Cheapassbikes.nl

Duurzaamheid door refurbished fietsen

Beschrijving
Cheapassbikes.nl refurbished tweedehands fietsen en geeft ze zo weer een nieuw leven. Een refurbished fiets heeft dezelfde eigenschappen als een nieuwe fiets alleen zijn ze goedkoper en beter voor het milieu. Verdere kenmerken van Cheapassbikes.nl zijn: -Alleen A-merken -Volledig refurbished: Afgestelde wielen, nieuwe binnenbanden, nieuwe ketting, werkende verlichting en vrij van roest. -Standaard een maand garantie -Niet gestolen (geregistreerd) -Uiterst duurzaam -Snelle levering binnen NL-BE
Cheapassbikes.nl
Herenweg 64 Unit 7
3602 ARMaarssen
Diede Brekelmans

Beoordelingen voor Cheapassbikes.nl

3.80 / 5.00

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cheapassbikes.nl

Fiets geleverd na 1 week, prima fietsje voor de prijs, toch had ik hier meer van verwacht, fiets is geleverd zonder slot terwijl ik met slot heb besteld. Misschien gewoon mijn 'geluk'.

2 weken geleden
De bereikbaarheid was slecht het afhandelen van de bezorging was slecht, en de fiets leek niet als op de foto. Kortom het is geen aanrader.

2 weken geleden
Levertijd twee keer na later op de dag bijgesteld op de dag zelf. Fiets kwam aan met slappe banden, zadel zat los en dynamo moest aangepast worden voordat hij werkte.

2 weken geleden
Op de foto lijkt de fiets zga nieuw en een stuk groter. Voor de prijs vind ik de fiets op zich prima maar ik had er wel meer van verwacht. De fiets is een stuk ouder dan hij leek op de foto en de roest plekjes zijn gewoon weggewerkt dus geen idee hoe lang de fiets het nog blijft doen. Wel zijn de banden goed en prima opgepompt en het slot wat ik erbij gekocht heb ziet er prima uit.

Nvt

Convenient, Trusted and Fast

Ik heb veel sites voor gebruikte fietsen bestudeerd. Deze site die ik leuk vond voor de foto van de fiets, is echt. Ik vond het leuk en ik vind het leuk dat deze site me heeft geïnspireerd geloofwaardigheid serieus, moraliteit eerlijkheid transparant. Ik koos ervoor om via deze site te bestellen omdat het de beste en zeer goed gestructureerde leek.Ikhoop dat deze fiets bestand istegen.40kmnaarwer

Prima service

Great service and durable bike.

Er was een probleem, maar het bedrijf heeft me gebeld en we hebben een oplossing naar mijn tevredenheid geregeld. Geweldige klantenservice. 5 sterren

Een week geleden hier ook al een mail over gestuurd en nog geen reactie ontvangen.

jhgjl

mijn vorige fiets brak gister binnen 1 jaar in midden. Het frame scheurde. Dus of de kwaliteit goed is valt te bezien. Het is wel erg makkelijk als je meteen een fiets nodig hebt en het is duurzaam om fietsen te recyclen.

Super goede service, fiets was snel geleverd. Ik had van tevoren wat vragen, en werd aan de telefoon goed geholpen Zeker een aanrader.

Makkelijk bestelproces en goede prijzen. Achteraf betaling is mogelijk. Benieuwd hoe het met de levering gaat.

De 1e fiets die ik bestelde remde erg slecht. Deze fiets kon ik inruilen voor een ander. Bij de 2e fiets brak na drie weken de trapas. Deze werd opgehaald en ik kon een nieuwe bestellen. De 3e fiets heeft zo’n slechte laklaag (dit was niet te zien op de slechte kwaliteit foto’s), dat deze ontzettend snel roest. Die jezelf een plezier en ga gewoon naar de fietsenwinkel. Dat had ik iig moeten doen.

Er is een en ander misgegaan met mijn bestelling. Eerst werd de levering gepland op een andere dag. Na een telefoontje werd dit wel direct goed opgelost. De uiteindelijke levering verliep heel goed. Alleen het zadel was niet op de goede hoogte gezet en het bijbestelde extra slot is niet geleverd. Al met al dus enigszins teleurgesteld.