claravital.nlBeoordelingen

Jan von Troilo

Beoordelingen voor claravital.nl

3.76 / 5.00

144 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over claravital.nl

1 dag geleden
Rits is kwetsbaar.

2 weken geleden
Gooide ervaringen.

3 weken geleden
Ik heb bestelling geplaatst. Deze is nooit ontvangen. Contact opgenomen, was blijkbaar iets misgegaan en bestelling was retour afzender gegaan. Toezegging dat de bestelling opnieuw zou worden verstuurd. Tot op heben nog steeds niets ontvangen

2 weken geleden
Geachte klant, we hebben geen feedback ontvangen, dus de goederen zijn niet opnieuw verzonden. Je hebt het geld terug in december 2019. Uw Team van ClaraVital

Snelle levering.

Bestellen gemakkelijk, onmiddellijke reaktie/bevestiging beveiligde levering en op tijd

Order plaatsen was snel gebeurd op een duidelijke website. Levering was wat traag, maar dat komt wellicht door de december drukte.

Het krukje werd absurd laat geleverd, het is overigens ook nog te groot. Heb er dus niets aan.

Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Excuses voor de vertraging bij de levering. Het spijt ons dat de stoel niet bij u past. We hebben uw retourdocumenten per e-mail verzonden. U kunt dit gebruiken om de stoel terug te brengen. Met vriendelijke groeten, uw ClaraVital-team
Was goed

18 November bestelling geplaatst. 2 dagen levertijd Ontvangen 10 december j.l. 3 keer contact gezocht via mail en ook terugbelverzoek. Echter geen antwoord gekregen

Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Het spijt ons zeer dat uw levering is vertraagd.Voor Nederland bieden we momenteel geen telefonische ondersteuning. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Wacht al een week op verbandschoenen Moet toch snelle kunnen .... Eerste .maar laatste keer dat ik hier iets koop.

Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Excuses voor de vertraging. Helaas kunnen er vertragingen zijn in de kerstperiode bij DHL. Wij betreuren dit ten zeerste en hopen op uw begrip. Groeten Uw team van ClaraVital
Bestelling en afwerking daarvan verliep prima ..

1 ster is nog teveel Wat is dit voor oplichtingspraktijk?? Ik heb een bestelling geplaatst NL 5683, geen bevestigingsmail ontvangen, geld wel afgeschreven. Geen telefoonnummer beschikbaar, ze reageren niet op je mail Als ik z.s.m geen contact met mij opgenomen wordt dan ga ik melden bij de politie. Zoveel mensen met dezelfde klachten, en dan worden er flut redenen opgegeven als antwoord BAH

Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Helaas heb je een fout met het e-mailadres. U heeft .con opgegeven. We hebben dat nu gecorrigeerd.De bestelling zou vandaag bij je moeten zijn. Groeten Uw team van ClaraVital
Levering uitstekend, vlotte webshop

Tussen de bestelling en aflevering zat nogal wat tijd (week)

Prima rollator goede prijkwaliteit verhouding. Verder alles correct en volgens afspraak .

op22-11bestelling geplaats wel betaald maar niet binnen 3 dagen ontvangen zie voor betaling mail van29-11-2019hiervoor geef ik tweesterren om dat mijn opdracht van mijn bestelling niet normaal is gebeurd wanneer wordt deze opdracht naar behoren uit gevoerd. g.koldewijn

1 tot 2 dagen levertijd word minimaal 1 tot 2 weken en dat met een product voor mensen die het echt nodig hebben Daarbij niet zelf aangeven bij de mensen dat het product later komt nee dat is niet nodig want de mensen hebben toch al betaald zeeer slecht

Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Onze excuses voor de late levering. Helaas moesten we wachten op de levering door de fabrikant. En ik stuurde je de goederen onmiddellijk daarna. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Bestelde en betaalde artikel NIETontvangen.

Antwoord van claravital.nl
Helaas zijn de adresgegevens van u onvolledig, dus we konden de goederen niet verzenden. We hebben u al om het huisnummer gevraagd. Wij vragen u om contact met ons op te nemen.