claravital.nlBeoordelingen

Jan Neubauer

Beoordelingen voor claravital.nl

3.64/5.00

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De verbandschoenen voor m'n moeder heb ik snel en keurig verpakt ontvangen. Voor het bestellen heb ik de maattabel gebruikt en op de aangegeven manier de voeten van m'n moeder opgemeten. Daardoor klopte de maat perfect. Service zou ik helemaal top vinden als ik vanaf m'n 2e bestelling en na een account aangemaakt te hebben, niet meer vooruit hoefde te betalen, maar achteraf.
Verder lezen

1 ster is nog teveel Wat is dit voor oplichtingspraktijk?? Ik heb een bestelling geplaatst NL 5683, geen bevestigingsmail ontvangen, geld wel afgeschreven. Geen telefoonnummer beschikbaar, ze reageren niet op je mail Als ik z.s.m geen contact met mij opgenomen wordt dan ga ik melden bij de politie. Zoveel mensen met dezelfde klachten, en dan worden er flut redenen opgegeven als antwoord BAH
 Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Helaas heb je een fout met het e-mailadres. U heeft .con opgegeven. We hebben dat nu gecorrigeerd.De bestelling zou vandaag bij je moeten zijn. Groeten Uw team van ClaraVital

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over claravital.nl

Sorteren relevantie
Hebben lang op de bestelling moeten wachten.
Vlotte levering
Snel, duidelijk informatie en doet wat het beloofd.
snelle levering en goede kwaliteit van het product
levering iets rapper
Snelle verzending, keurige levering. De stoel zelf was minder stabiel dan verwacht, de poten zouden wijder uiteen moeten lopen voor meer stabiliteit. Wij hebben het opgelost door de voorste poten 1 standje lager te zetten dan de achterste poten, zodat hij niet de neiging heeft om achterover te gaan, maar ideaal is het niet.
Na negen dagen nog gen bestelling thuis "Vriendelijk doch dringend" mailtje zorgde ervoor dat het werd opgelost, waarom niet meteen ? Dat zijn minpunten vooral omdat ze -hoofdzakelijk- met ouderen te maken hebben en niet alle oudjes weten de wg te vinden maar zijn wel hun geld kwijt...
er waren problemen met i-deal heb de bestelling 3 keer gedaan, ik kon geen telefoon nr. vinden, en op mijn mail kreeg ik geen reactie. Ik bestel vanaf maart al dit artikel, maar daar zitten al slijtgaatjes in.ik vind dit wel erg snel.
Bestelprocedure e.d. keurig geregeld. Product conform de beschrijving en goed verpakt afgeleverd. Een dag later dan voorzien, maar dat was totaal geen probleem. Tussentijds werden we keurig in het Nederlands op de hoogte gehouden.
Levering duurde langer dan op de website aangekondigd. Tussentijdse informatie over het logistieke proces bleek niet juist. Product is helemaal goed volgens verwachting.
18 November bestelling geplaatst. 2 dagen levertijd Ontvangen 10 december j.l. 3 keer contact gezocht via mail en ook terugbelverzoek. Echter geen antwoord gekregen
 Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Het spijt ons zeer dat uw levering is vertraagd.Voor Nederland bieden we momenteel geen telefonische ondersteuning. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Makkelijk en snelle levering en retour is heel eenvoudig. Telefonisch is de wachttijd vreselijk lang. ..17 minuten Dus de app is een uitkomst.
Bij vooruitbetaling blijkt niet meteen uit ClaraVital's berichtgevingen dat betaling is binnengekomen en verwerkt. Schept verwarring bij cliënt.
Order plaatsen was snel gebeurd op een duidelijke website. Levering was wat traag, maar dat komt wellicht door de december drukte.
Bestelling niet zoals beloofd in 1 a 2 dagen in huis. Donderdag besteld. Volgende week dinsdag in huis.
Website zegt:,levering 1/2 dagen Klopt niet Donderdag besteld +betaald. Levering week later op woensdag.
Het krukje werd absurd laat geleverd, het is overigens ook nog te groot. Heb er dus niets aan.
 Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Excuses voor de vertraging bij de levering. Het spijt ons dat de stoel niet bij u past. We hebben uw retourdocumenten per e-mail verzonden. U kunt dit gebruiken om de stoel terug te brengen. Met vriendelijke groeten, uw ClaraVital-team
Er is iets fout gegaan en ik heb opnieuw besteld, maar na een week nog steeds niets ontvangen
Prima rollator goede prijkwaliteit verhouding. Verder alles correct en volgens afspraak .