thuiszorgwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

thuiszorgwinkel.nl

784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2021
thuiszorgwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb deze winkel als zeer goed beoordeeld want service en klantvriendelijkheid scoren wat mij betreft heel hoog. Ik had een rolstoel besteld die anderhalve week later nog niet bezorgd was. Na een telefoontje naar de thuiszorgwinkel werd dit meteen opgelost en er werd per direct een nieuwe rolstoel opgestuurd die ik de dag erna al thuis had. Nogmaals wat een service! Dank jullie wel thuiszorgwinkel.

23 mei 2023
De website en artikelen zijn goed... de keuzes rondom bezorging vragen wat mij betreft om verbetering. Van de vier bestelde artikelen werden er 3 in een te grote doos door Post.nl bezorgd en 1 klein artikel in een veel te grote doos door DHL. 2 verschillende bezorgdiensten gebruiken is natuurlijk onnodig milieubelastend en door veel te grote dozen te gebruiken wordt er onnodige ruimte in genomen in de wagens. Twee verschillende bezorgdiensten gebruiken is ook ongemakkelijk voor de klant want ze hebben natuurlijk verschillende leveringstijden en dat alles voor 1 klein artikel, nl een flesje reinigingsvloeistof. Ik zou om deze reden echt twee keer nadenken voordat ik opnieuw bestel.

Beoordelingen voor thuiszorgwinkel.nl

Goede service, zeer klantvriendelijk, prettige communicatie

Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn we goed geadviseerd. Toen bleek dat er iets mis was met onze aankoop, heeft de thuiszorgwinkel dit op een zeer prettige en professionele manier opgelost: zeer vriendelijk/klantgericht, behulpzaam en heldere en goede communicatie. Voor ons een 10!
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw/meneer, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service. Ik ga de complimenten doorgeven aan het team. Veel rijplezier met uw scootmobiel en bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
heel goed luisteren naar de vraag. Super onderbouwd advies Ervaren medewerkers dan zie ik vragen terugkomen waarop ik hier al inging; is dat prettig voor client?
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van der Reep, Hartstikke bedankt voor deze leuke en positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badlift. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
correcte afhandeling van de bestelling. Vriendelijke jonge mensen bij het afleveren en monteren van het hoog-laag bed Nemen verpakkingsmateriaal weer mee.
26 minuten geleden
Beste meneer Luijkx, Dank u wel voor de enorm positieve review. Ik zal de complimenten doorgeven aan de collega's die de leveringen doen. Wij wensen u nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Zeer tevreden!

Ben heel erg tevreden met mijn rollator. Ten eerste loop ik perfect rechtop, door die armsteunen krijgen mijn onderarmen en polsen perfecte steun.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Horn-Slijkhuis, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
AK
Armanda K.
Nieuw-Beijerland
Makkelijk te bestellen, er staan bij producten duidelijke uitleg en snelle levering.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Koetsveld, Heel goed om te horen dat u gemakkelijk bij ons heeft kunnen bestellen. Ook erg fijn dat u de mitella-band snel binnen heeft gekregen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Het product en de service is prima. Bezorging van DHL/GLS is altijd een minpunt.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Veenenbos, Heel erg fijn om te horen dat uw tevreden bent over zowel het product als de service. Bedankt voor de positieve review. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Werd op de afgesproken tijd afgeleverd en het product voldeed aan de verwachting
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Molag, Wat fijn om te horen dat het product voldeed aan uw verwachtingen. Bedankt voor uw positieve review! Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Spullen stonden netjes klaar. Voor mij hoeft er niets meer te gebeuren
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer-mevrouw van Lent, Heel erg fijn om te lezen dat u erg tevreden bent. Dank u wel voor de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
20 mrt 2024
Snelle en complete levering. Betrouwbare financiele afhandeling
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer Schuurman, Hopelijk bent u blij met uw rollator. Wij wensen u in ieder geval veel loop plezier met de rollator. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
19 mrt 2024
Heel vriendelijk , vlug thuisbezorgd , alles goed uitgelegd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/ mevrouw Reels, Dank u wel voor de positieve recensie. Heel erg fijn om te lezen dat het personeel u goed heeft geholpen. Ik zal de complimenten doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelgeleverd ziet er goed uit. Kan er goed mee overweg.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van der Werff, Wat fijn dat de douchekruk Days snel is binnen gekomen! Veel plezier er nog mee en bedankt voor de 5 sterren! We hopen u graag terug te zien. (: Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Goed advies van telefoniste. Snelle verzending.
33 minuten geleden
Beste meneer/mevrouw Groeneveld, Dank u wel voor het geven van een review. Ik zal de complimenten doorgeven aan de collega's van de telefoonafdeling. Wij wensen u nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
30 mrt 2024

Bad lift

snel en in goede staat geleverd van de bad lift
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Geenen, Wat fijn om te horen dat de badlift zo snel en in goede staat heeft binnengekregen. Dank u wel voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

Wees duidelijk!!

Wat duidelijkheid in de mails doet wonderen.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van Hemelrijck, Excuses voor de verwarrende mails. Echter hopen wij wel dat u zeer tevreden met uw stoelleestafel (en wellicht de elleboogkrukken) (; Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
31 mrt 2024
lekker makkelijk bestellen en snel geleverd
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw van der Meulen, Fijn om te horen dat alles snel is binnengekomen. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snel en goed geleverd. Goede communicatie
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer/mevrouw Bugter, Fijn dat u tevreden bent over onze service. Ik zal de complimenten doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
Snelle levering, schoenen als omschreven.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste meneer van Vugt, Heel erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe schoenen. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
23 mrt 2024
Duidelijke communicatie en goede levering
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Mols, Heel erg fijn om te zien dat u tevreden bent. Bedankt voor de 5 sterren en veel plezier met de rolstoel! Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
snelle bezorging. Product prima in orde.
Antwoord van thuiszorgwinkel.nl
Beste mevrouw Reijnen, Goed om te horen dat u tevreden bent. Dank u wel voor de positieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl
JV
Jolanda v.
Schiedam
Goede beschrijving en snelle levering