claravital.nlBeoordelingen

Jan von Troilo

Beoordelingen voor claravital.nl

3.79/5.00

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De verbandschoenen voor m'n moeder heb ik snel en keurig verpakt ontvangen. Voor het bestellen heb ik de maattabel gebruikt en op de aangegeven manier de voeten van m'n moeder opgemeten. Daardoor klopte de maat perfect. Service zou ik helemaal top vinden als ik vanaf m'n 2e bestelling en na een account aangemaakt te hebben, niet meer vooruit hoefde te betalen, maar achteraf.
Verder lezen

Via deze weg wil ik u melden dat ik al 3 mails heb verstuurd voor de bestelling met het nummer NL3169, besteld op 21 juli 2019 en betaald op 24 juli, die nog altijd niet geleverd is. Via claravitel mail werden er al 3 mails verstuurd waarop nog nooit een antwoord is geleverd. Momenteel ben ik enorm teleurgesteld in uw bedrijf. Graag zou ik die gewenste bestelling zo vlug mogelijk geleverd hebben.
 Antwoord van claravital.nl
Geachte klant, Onze excuses voor de vertraging. Helaas was er een fout tijdens het verzenden. Wij verzenden de goederen volledig nieuw voor u.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over claravital.nl

Sorteren relevantie
snelle levering en goede kwaliteit van het product
Zeer goede kwaliteit maar veel te lange levertijd.
ondanks dat een tekort in de aankoopbedrag is overschreven zou men gewoon de bestelling geleverd kunnen hébben met een dringende betalingsverzoek maar helaas ondanks de heen en.weer communicatie met de klantenservice is de bestelling nog steeds niet thuis geleverd , betaling werd al gedaan.
 Antwoord van claravital.nl
De goederen zijn na ontvangst van betaling naar ons verzonden en binnen 2 dagen bij u afgeleverd. Uw Claravital-Team
Ik heb nog steeds geen retourlabel. Vrijdag een retour zending gemeld en dinsdag eind dinsdag nog geen retourlabel.
 Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Excuses voor de lange verwerkingstijd.U heeft de documenten nu per e-mail ontvangen.Controleer ook uw spam-map. Vriendelijke groeten Uw ClaraVital-team
Makkelijk en snelle levering en retour is heel eenvoudig. Telefonisch is de wachttijd vreselijk lang. ..17 minuten Dus de app is een uitkomst.
rund um gluecklig alles war nach volle zufriedenheit danke
Snelle verzending, keurige levering. De stoel zelf was minder stabiel dan verwacht, de poten zouden wijder uiteen moeten lopen voor meer stabiliteit. Wij hebben het opgelost door de voorste poten 1 standje lager te zetten dan de achterste poten, zodat hij niet de neiging heeft om achterover te gaan, maar ideaal is het niet.
Na negen dagen nog gen bestelling thuis "Vriendelijk doch dringend" mailtje zorgde ervoor dat het werd opgelost, waarom niet meteen ? Dat zijn minpunten vooral omdat ze -hoofdzakelijk- met ouderen te maken hebben en niet alle oudjes weten de wg te vinden maar zijn wel hun geld kwijt...
er waren problemen met i-deal heb de bestelling 3 keer gedaan, ik kon geen telefoon nr. vinden, en op mijn mail kreeg ik geen reactie. Ik bestel vanaf maart al dit artikel, maar daar zitten al slijtgaatjes in.ik vind dit wel erg snel.
Bestelprocedure e.d. keurig geregeld. Product conform de beschrijving en goed verpakt afgeleverd. Een dag later dan voorzien, maar dat was totaal geen probleem. Tussentijds werden we keurig in het Nederlands op de hoogte gehouden.
Het product was redelijk scherp geprijsd en is redelijk vlot opgestuurd (donderdagavond besteld, woensdagmiddag bezorgd). Het product ziet er kwalitatief goed uit (zit nog in de verpakking). Service heb ik nog geen ervaring mee.
We tried to return the product, but after several attempts, no return form was send via e-mail. Just tried it one more time again. Asked via e-mail to confirm receipt of my request. Still waiting for an answer.
het scherm om te betalen via ideal was niet duidelijk hier heb ik een mailtje over gestuurd maar volgens mij niets over teruggehoord. Later nogmaals ingelogd en toen wel betaald.
Levering duurde langer dan op de website aangekondigd. Tussentijdse informatie over het logistieke proces bleek niet juist. Product is helemaal goed volgens verwachting.
18 November bestelling geplaatst. 2 dagen levertijd Ontvangen 10 december j.l. 3 keer contact gezocht via mail en ook terugbelverzoek. Echter geen antwoord gekregen
 Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Het spijt ons zeer dat uw levering is vertraagd.Voor Nederland bieden we momenteel geen telefonische ondersteuning. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Bij vooruitbetaling blijkt niet meteen uit ClaraVital's berichtgevingen dat betaling is binnengekomen en verwerkt. Schept verwarring bij cliënt.
Order plaatsen was snel gebeurd op een duidelijke website. Levering was wat traag, maar dat komt wellicht door de december drukte.
Bestelling niet zoals beloofd in 1 a 2 dagen in huis. Donderdag besteld. Volgende week dinsdag in huis.
Website zegt:,levering 1/2 dagen Klopt niet Donderdag besteld +betaald. Levering week later op woensdag.