GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.037 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als levering binnen 24 u kan zou dat top zijn. Dan kan je nl nog op donderdag voor het weekend bestellen. Nu waren wij te laat op vrijdag en arriveert het pas dinsdag…dat is dus een weekend zonder kaas. Verder zag ik dat 2 kazen van 1kg…15 gram tekort hadden maar 1 ook weer 20 gr te veel. Begrijp heel goed dat het snijden maatwerk is. Verder uitstekende service en…blijf prijs concurrerend op de kg!

19 apr 2023
Ik heb al vaker gezegd dat DHL niet goed functioneert.. DHL: woensdag 15-03-2023 tussen 10.00 en 15.00 uur staan wij voor uw deur. Daarna: Woensdag 15-03-2023 staan wij tussen 14.00 en 20.00 uur voor uw deur. Daarna: Donderdag 16-03-2023 staan wij tussen 10.00 en 15.00 uur voor uw deur. Vorige keer[: DHL: Jammer, wij troffen u niet thuis aan. Mijn antwoord: Stelletje oplichters, ik ben de hele dag thuis. DHL incasseert het geld voor opdrachten, maar levert geen pakkettten niet af. Ze komen zelfs niet in de buurt, niet in de straat. Ze brengen pakketten meteen naar afhaalpunt. De Klant is geen Koning bij DHL en ook niet bij de bedrijven die zaken doen met DHL. Dus is dit de laatste keer dat ik kaas bestel bij Goudsekaasshop. Dit is echt te veel stress. Zoveel minachting en dat voor een paar euro minder dan PostNL. Schandalig. Hebzucht regeert. Heel Jammer. Schraalhans ik Koning. Veel succes goudsekaasshop. U heeft blijkbaar klanten genoeg. Dus ontevreden klanten interesseert u helemaal niks. Doei.

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

MV
De service is prima. Na foutje in de bestelling, gemaild en de andere dag werd het al opgelost. Alles prima verpakt en heerlijke biologische kazen. De site om de kazen op te zoeken kan wel iets efficienter. Zoek b.v altijd naar kaas met vegetarisch stremsel, maar dat is een hele puzzel. Ze staan gewoon tussen alle andere kazen.

Gouden Kaasshop

Fantastisch assortiment en niet alleen kaas! Goed verpakt, de kaas komt vacuümverpakt, gekoeld en dus vers aan. Kan er dan niets beter? Jawel!!! Gooi de samenwerking met DHL eruit. Wat een waardeloos bedrijf.

Aan te bevelen!

Grote keuze kazen, vlotte levering en prima (gekoeld en hermetisch) verpakt. Komen zeker later nog derde, vierde etc. bestellingen. Dit was onze tweede keer dat we bij deze winkel besteld hebben.
MP
Marnel P.
Haselünne
Over smaak valt niet te twisten maar. Ruim aanbod. Als er eventueel iets mis is. Gelijk reactie en oplossing. Verpakking in orde. Pluim voor onze kaaskop. Marnel Pakker Duitsland
De kaas is altijd van uitmuntende kwaliteit. Het is zeer goed verpakt, goed gekoeld, en jullie zijn een van de weinigen die de overheerlijke Italiaanse caciocavallo kaas hebben.
Le fromage Belge me manquait depuis que je vie en France, je suis très contente d'avoir trouver ce site. Fromage delicieux, livraison rapide, merci beaucoup!!
Lekker snel geregeld en vlotte bezorging. Kazen zelf vielen me tegen maar dat is een kwestie van smaak en gelukkig hebben ze nog genoeg om uit te proberen.
Heerlijke verse kaas. Niet zo als de AH- kaas die nergens naar smaakt. Heel goed verpakt en zeer snel geleverd bij ons in Frankrijk. Geweldig
GA
Gerda A.
Bergen NH

Geweldig

Fijne webwinkel. heerlijke kazen van uitstekende kwaliteit. De levering is dik in orde! Zal hier zeker vaker bestellen. Een dikke aanrader!!

Mooie samenwerking en goede ervaring

Goede dag. Dit is voor mij de eerste keer en hoop op meer samenwerking. Tot nu toe is alles bevallen en hoop met 18 april het op te halen.
de aanmelding voor jullie niuwsbrief met beloning van een kupje smeerkaas heb ik nog steeds niet ontvangen. voor de rest helemaal top.
Het heeft een goede smaak, zacht en romig met een kruidige smaak. Ik gebruik windkracht 6. Zelf had ik graag een windkracht 8 gehad.

Beste kaas

Sinds enkele maanden bestel ik alleen nog mijn kaas bij de shop. Wat een variatie en kwaliteit. Voor mij geen ander meer.
Alleen de prijs!!! Maar ja, de idiooten in Den Haag, dan krijg je dat!!! Kazen van Goudse Kaas Shop zijn zeer goed!

Top Kaasboer!

Snel bezorgd, 3 stukken kaas goed verpakt en snelle reactie op mijn aanvullende vragen via de email! Top kaasboer!
Ben onzettend blij met snelle verzending. Het is alles perfect na wens gelopen en zeker niet laatste bestelling
De snelle levertijd. Wat ik ook waardeerde is mededeling hoe men de kaas moet bewaren. Zie je niet vaak.
verschillende keuzemogelijkheden en snelle, goede levering. Kaas voorzien van coolpack om deze te koelen.
LK
Lucia K.
Hoogerheide
Goeie en lekkere kazen, wordt netjes ingepakt, gratis papier erbij, wat erg fijn is en vlot bezorgd.