thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

onregelmatig in de duur van de levering. Soms vlot, vaak meerdere weken en dan onduidelijk over de leverdatum, geen info
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van der Meulen, Dank voor uw bericht. Wij doen altijd ons uiterste best om onze producten zo snel mogelijk bij u te leveren. Wij proberen zo goed mogelijk al onze klanten op de hoogte te stellen over eventuele levertijden. Mijn excuses als dat niet altijd even goed gecommuniceerd wordt voor u. Wij willen u adviseren om een bestelling tijdig te plaatsen. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leverancier en kunnen wij niet altijd voldoen aan de snelle leveringen. Mocht u vragen hebben kunt u altijd met ons contact opnemen via info@thuiszorgwinkel of telefonisch via 073-5220518. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
We kregen niet de beugels die we hadden besteld binnen er er was niets bij om te bevestigen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Reijs, Dank voor uw bericht. Helaas begrijp ik niet helemaal wat u bedoeld. Ik zie dat er bij u 2 paketten zijn binnen gekomen. Als het goed is zat in pakket 1 twee beugels en in het andere pakket de andere zuignap beugel. Wij hebben u op 8 maart twee track en trace codes gestuurd zodat u de zending kon volgen. Mocht er nog verwarring zijn neem dan gerust met ons contact op via info@thuiszorgwinkel.nl of telefonisch via 073-5220518. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Teensma, Bedankt voor de review! Wij horen graag waar onze verbeterpunten liggen zodat wij als bedrijf kunnen blijven groeien. Mocht u contact willen opnemen kunt u ons altijd bereiken via de mail info@thuiszorgwinkel.nl of telefonisch 073-5220518. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

erg lange levertijd op incontinentie materiaal

telefonisch contact was goed! chat viel ineens weg ?! erg lange levertijd op incontinentie materiaal
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Westerbeke, Erg bedankt voor uw review. Het is niet de bedoeling dat de chat uitviel, wanneer heeft u contact gehad met ons via de chat? Dan kunnen we kijken wat er is fout gegaan. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van den Brink, Jammer om te lezen dat u ons 3 sterren geeft, kunt u dit verder toelichten? We vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
18 jan 2024
De prijs was te hoog. Bij andere aanbieders behoorlijk goedkoper.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van den Bosch, Erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over de Omron M3 Intelli. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
23 mei 2023
11 okt 2023
Ik ben 90 jaar en hoewel ik veel werk op mijn PC, begrijp ik een aantal zaken niet, zoals on-line bankieren; app's installeren. Dingen, die jongeren vanzelfsprekend vinden. De uitleg ging voor mij te snel en ging teveel uit van algemene basiskennis. Mijn misser, dat ik alleen gegaan ben. Ook de betaling, die ik samen met mijn zoon probeerde te doen, gaf wat problemen. Mijn aanbeveling voor mensen van mijn leeftijd is om bij aankoop een stand-by mee te nemen.
15 aug 2023
Had graag gezien dat we werden geholpen om een groot pakket in de auto te zetten. Het was voor de aanwezigen in de winkel duidelijk dat wij beide slecht ter been zijn en toch was er niemand die even helpt. Voor mij een reden om de volgende keer een andere winkel te zoeken.
5 sep 2023
Beste mevrouw Roodvoets, Wat vervelend om te horen. Na vraag helpen wij altijd met het product de auto in te brengen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Luuk van Raak Team Thuiszorgwinkel.nl
11 mei 2023
Naar mijn idee is dit een Nederlandse site, maar ik kreeg een Duitse mail omdat het langer zou gaan duren voor dat mijn bestelling aan zou komen. Niet fijn als je niet alle talen vloeiend beheerst. Graag mails in het Nederlands sturen.

Douchekrukje

Gekocht: een douche krukje. Vreemd genoeg is de prijs op internet een stuk lager dan in de winkel. Daarbij blijkt bij verder speuren hetzelfde krukje elder nog goedkoper. Positief is dan wel de ruime keuze en eventueel advies
22 jul 2023
Product wat ik had besteld kon niet direct geleverd worden waar ik een mail over kreeg. Dat is op zich goed alleen vervolgens werd een veel langere levering waarna ik zelf 2 maal contact moet opnemen. Uiteindelijk wel excuus
30 jun 2023
ik miste montage-materiaal bij toiletbeugel, dat is toch wel belangrijk vind ik, ik heb veel moeite moeten doen om dat juiste materiaal te vinden, verder was de verpakking nogal smerig, verder geen klachten mvg Jan Krijger
13 sep 2023
Zachtere bandjes rollator maakt teveel herrie en door de harde bandjes , trilt hij teveel (. Pijnlijke armen )
14 sep 2023
Beste meneer/ mevrouw, Wat vervelend dat Goliat rollator te veel geluid maakt, kunnen wij u ergens bij helpen zodat uw verwachtingen wel voldoen zoals u gehoopt had? Met vriendelijke groet, Luuk van Raak Team Thuiszorgwinkel.nl
14 sep 2023

Lange levertijd.

Lange levertijd van een hulpmiddel dat je bijna dagelijks nodig hebt.
5 jul 2023
Jammer dat de verzendkosten voor een retour voor eigen rekening zijn
21 sep 2023
de levertijd is erg lang. de bestelling is nog steeds niet geleverd
7 sep 2023
Het ronde ring zit kussen werkt niet, zonde van de 66 euro
26 sep 2023

ik heb de bestelling nog niet binnen.

ik heb de bestelling nog niet binnen.
PD
P D.
Geervliet
9 jun 2023
Betaling vergeten teug te betalen.