GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Als levering binnen 24 u kan zou dat top zijn. Dan kan je nl nog op donderdag voor het weekend bestellen. Nu waren wij te laat op vrijdag en arriveert het pas dinsdag…dat is dus een weekend zonder kaas. Verder zag ik dat 2 kazen van 1kg…15 gram tekort hadden maar 1 ook weer 20 gr te veel. Begrijp heel goed dat het snijden maatwerk is. Verder uitstekende service en…blijf prijs concurrerend op de kg!

8 jun 2023
De bestelde kaas werd niet de volgende dag gekoeld geleverd doch drie dagen later. Verpakking was deugdelijk en voorzien van isolatie en cold-pack. Wel heel jammer dat de kaas ook gevaccineerd was. Alle gaten in de kaas zijn plat gedrukt. De smaak van deze specifieke kaas is daarvan veranderd. Weet niet of ik een volgende keer weer deze kaas online bestel.

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

Heb iets gekocht dat niet verkrijgbaar is. Heb iets anders gekregen zonder te melden.
MV
In dit geval het gevraagde en bestelde niet leveren, in plaats van een stuk korst losse kaas van 48+ een stuk kaas van 25+ leveren. Opdracht niet goed gelezen en uitgevoerd.
28 jan 2024

WAAR BLIJFT MIJN BESTELLING??!

Kazen besteld op 23 jan. 2024 en die zou ik de volgende dag krijgen het is nu al de 28e maar de bestelling is nog steeds niet binnen. JAMMER!!’
13 jul 2023
Bestelling niet ontvangen. Krijg geen reactie op mijn email vragen betreffende de status. DHL geeft aan dat de bestelling niet is verzonden, maar Goudsekaas site zegt dat de order is uitgevoerd. Geen communicatie.
19 jul 2023
Goederen niet geleverd op het juiste adres
WS
27 okt 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen
1 nov 2023
20 okt 2023