dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden749 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

28 jul 2023
Voor advies ben ik op locatie in Groningen geweest. Het was mij niet helemaal duidelijk welke dakdragers ik nodig had voor mijn Golf 8 Variant. Goed geholpen en uiteindelijk op advies een set Thule Wingbar met de juiste bevestiging gekocht. Ze zitten mooi op de auto en hebben de eerste vakantie goed dienst gedaan.
13 jun 2023
Goede ervaring, transparant en snel. Alleen was in systeem niet in 1 keer duidelijk geregistreerd welke lengte dakdragers van type Thule Wingbar Evo ik besteld had dus daarvoor namen ze nog even contact met me op nadat ik bestelling geplaatst had.
2 jun 2023
Dakdragers besteld van het merk Thule, mooi materiaal en ziet er duurzaam uit. Ook handig dat je kan filteren op je type auto tijdens het bestellen, maakt de zoektocht online een stukje eenvoudiger!
24 apr 2023
Bestelling snel geleverd. door eigen schuld verkeerde artikel ontvangen.(verkeerde maat dakdrager) retour gezonden, zonder problemen aankoopbedrag retour. Daarna de juiste maat besteld.
5 apr 2023

Duidelijke informatie

Heldere website, ook voor minder voorkomende auto de juiste dakdragers. Snelle levering. Alle informatie over de dragers zit in de verpakking. Aangeven bezorgkosten mag iets duidelijker.
3 sep 2023
Bestelling is nog steeds niet geleverd, ik krijg ook geen updates over de levertijd. Ik ga er van uit dat het nog wel goed komt maar het zou fijn zijn als ik op de hoogte gehouden werd
25 jun 2023

Lange levertijd

Een week voor de levering van Nederland naar België is toch overdreven tegenwoordig. Spijtig genoeg de communicatie met de transport firma levert niks op...
15 jun 2023

Ruim op tijd bestellen voorkomt vervelende ervaringen

Later geleverd dan de website aangaf. Leverancier heeft dat wel netjes telefonisch aangegeven. De omdoos was wel erg slap en viel op straat uit elkaar.
27 jul 2023
Snelle verzending. Alleen jammer dat er verkeerde onderdelen bij zaten. Helemaal vervelend als je op vakantie gaat
De sleutel past en van goede kwaliteit. Levering duurde langer dan de enkele dagen dat de levering zou duren.
20 jul 2023

Telefonisch overleg mogelijk

Na telefonisch informatie opgevraagd te hebben, volgde een correcte levering van het gevraagde product. Top!
23 aug 2023

Snel en goed geleverd

Telefonisch niet direct bereikbaar ( wellicht drukte) maar artikelen snel en zonder problemen geleverd. TOP
25 jul 2023

Deskundig en servicegericht

Ze verkopen goede spullen, kennen hun producten goed en leveren goede service, ook na aankoop.
19 sep 2023
Goede voorlichting en uitleg over de fietsdrager. Geduldig personeel. In 1 woord TOP.
11 aug 2023

Aanrader !!

Goed ontvangst / leuk gesprek / kennis van zaken en behulpzaam in Groningen !
22 aug 2023

Service

Bij het kopen van een nieuwe dakdrager deze kosteloos gemonteerd op de auto.
20 aug 2023
Snelle levering en gemakkelijk in gebruik. Passen goed op de auto
18 aug 2023
Binnen een dag besteld en verzonden zoals ook vermeld op de site.
8 aug 2023
Correctie prijs kwaliteit en snelle levering, zeer goeie service
19 okt 2023
Ruime keus, juiste advies en bijzonder snel geleverd. Heel blij