gebrkoster.nl- Logo - Beoordelingen

gebrkoster.nl

477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.755 beoordelingen in totaal

Gouden handel … en meer dan dat Koop de waarheid en verkoop die niet. Daar krijg je geen spijt van noch verdriet. Daarom ben ik altijd met vermaak Ook in des Kosters boekenzaak. Zo kan ik uren turen naar de titels van boeken op schappen aan de muren. Of kijken naar boeken, uitgestald op tafels vlak voor je neus. Dat alles laat zien: bij Koster heb je een ruime en goede keus. Dan weer pak je een boek en sla het open, En denk je: zal ik nu dit of een ander boek kopen. Soms koop je allebei of nog meer. Dan weer laat je ze allemaal staan en zeg je: tot een volgende keer. In die zaak staan gebroederlijk, zij aan zij, Vele waardevolle boeken op een rij. En voor een goed boek, tenzij ik me vergis, Sla je bij Koster dan ook niet gauw de (boeken)plank mis. De Kosters, of dorpelwachters met een oud woord gezegd, Zijn namelijk aan de Waarheid zeer gehecht. Zij doen in elk geval hun werk Schier onder de rook van een grote kerk. De gebroeders Kosters geven ook veel uit; dat doen ze royaal. Neen, ik doel niet op uitgeven van euro’s of ander geld, Maar op het uitgeven van theologische boeken of een goed verhaal, Waarin van ’s HEEREN werken wordt verteld. Zo kunnen ook wij en onze nageslachten Nog kopen wat vanouds de voorgeslachten beleefden en overdachten. Maar zeker, het meest voordelige “gulden” boek waarin je graag en ijverig moet zoeken, Is, in de taal der Staten-Generaal of anderszins authentiek, het Boek der boeken. Ook bij Koster, met welk kaft dan ook, steeds goedkoop: 66 boeken voor de prijs van één. Zij hebben niettemin alle dezelfde inhoud en dit gemeen: Zij wijzen de verloren zondaar tot zijn redding naar Jezus Christus heen. © 2024 J.G. Brouwer, Lieren

1 mei 2023
Graag op de bestelsite ook de mogelijkheid van betalen, op rekening is niet meer van deze tijd. de redenen om dit niet te doen zijn niet steekhoudend, door te stellen dat het tevens een controle is op levering. levering in NL is betrouwbaar. Geef dan op z'n minst de mogelijkheid om via Ideal te betalen.

Beoordelingen voor gebrkoster.nl

Mn compliment om de keurige en snelle ver-en bezorging Het was perfect dus geen commentaar om iets beter te moeten doen
1 dag geleden
Snelle levering en alles zag er goed uit.

Zoals het verwacht mag worden en zo was het!

Zoals het verwacht mag worden en zo is het!
Goede service. Persoonlijk contact. Achteraf betalen geeft wel groot vertrouwen aan klant.
CD
cj. d.
Zoutelande
Bestelling verliep vlekkeloos. Snel geleverd, keurig verpakt, en nog gratis een mooie boekenlegger. In één woord gewoon Keurig!!
bedankt voor de goede verzorging, we hopen dat de in houd van de boeken gezegend mag worden.
EG
E G.
Wekerom
Een goede christelijke site.Telefonisch, krijg je goede uitleg,vooral als je niet uit de omgevingkomt Véél keuze. Boeken kunnen ingepakt worden als kado,boekenlegger erbij. En het word netjes thuis bezorgt.
EG
E G.
Wekerom
Fijne boekwinkel, veel keus en goede kwaliteit.
Klantvriendelijk en accuraat
Snelle en correcte levering.