GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Als levering binnen 24 u kan zou dat top zijn. Dan kan je nl nog op donderdag voor het weekend bestellen. Nu waren wij te laat op vrijdag en arriveert het pas dinsdag…dat is dus een weekend zonder kaas. Verder zag ik dat 2 kazen van 1kg…15 gram tekort hadden maar 1 ook weer 20 gr te veel. Begrijp heel goed dat het snijden maatwerk is. Verder uitstekende service en…blijf prijs concurrerend op de kg!

8 jun 2023
De bestelde kaas werd niet de volgende dag gekoeld geleverd doch drie dagen later. Verpakking was deugdelijk en voorzien van isolatie en cold-pack. Wel heel jammer dat de kaas ook gevaccineerd was. Alle gaten in de kaas zijn plat gedrukt. De smaak van deze specifieke kaas is daarvan veranderd. Weet niet of ik een volgende keer weer deze kaas online bestel.

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

MW
Martien W.
heusden gem. asten
Ik heb een wat minder oordeel doordat ik (niet alle cookies accepteer)en daardoor niet verder kan op jullie website voor mij is iets bestellen dus een heel gedoe dit kan veel soepeler denk ik
Ik twijfel of ik de kaas nog lang zal kunnen houden, deze was meer dan 48 uur onderweg met DPD. Het koelelement was niet meer koud.
Heb iets gekocht dat niet verkrijgbaar is. Heb iets anders gekregen zonder te melden.
17 mrt 2024
GEWOON. Bestellen, betalen, bezorgen.
MV
In dit geval het gevraagde en bestelde niet leveren, in plaats van een stuk korst losse kaas van 48+ een stuk kaas van 25+ leveren. Opdracht niet goed gelezen en uitgevoerd.
28 jan 2024

WAAR BLIJFT MIJN BESTELLING??!

Kazen besteld op 23 jan. 2024 en die zou ik de volgende dag krijgen het is nu al de 28e maar de bestelling is nog steeds niet binnen. JAMMER!!’
Wacht al een week op mijn bestellingen dat zou wel vlugger kunnen
Ben over verpakking en bezorging heel tevreden. De jonge goudse kaas is prima. De jong Noord-Hollandse Gouda met het Rode Zegel, hierbij mis ik volledig dat dit de kaas met het rode zegel is. Heel anders dan op de bezyel site. Naar mijn idee moet je op een kwart kaas iets kunnen zien, zoals je het bij de Jonge Goudse ook kunt zien dat het jonge goudse is.
8 jun 2023

Erg late levering van vacuüm verpakte kaas.

16 jun 2023
Deze webshop kiest voor DHL als carrier van bij haar geplaatste ( internationale) bestellingen. 👎🏿 dat is een ernstige inbreuk op de door deze webshop beoogde kwaliteit en betrouwbaarheid; DHL is struktureel NIET capabel om bestellingen degelijk, vlot en betrouwbaar af te handelen.
13 jul 2023
Bestelling niet ontvangen. Krijg geen reactie op mijn email vragen betreffende de status. DHL geeft aan dat de bestelling niet is verzonden, maar Goudsekaas site zegt dat de order is uitgevoerd. Geen communicatie.
2 aug 2023
De kaas is goed, de zending was snel. Echter het totaal gewicht was 50gr. minder dan waar voor betaald is. De beloofde gratis smeerkaas na invullen van de code zat niet bij de zending
21 okt 2023
Het duurde te lang ,om een bepaalde produkt in het verzend pakket te plaatsen,wel de bedoeling,op.de zelfde dag nog graag. Dus niet paar dagen later vind ik niks
DHL slechte levering ( niet volgens afspraak) en daardoor te laat om als kadootje mee te nemen naar buitenland. Svp dhl niet meer gebruiken
TV
Tineke v.
Amstelveen
Kaas op zich OK. Maar er zaten dit keer heel veel lelijke "eind" stukken bij, met relatief veel korst. Dus minder kaas voor m'n geld.
de webshop is goed, geen klachten over. Helaas gaat het daarna fout met DHL, die er vier dagen over doet om te leveren.
19 okt 2023
Best toko