claravital.nl

Details
Contact
Contact
ArvoMed GmbH
Dieselstr. 2
21423  Winsen (Luhe)
Duitsland
 
Handelsregister
Amtsgericht Lüneburg
Gevolmachtigde
Jan von Troilo

Beoordelingen voor claravital.nl

3.90 / 5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

46 %
29 %
8 %
4 %
13 %
413 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over claravital.nl

Filter 
Sorteren Meest recente eerst 
Gisteren
goede kwaliteit en levering
 
 Geverifieerde beoordeling|
Gisteren
Levering niet ontvangen. Na communicatie kan men ook geen levertijd geven. Dit terwijl op de factuur staat levering ca 3 dagen. Gevraagd om alternatief maar niet gekregen. Order uiteindelijk maar geannuleerd. Hopelijk gaat dat wel goed..
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van claravital.nl
Gisteren
Geachte klant, e betreuren het dat uw bestelling is verlopen. Onze excuses hiervoor. Uw bestelling wordt geannuleerd en het geld wordt zo snel mogelijk terugbetaald.
3 dagen geleden
Douchestoel voor mijn moeder is snel geleverd
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
ik moest jammer genoeg veel te lang wachten op mijn bestelling.
 
 Geverifieerde beoordeling|
Snelle levering en goede service,
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Goede en snelle bezorging
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Bestelling geplaatst, betaling gedaan via kantoor Heidelpay. Krijg je te horen dat er geen betaling binnen is gekomen. Bankafschrift gestuurd met bewijs van betaling, nog steeds vertellen dat ze niets hebben ontvangen. Hier gaan we niet meer bestellen en gaan kijken op welke manier we ons geld terug kunnen krijgen. Kijk uit als je hier besteld
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van claravital.nl
3 dagen geleden
Geachte klant, We hebben een bericht van Heidelpay ontvangen dat de betaling niet heeft gewerkt. We hebben u hierover geïnformeerd. Controleer uw betalingen. Groeten Uw team van ClaraVital
1 week geleden
Alles prima
 
 Geverifieerde beoordeling|
Snelle verzending, keurige levering. De stoel zelf was minder stabiel dan verwacht, de poten zouden wijder uiteen moeten lopen voor meer stabiliteit. Wij hebben het opgelost door de voorste poten 1 standje lager te zetten dan de achterste poten, zodat hij niet de neiging heeft om achterover te gaan, maar ideaal is het niet.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Een goed voorbeeld zoals het hoort shapoo
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Redelijk
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Prima gedaan 8
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Nvt
 
 Geverifieerde beoordeling|
Goede informatieve website, voor een speciale doelgroep met een specifieke zorgvraag
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Naar tevredenheid
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Prima
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Goed product en correcte verzending
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 weken geleden
Duurde lang voordat ik het artikel kreeg
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 weken geleden
Zou er geen bestelling plaatsen. Bestelling geplaatst en via Ideal betaald. Betaalbewijs ophestuurd. Toch zeggen ze gewoon dat ze geen betaling hebben ontvangen en annuleren de opdracht. Verder geen reactie op verstuurde klacht.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van claravital.nl
2 weken geleden
Geachte klant, excuseer het ongemak. Helaas zijn er vertragingen bij ziekte. We hebben u een e-mail gestuurd. Groeten van uw team van ClaraVital
3 weken geleden
Prima
 
 Geverifieerde beoordeling|