claravital.nl

Jan von Troilo

Beoordelingen voor claravital.nl

3.90 / 5.00

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over claravital.nl

goede kwaliteit en levering

Levering niet ontvangen. Na communicatie kan men ook geen levertijd geven. Dit terwijl op de factuur staat levering ca 3 dagen. Gevraagd om alternatief maar niet gekregen. Order uiteindelijk maar geannuleerd. Hopelijk gaat dat wel goed..

Antwoord van claravital.nl
Geachte klant, e betreuren het dat uw bestelling is verlopen. Onze excuses hiervoor. Uw bestelling wordt geannuleerd en het geld wordt zo snel mogelijk terugbetaald.
Douchestoel voor mijn moeder is snel geleverd

ik moest jammer genoeg veel te lang wachten op mijn bestelling.

Snelle levering en goede service,

Goede en snelle bezorging

1 week geleden
Bestelling geplaatst, betaling gedaan via kantoor Heidelpay. Krijg je te horen dat er geen betaling binnen is gekomen. Bankafschrift gestuurd met bewijs van betaling, nog steeds vertellen dat ze niets hebben ontvangen. Hier gaan we niet meer bestellen en gaan kijken op welke manier we ons geld terug kunnen krijgen. Kijk uit als je hier besteld

Antwoord van claravital.nl
Geachte klant, We hebben een bericht van Heidelpay ontvangen dat de betaling niet heeft gewerkt. We hebben u hierover geïnformeerd. Controleer uw betalingen. Groeten Uw team van ClaraVital
Alles prima

Snelle verzending, keurige levering. De stoel zelf was minder stabiel dan verwacht, de poten zouden wijder uiteen moeten lopen voor meer stabiliteit. Wij hebben het opgelost door de voorste poten 1 standje lager te zetten dan de achterste poten, zodat hij niet de neiging heeft om achterover te gaan, maar ideaal is het niet.

1 week geleden
Een goed voorbeeld zoals het hoort shapoo

Redelijk

Prima gedaan 8

Nvt

Goede informatieve website, voor een speciale doelgroep met een specifieke zorgvraag

Naar tevredenheid

2 weken geleden
Goed product en correcte verzending

3 weken geleden
Duurde lang voordat ik het artikel kreeg

3 weken geleden
Zou er geen bestelling plaatsen. Bestelling geplaatst en via Ideal betaald. Betaalbewijs ophestuurd. Toch zeggen ze gewoon dat ze geen betaling hebben ontvangen en annuleren de opdracht. Verder geen reactie op verstuurde klacht.

2 weken geleden
Geachte klant, excuseer het ongemak. Helaas zijn er vertragingen bij ziekte. We hebben u een e-mail gestuurd. Groeten van uw team van ClaraVital