Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Als levering binnen 24 u kan zou dat top zijn. Dan kan je nl nog op donderdag voor het weekend bestellen. Nu waren wij te laat op vrijdag en arriveert het pas dinsdag…dat is dus een weekend zonder kaas.
Verder zag ik dat 2 kazen van 1kg…15 gram tekort hadden maar 1 ook weer 20 gr te veel. Begrijp heel goed dat het snijden maatwerk is.
Verder uitstekende service en…blijf prijs concurrerend op de kg!
De bestelde kaas werd niet de volgende dag gekoeld geleverd doch drie dagen later.
Verpakking was deugdelijk en voorzien van isolatie en cold-pack. Wel heel jammer dat de kaas ook gevaccineerd was. Alle gaten in de kaas zijn plat gedrukt. De smaak van deze specifieke kaas is daarvan veranderd.
Weet niet of ik een volgende keer weer deze kaas online bestel.
In dit geval het gevraagde en bestelde niet leveren, in plaats van een stuk korst losse kaas van 48+ een stuk kaas van 25+ leveren.
Opdracht niet goed gelezen en uitgevoerd.
Beoordeling melden
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
WAAR BLIJFT MIJN BESTELLING??!
Kazen besteld op 23 jan. 2024 en die zou ik de volgende dag krijgen het is nu al de 28e maar de bestelling is nog steeds niet binnen. JAMMER!!’
Beoordeling melden
13 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen. Krijg geen reactie op mijn email vragen betreffende de status. DHL geeft aan dat de bestelling niet is verzonden, maar Goudsekaas site zegt dat de order is uitgevoerd. Geen communicatie.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.