dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nlReviews

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

191 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 mei 2022
Ik had een drager besteld die niet op voorraad was. Omdat ik telefonisch contact had gehad wist men, dat ik er haast mee had. Ik werd zo'n beetje per ommegaande teruggebeld dat de drager die ik wilde niet op tijd kon zijn. In goed overleg is besloten om de order te annuleren en er op een later moment weer op terug te komen. Binnen de kortste keren was mijn geld retour geboekt. Super goed en attent meegedacht! Ik ga de door mij gewenste drager zeker bij dakdragerexpert bestellen!

18 aug. 2022
Na een grondige zoektocht naar dakdragers, mede vanwege het feit dat ze bij Dakdragerexpert.nl op voorraad waren, deze hier besteld. De vermelde levertijd was 1 werkdag, dus toen ik na 3 werkdagen nog geen mail met een verzendbevestiging ontvangen had contact per mail gezocht omdat ik telefonisch te horen kreeg dat men niet bereikbaar was. Per mail werd aangegeven dat 1 stang van de dakdragers niet op voorraad was en wat dus op de site vermeld staat niet klopt. Dit heeft men bevestigd, maar na herhaaldelijk aangeven is dit niet aangepast. Er is wel aangegeven dat men eind van de week deze ontbrekende stang weer zou binnen krijgen en mijn complete bestelling dus verstuurd zou kunnen worden. Vrijdag telefonisch contact gezocht en toen heeft de medewerker aangegeven dat de ontbrekende stang binnen was en mijn complete bestelling later die dag verstuurd zou worden. Dat is gelukkig ook gebeurd en dus nog op tijd voor onze vakantie, maar de communicatie hieromtrent vanuit Dakdragerexpert hierover had duidelijker moeten zijn en daadwerkelijk plaats moeten vinden. Verder vind ik het vreemd dat als je er van op de hoogte bent dat iets niet op voorraad is, je dit niet wijzigt op je site zodat nieuwe potentiële kopers hiervan op de hoogte zijn.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

29 mrt. 2022
Ik had het artikel bestel en gebeld en gevraagd hoelang het zou gaan duren , ik kreeg het antwoordt dat het binnen 2 a 3 dagen in huis zou zijn .ik kreeg het pas 9 dagen later, terwijl ik had aangegeven dat ik het binnen 4 dagen nodig had, voor mijn terug reis.
30 mrt. 2022
Beste, vervelend dat het te laat voor u geleverd is. Wel is het zo dat wij het bij het product hebben staan. Let op: kan zijn dat sommige onderdelen niet in voorraad zijn bij Thule. Wij bieden dit aan om u te helpen aan een onderdeel, wordt weinig op verdiend en logistiek en klantenservice hebben er veel werk van.
31 mei 2022
Heb eerst gebeld en bemoed welke twee sleutels ik nodig had en nadrukelijk gevraagt of het zou passen antwoordt was ja dus heb deze ook besteld maar na ontvangt paste het helemaal niet de bijde sleutels
1 jun. 2022
Beste Oguz Ugur, als u een thule dakdragerset heeft en de sleutelnummers die u heeft besteld staan op de cilinders dan passen deze sleutels 100% past het niet dan is het geen thule dakdragerset of er staan toch andere nummers op de cilinders. U kunt de sleutels retour sturen dan krijgt uw een credit voor de sleutels. MVG Pieter
14 mrt. 2022
Op de website stond dat het product binnen 1 werkdag geleverd zou worden. Dit duurde echter 4 werkdagen. Op zich niet erg, maar dan beter niet vermelden dat er binnen 1 werkdag geleverd wordt.
15 mrt. 2022
Goedemorgen Ellen, dank voor uw review, order heeft inderdaad 2 dagen langer vast gestaan bij ons, we hadden 1 tas uit de set niet meer in voorraad en was bijbesteld en onderweg naar ons. MVG Pieter
3 feb. 2022
van Jos S.
De klant informeren als het product (dakdrager) beschadigt is of even niet leverbaar is in de daarvoor bedoelde perioden.
9 mrt. 2022
Had een mail geschreven obv los onderdeel in doos, slechte verpakking/ en enige vragen. Daarop geen reactie gehad. Jammer
14 mrt. 2022
Goedemorgen, dank voor uw review, wij hebben geen mail ontvangen heb gezocht op ordernummer, naam en mailadres. Waar heeft u heen gemaild? Wij gaan het uiteraard oplossen. Graag mailen op info@dakdragerexpert.nl of reageren op de orderbevestiging. MVG Pieter
29 jan. 2022
Duidelijk aangeven dat bepaalde dakdragers (Aguri) wel drie weken levertijd hebben.
12 mei 2022
Verkeerde pijp geleverd en een slechte service achteraf om de pijp om te ruilen
13 mei 2022
Goedemorgen Wesley, dank voor de uitleg zojuist en fijn dat we even contact hebben gehad. Nogmaals excuus voor de communicatie met mijn collega. MVG Pieter
21 apr. 2022
Was iets misgegaan maar was snel hersteld.
26 mei 2022
Levertijd en communicatie daaromtrent
27 mei 2022
Vervelend dat dit is gebeurd. Wij hebben de zelfde dag een verzendlabel aangemaakt maar pakket is op de een of andere reden niet gescand bij de vervoerder. U belde waar het pakket blijft en toen hebben wij direct opnieuw het label aangemaakt en verstuurd. En dan vind u de service slecht? Fouten worden overal gemaakt maar hoe lossen we het op, dat is waar het omgaat toch? MVG Pieter
18 jul. 2022
15 jan. 2022