thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.325 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Artikel was alleen te leveren met 2 a 3 weken wachttijd Is niet op de verkoopsite kenbaar gemaakt. 4 dagen na de bestelling en betaling krijg je een mailtje met dank voor Uw begrip. Begrijp ik helmaal dus niet. Heb gewoon het artikel met spoed nodig. Als dit direct kenbaar wordt gemaakt , koop ik het artikel via internet ergens anders of rij naar een zorgwinkel.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Goedemorgen meneer Voswijk, Dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het product niet snel bij u geleverd kan worden. Wij proberen onze klanten altijd direct op de hoogte te stellen van de levertijden. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de leverancier en kunnen wij soms dat proces niet versnellen. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard mag u ten allen tijde de bestelling annuleren en zullen wij uw aankoopbedrag terug storten op uw rekening. Mocht u verdere vragen hebben vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Wordt beoordeeld

Terugbetaling na retour veel te laat

Dat de duimbrace niet paste is niet de schuld van Thuiszorgwinkel, kan gewoon gebeuren. Dat de terugbetaling na de retourzending, na het verstrijken van de wettelijke termijn nog steeds niet gedaan is getuigt wel van slechte service!
JR
Jannie R.
WAGENINGEN

Heel slecht bedrijf

Bij de bestelling een pakbon doen met het adres waar je naar moet retourneren nu moet ik twee keer portokosten betalen
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Rijkse, Dank voor uw bericht. Wij vermelden op onze pakbon ons retour mail adres. Zoals opgegeven op de pakbon dient u ons een mail te sturen voor de juiste retour instructies. Helaas had u het product naar het verkeerde adres gestuurd waar geen retouren verwerkt worden. Om dit probleem te voorkomen vragen wij klanten om een mail te sturen zodat dit niet fout kan gaan. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Alphen, Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen uw input ten zeerste en streven ernaar onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. We hebben opgemerkt dat u ons slechts twee sterren heeft gegeven en we zijn benieuwd naar de redenen hierachter. We zouden graag met u in contact komen om uw ervaring beter te begrijpen en eventuele verbeteringen door te voeren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail op info@thuiszorgwinkel.nl of telefonisch op 073-5220518. We kijken ernaar uit om van u te horen en uw feedback te gebruiken om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Dekker, Bedankt voor uw review. Wij zijn wel benieuwd waarom u maar 2 sterren heeft gegeven. Zou u contact met ons op willen nemen. Dit kunt u doen door te mailen naar info@thuiszorgwinkel.nl of bellen naar 073-5220518. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Je moet een mail sturen met instructies voor retourneren. De verzendkosten zijn erg hoog in verhouding tot het pakket. Als je een nieuw product bestelt hoef je de verzendkosten voor retourneren niet te betalen. Vind dit niet kunnen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Onze retourvoorwaarden staan duidelijk op de website aangegeven en helaas zijn de retourkosten voor de klant zelf. Verder vergoeden wij wel eenmalig de retourkosten bij ruilen van een product. Mochten er nog meerdere vragen zijn, verneem ik die graag. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
onregelmatig in de duur van de levering. Soms vlot, vaak meerdere weken en dan onduidelijk over de leverdatum, geen info
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van der Meulen, Dank voor uw bericht. Wij doen altijd ons uiterste best om onze producten zo snel mogelijk bij u te leveren. Wij proberen zo goed mogelijk al onze klanten op de hoogte te stellen over eventuele levertijden. Mijn excuses als dat niet altijd even goed gecommuniceerd wordt voor u. Wij willen u adviseren om een bestelling tijdig te plaatsen. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leverancier en kunnen wij niet altijd voldoen aan de snelle leveringen. Mocht u vragen hebben kunt u altijd met ons contact opnemen via info@thuiszorgwinkel of telefonisch via 073-5220518. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
We kregen niet de beugels die we hadden besteld binnen er er was niets bij om te bevestigen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer Reijs, Dank voor uw bericht. Helaas begrijp ik niet helemaal wat u bedoeld. Ik zie dat er bij u 2 paketten zijn binnen gekomen. Als het goed is zat in pakket 1 twee beugels en in het andere pakket de andere zuignap beugel. Wij hebben u op 8 maart twee track en trace codes gestuurd zodat u de zending kon volgen. Mocht er nog verwarring zijn neem dan gerust met ons contact op via info@thuiszorgwinkel.nl of telefonisch via 073-5220518. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Teensma, Bedankt voor de review! Wij horen graag waar onze verbeterpunten liggen zodat wij als bedrijf kunnen blijven groeien. Mocht u contact willen opnemen kunt u ons altijd bereiken via de mail info@thuiszorgwinkel.nl of telefonisch 073-5220518. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
17 feb 2024
Ik wacht al 14 dagen op een bestelling, en dat wat zich noemt een Thuiszorgwinkel. Ik ben benieuwd of ik de bestelling binnenkrijg.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer, Dank voor uw bericht. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen van ons, onze oprechte excuses hiervoor. Helaas zijn wij afhankelijk van leveranciers en zijn artikelen niet altijd voorradig. Nogmaals onze excuses. Mocht u verdere vragen hebben verneem ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Beste lezer, De wachttijd van 2 maanden voor een aanpassing is te lang. Dit betekent extra frustratie en veiligheidsrisico's.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Cazemier, Dank voor uw bericht. Helaas zijn onderdelen niet altijd direct leverbaar bij de fabrikant. Wij hebben u direct ingelicht over de langere levertijd van ongeveer 1,5 maand. Gelukkig zie ik dat de bestelling bij u afgelopen donderdag geleverd is en kunt u nu hier gebruik van maken. Mocht u verdere vragen hebben vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Product was goed, levering pas na 5 dagen

