thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.316 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Prima shop, enig nadeel bij mijn bestelling was dat de buitenverpakking een afbeelding bevatte van tuingereedschap waardoor op de plaats van bezorgen ( een zorginstelling) verwarring ontstond en het pakket daardoor in eerste instantie niet kon worden teruggevonden. Dus betere verpakking a.u.b.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Kastereren-Eggen, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Echt wel vervelend om te horen dat u een pakket heeft gekregen met een omdoos van tuingereedschap. Wij vinden het alle heel vreemd en hebben dit nu duidelijk besproken met de leverancier. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Mochten er nog meerdere vragen zijn, verneem ik die graag. Met vriendelijke groet,' Team Thuiszorgwinkel.nl
7 apr 2024
Snelle levering, alleen retour zenden zou goedkoper moeten. het zijn meestal artikelen die men nodig heeft voor de gezondheid ,dus bestel je het niet voor luxe maar omdat het moet , en als het dan niet goed werkt voor je kost het veel geld om het te retouneren.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van der Meer, Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en ons 4 sterren geeft. Wel vervelend dat u de retourkosten te hoog vindt. Ik zal dit meenemen in een van de volgende vergaderingen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
31 mrt 2024

Garantieperiode checken

Misschien even nagaan hoe de meeste rollators een garantieperiode kennen van 7 à 8 jaar, terwijl het bij u gekochte exemplaar slechts 2 jaar wordt gegarandeerd, ik vind dit opvallend.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Goedemorgen meneer Tijssens, Dank voor uw bericht. De fabrikant bepaalt per product zelf welke garantie periode ze toekennen. Saljol heeft ervoor gekozen om een garantie periode van 2 jaar te erkennen. Bij sommige rollators is dit inderdaad afwijkend maar dit kiest de fabrikant zelf. Ik hoop op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Ik ben zeer tevreden!!

Ik ben zeer tevreden!!! De privatie is uitstekend. De verpleegsters komen hun afspraken zeer goed na. Men word uitstekend behandelt. Ik kan er alleen maar positief over praten!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Goudriaan, Bedankt voor de recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over de service! Dank u wel voor de bestelling. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
30 mrt 2024
ik vind het raar dat ze geen spullen op voorraad hebben en dat je dan anderhalveweek moet wachten op de bestelde spullen verder alles oke
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Meijer, Wat vervelend om te horen dat het als raar heeft bevonden. Echter dit heeft te maken met levertijd van de fabrikant. Ook staat op de website vermeld dat deze een levertijd heeft van 5 tot 7 werkdagen. Toch hoop ik dat u tevreden bent over de saturatiemeter. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Mijn bestelling kon nog niet geleverd worden. Hierover ben ik goed geïnformeerd.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Wiessenberg, Bedankt voor de positieve recensie. We zullen uw product z.s.m. naar u toe sturen zodra dat mogelijk is. Veel plezier alvast met de bekkenbodemtrainer! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Vlotte bezorging, maar slordige veel te grote verpakking
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Stam, Wat fijn dat het snel binnen is gekomen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Producten van een zeer goede kwaliteit
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Collaris, Dank u wel voor de positieve recensie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over de producten. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Het beviel goed, geen verbetering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Postma, Fijn om te zen dat het goed bevalt. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
24 mrt 2024
Keurig geleverd volgens afspraak
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Tiebout, Bedankt voor de positieve recensie. Wij wensen u veel plezier met het glijlaken! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede service snelle levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Bok, Dank u wel voor de recensie. Hopelijk bent u erg tevreden met uw nieuwe Theo TSE 120 toiletverhoger! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed en vriendelijk personeel
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Roosmalen, Fijn om te horen dat uw tevreden bent met onze service. Dank u wel voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goede servive snellelevering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Bok, Wat fijn dat alles snel is aangekomen. Bedankt voor de recensie! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
GV
Heel attent snelle reactie
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw van Dijk, Bedankt voor de positieve recensie! Wij wensen u veel loopplezier toe met de nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle verzending
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Roukema, Bedankt voor de recensie. Veel loopplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle service
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Bos, Wat fijn dat u tevreden bent over de service. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed geholpen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/ mevrouw DIngen, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Hopelijk bent u tevreden met uw product. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Dijkhoff, Bedankt voor de review! Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Maalman, Bedankt voor de 4 sterren! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Streng, Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier met uw scootmobieltas! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl