claravital.nlBeoordelingen

Jan Neubauer

Beoordelingen voor claravital.nl

3.74/5.00

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijk en snelle levering en retour is heel eenvoudig. Telefonisch is de wachttijd vreselijk lang. ..17 minuten Dus de app is een uitkomst.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

1 ster is nog teveel Wat is dit voor oplichtingspraktijk?? Ik heb een bestelling geplaatst NL 5683, geen bevestigingsmail ontvangen, geld wel afgeschreven. Geen telefoonnummer beschikbaar, ze reageren niet op je mail Als ik z.s.m geen contact met mij opgenomen wordt dan ga ik melden bij de politie. Zoveel mensen met dezelfde klachten, en dan worden er flut redenen opgegeven als antwoord BAH
Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Helaas heb je een fout met het e-mailadres. U heeft .con opgegeven. We hebben dat nu gecorrigeerd.De bestelling zou vandaag bij je moeten zijn. Groeten Uw team van ClaraVital
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over claravital.nl

Beoordeling
Vanaf het moment van bestellen krijg je mailtjes over de verzending. Een uitstekende begeleiding!
ze moeten terug want ze passen oma niet
Hebben lang op de bestelling moeten wachten.
18 November bestelling geplaatst. 2 dagen levertijd Ontvangen 10 december j.l. 3 keer contact gezocht via mail en ook terugbelverzoek. Echter geen antwoord gekregen
Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Het spijt ons zeer dat uw levering is vertraagd.Voor Nederland bieden we momenteel geen telefonische ondersteuning. Wij vragen om uw begrip. Uw team van ClaraVital
Order plaatsen was snel gebeurd op een duidelijke website. Levering was wat traag, maar dat komt wellicht door de december drukte.
Het krukje werd absurd laat geleverd, het is overigens ook nog te groot. Heb er dus niets aan.
Antwoord van claravital.nl
Geachte Klant, Excuses voor de vertraging bij de levering. Het spijt ons dat de stoel niet bij u past. We hebben uw retourdocumenten per e-mail verzonden. U kunt dit gebruiken om de stoel terug te brengen. Met vriendelijke groeten, uw ClaraVital-team
Bestellen gemakkelijk, onmiddellijke reaktie/bevestiging beveiligde levering en op tijd
rund um gluecklig alles war nach volle zufriedenheit danke
Snel, duidelijk informatie en doet wat het beloofd.
snelle levering en goede kwaliteit van het product
Zeer goede kwaliteit maar veel te lange levertijd.
Bestelling en afwerking daarvan verliep prima ..
Levering uitstekend, vlotte webshop
levering iets rapper