gebrkoster.nl- Logo - Beoordelingen

gebrkoster.nl

469 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.720 beoordelingen in totaal

Gouden handel … en meer dan dat Koop de waarheid en verkoop die niet. Daar krijg je geen spijt van noch verdriet. Daarom ben ik altijd met vermaak Ook in des Kosters boekenzaak. Zo kan ik uren turen naar de titels van boeken op schappen aan de muren. Of kijken naar boeken, uitgestald op tafels vlak voor je neus. Dat alles laat zien: bij Koster heb je een ruime en goede keus. Dan weer pak je een boek en sla het open, En denk je: zal ik nu dit of een ander boek kopen. Soms koop je allebei of nog meer. Dan weer laat je ze allemaal staan en zeg je: tot een volgende keer. In die zaak staan gebroederlijk, zij aan zij, Vele waardevolle boeken op een rij. En voor een goed boek, tenzij ik me vergis, Sla je bij Koster dan ook niet gauw de (boeken)plank mis. De Kosters, of dorpelwachters met een oud woord gezegd, Zijn namelijk aan de Waarheid zeer gehecht. Zij doen in elk geval hun werk Schier onder de rook van een grote kerk. De gebroeders Kosters geven ook veel uit; dat doen ze royaal. Neen, ik doel niet op uitgeven van euro’s of ander geld, Maar op het uitgeven van theologische boeken of een goed verhaal, Waarin van ’s HEEREN werken wordt verteld. Zo kunnen ook wij en onze nageslachten Nog kopen wat vanouds de voorgeslachten beleefden en overdachten. Maar zeker, het meest voordelige “gulden” boek waarin je graag en ijverig moet zoeken, Is, in de taal der Staten-Generaal of anderszins authentiek, het Boek der boeken. Ook bij Koster, met welk kaft dan ook, steeds goedkoop: 66 boeken voor de prijs van één. Zij hebben niettemin alle dezelfde inhoud en dit gemeen: Zij wijzen de verloren zondaar tot zijn redding naar Jezus Christus heen. © 2024 J.G. Brouwer, Lieren

1 mei 2023
Graag op de bestelsite ook de mogelijkheid van betalen, op rekening is niet meer van deze tijd. de redenen om dit niet te doen zijn niet steekhoudend, door te stellen dat het tevens een controle is op levering. levering in NL is betrouwbaar. Geef dan op z'n minst de mogelijkheid om via Ideal te betalen.

Beoordelingen voor gebrkoster.nl

Een uiterst tevreden klant aan de andere kant van het land!!

Vanuit Dordt een aantal malen per jaar even gezellig snuffelen op de website van Gebr. Koster te Barneveld. Je klikt aan wat je hebben wilt zowel datgene wat al verschenen is als datgene wat nog verschijnen moet. Je krijgt het keurig ingepakt en onbeschadigd thuisbezorgd op het moment dat het verschenen is. Je kunt achteraf betalen na levering; geen iDeal vooraf!! Ideaal!!! Hoop dat ik nog lang van jullie service en kwaliteiten gebruik mag maken!! Zeer veel dank!!
EC
vlot geleverd. juiste Bijbel enigste opmerking. ik had verzocht om het in te pakken. dat hebben jullie inderdaad gedaan, maar voor een kado van 125 euro had een mooi papiertje misschien wel iets mooier gestaan dan een simpel zakje. het was voor mijn man voor ons 40 jarig huwelijk, vandaar dat ik vroeg het in te pakken.
JI
Jurjen I.
Leeuwarden

Snelle en nette levering

Ik ben gebeld door Gebr. Koster om twee bestellingen in 1 doos te versturen. Dat was wel netjes. De bestellingen worden snel verzonden en de boeken komen onbeschadigd binnen. Ik maak dat wel anders mee helaas.
Prima geregeld! Bestelling snel in huis. Ik vind vooraf betalen iets makkelijker maar dit gaf ook geen problemen. Leuk dat ik voor elk boek ook een bladwijzer kreeg, top!,
Snelle levering. Netjes ingepakt, verzorgde uitstraling. IDeal betaling vind ik persoonlijk iets makkelijker als de factuur achteraf betalen.
Bestelling, snel en correct geleverd. Een vraag via de mail, over het verloop van de bestelling, werd snel en duidelijk beantwoord.

Mijn ervaring met "Gebr. Koster".

Mijn ervaring met "Gebr. Koster" is altijd weer uitstekend!! Ik kan geen negatieve punten bedenken; God zegene u!!!

De snelle levering.

Goedemorgen De snelle levering. Het kadootje was prachtig ingepakt. Leuk om kado te geven. Hartelijk dank hiervoor
Wat een vertrouwen spreekt er uit het feit dat er een factuur meekomt met het boek. Niks vooraf betalen!
Duidelijke site, snelle levering, goed verpakt.
AH
Arjan H.
Nieuw-Beijerland
Zoals altijd snel en netjes verzonden
Gewoon perfect, altijd goed geholpen.
Prima verpakt, nette levering! Klasse
Keurig verpakt en snelle verzending
lekker snel en makkelijk bestellen
9 mrt 2024
Fijne behandeling en zeer correct
goede contacten en snelle levering
Goed boek en snelle levering
Snelle en correcte levering!
Snelle en correcte bezorging