goedemorgen mevrouw Snijders, Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. Zoals vermeld staat op de website hebben wij een retour termijn van 14 dagen. U heeft uw zending pas retour gemeld 4 weken na ontvangst. Doordat dit hygiene producten zijn kunnen wij hier ook geen uitzondering op maken en mogen de producten dus helaas ook niet retour gestuurd worden, onze excuses hiervoor maar wij willen kwaliteit waarborgen voor onze klanten. Ik hoop op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
28 apr 2023

Slechte service

Te moeilijke verpakking, geen retourbon bijgesloten, retourzending moet door klant zelf worden betaald, in mijn geval via POSTNL (7,95) absurd. STOP! die thuiswinkel.nl
22 mei 2023
Goedemiddag meneer van der Kroef, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Als klanten een product willen retourneren dan zijn de eerste keer kosten altijd voor de klant, tenzij u een product wilt omruilen. Dit staat ook aangegeven in onze retourvoorwaarden, dit kunt u terugvinden in ruilen en retourneren. Voor als u verdere vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch bereiken (073 - 5220518), of stuur ons een mail naar info@thuiszorgwinkel.nl Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Belachelijk dure prijs voor een plastic flesje wat je voor een schijntje van de prijs die jullie vragen op internet kunt aanschaffen. Nogmaals..... Belachelijk!!
22 mei 2023
Producten verkopen die voldoen aan jullie omschrijving. En die werken! En dan niet de klant laten opdraaien voor retour verzendkosten als het product het niet doet.
23 mei 2023
Bedankt voor uw review. Echter hebben wij aan u gevraagd of u een andere wou, dit wou u niet. Ook werd er een nieuwe toegestuurd en die wou u ook retourneren. Ons excuus dat u dit zo heeft ervaren, maar wij willen altijd helpen om naar een oplossing te zoeken. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
1 sep 2023
ik vind dat er een slechte beschrijving bij mijn rollator zat, b,v hoe hij in elkaar gezet moest worden en hij op maat gezet moet worden.
5 sep 2023
Beste mevrouw Koning, Dank voor uw bericht. Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat de beschrijving niet duidelijk voor u was. Wij hopen dat het nu gelukt is om de rollator op maat af te stellen. Mocht dat niet het geval zijn hebben wij hier nog een instructievideo: https://www.youtube.com/watch?v=swSs2ZVGbtA Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Luuk van Raak Team Thuiszorgwinkel.nl
2 sep 2023
klant vriendelijker en service en garantie geven