Product was goed, alleen moest lang wachten op levering. Donderdag besteld, dinsdag pas in huis. Had zaterdag kunnen zijn.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Raaijmaakers, Fijn om te horen dat het product voldoet aan u verwachting. Wel spijtig om te horen dat het product zo laat aan kwam. Ik zal dit intern gaan bespreken. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

erg lange levertijd op incontinentie materiaal

telefonisch contact was goed! chat viel ineens weg ?! erg lange levertijd op incontinentie materiaal
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Westerbeke, Erg bedankt voor uw review. Het is niet de bedoeling dat de chat uitviel, wanneer heeft u contact gehad met ons via de chat? Dan kunnen we kijken wat er is fout gegaan. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Tegenvallende garantie service
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Hommersom-Barten, Erg verveld om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hopen dat uw probleem inmiddels is opgelost door middel van de oplossing die wij naar u hebben verstuurd op 11 januari. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van den Brink, Jammer om te lezen dat u ons 3 sterren geeft, kunt u dit verder toelichten? We vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Uw prijzen,incl transport, aanzienlijk verlagen. Uw organisatie verbeteren: ongeveer 5 werkdagen zijn er geen 10!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Nijsten, Bedankt voor uw review. Helaas waren er problemen bij dit product met de leverancier. Onze excuses hiervoor. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
18 jan 2024
De prijs was te hoog. Bij andere aanbieders behoorlijk goedkoper.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van den Bosch, Erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over de Omron M3 Intelli. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
23 mei 2023
15 sep 2023
De kruk ziet er op het erste gezicht stabiel uit, maar staat niet stevig. Ik ben slecht ter been, de thuiszorg moet de kruk en mijzelf erst vasthouden voor ik er op kan gaan zitten. Het is een wiebelige aangelegenheid. Als de zuignoppen onderaan aan de kruk, zich aan de bodem vast zouden zuigen, zoals ik aan genomen had, zou het allemaal minder gevaarlijk zijn en de kruk in geval niet om kan vallen. Nu moet ik mij naar een alternatief omziem. Met freundliche groeten. V. Stoffer.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/ mevrouw Stoffer, Erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het product, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Luuk van Raak Team Thuiszorgwinkel.nl
11 okt 2023
Ik ben 90 jaar en hoewel ik veel werk op mijn PC, begrijp ik een aantal zaken niet, zoals on-line bankieren; app's installeren. Dingen, die jongeren vanzelfsprekend vinden. De uitleg ging voor mij te snel en ging teveel uit van algemene basiskennis. Mijn misser, dat ik alleen gegaan ben. Ook de betaling, die ik samen met mijn zoon probeerde te doen, gaf wat problemen. Mijn aanbeveling voor mensen van mijn leeftijd is om bij aankoop een stand-by mee te nemen.