dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

323 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden750 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

They sended wrong item
Helaas nummer op website klopt niet met product en nalevering wordt niet goed gelezen wat het moet zijn. Doen hun best maar uitvoering ver beneden peil niet aan te bevelen. Jammer advies andere leverancier helaas
voorraad niet conform bestelling na betaling komen ze aan met niet voorradig en dat het weken gaat duren. zeer slcht zeker als je eerst moet betalen
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Vervelend dat u een vervelende ervaring heeft. Klopt, we waren door de kitsets hebben, heb van dit model maar 2 sets liggen en als het dan bij Thule op is en 2 weken weer duurt dat het op voorraad is komt het wel eens voor dat we meer bestelling hebben dan directe eigen voorraad. 100% dekkende voorraad is helaas niet mogelijk omdat we meerde shops hebben met een voorraad vertraging in het weekend. MVG Pieter

Onvoldoende

Produkt kwam in een verkeerde doos (van een andere dakdrager), er waren gebruikssporen. Stukje kunststof zat los. Voor een product wat tienduizenden kilometers mee moet geen veilig gevoel over. Op mijn mail voor retourzending wordt nu na 2 dagen nog niet gereageerd.
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Vervelend dat u iets gekregen heeft wat niet naar het zin is! Maar dat er niet gereageerd wordt klopt niet, ik zie dat u de 8e om 23:32 een mail heeft gestuurd en daar heeft Jarno gister netjes op gereageerd. Vind een 1 ster review wel heel kort door de bocht. U moet ons ook de tijd geven om te kunnen reageren. Problemen worden altijd opgelost. MVG Pieter
Beschadigde drager ontvangen. Foto’s gedeeld maar geen reactie.
15 nov 2023

Slechte voorraad en slechte communicatie

Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.
22 nov 2023
Bedankt voor uw review, na de review hebben wij contact gehad en het geld was netjes zoals afgesproken 8-11 terug geboekt en binnen een paar dagen bij de klant op zijn rekening terug gestort, de klant had hier in eerste instant overeen gekeken. MVG Pieter
26 jul 2023

Slecht. Geen communicatie en geen levering.

Ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan en wilde deze ophalen, en wilde info of de onderdelen al binnen waren maar kon ze telefonisch niet te pakken krijgen (antwoordapparaat). Hierna heb ik een mail gestuurd met een verzoek om een update over de leveringstermijn, maar daar heb ik een week later nog nog steeds geen antwoord op gekregen.
10 jun 2023
Bestelling gedaan en betaald diverse malen gevraagd levertijd gebeld gemaild. Zou terug gebeld gemaild worden maar hoor niets. Niet netjes zeker als medewerker beloofd dit te doen. Weet nu niet of ik set nog krijg of wat anders moet regelen. Slechte service
Antwoord van dakdragerexpert.nl
De set is niet op voorraad bij CarBags en komt deze week weer binnen en word dan ook gelijk verstuurd. Mijn collega had dit ook afgelopen vrijdag voor u opgevraagd maar de reactie vanochtend nog niet kunnen doorsturen. MVG Pieter
7 nov 2023
Dakdragers 14dagen geleden besteld en reeds betaald nog steeds geen dakdragers gekregen als de dak dragers deze week niet worden geleverd zal ik verdere stappen ondernemen
10 nov 2023
Beste Serge, heb zojuist een credit gemaakt van uw bestelling. Dakdragers zijn niet op voorraad, staat ook bij het product. Collega heeft een andere set aangeboden maar is niet op gereageerd dus vandaar de credit. MVG Pieter
17 jun 2023

Slechte levering en communicatie.

Ik krijg geen enkele update over mijn bestelling. Na 2 weken nog steeds niets....., ik idee of en wanneer ik mijn bestelling krijg
11 jun 2023
Webwinkel geselecteerd omdat materiaal op voorraad was. Bleek helaas niet zo te zijn. Communicatie laat ook te wensen over.
1 aug 2023
ondanks belofte op website artikelen 2 weken later geleverd, en dan ben je al op vakantie............
20 okt 2023
Bij de advertentie staat dat het direct verzonden wordt. Nu blijkt het 3 weken te duren.
27 okt 2023
Er staat bij dit type sneeuwketting dat het product niet op voorraad is, de grote voorraadorder is besteld en komt in delen binnen. MVG Pieter
26 jul 2023
Product na 13 dagen nog niet ontvangen en ik moet er mee werken dus nooit weer
30 sep 2023
Bestelling te laat ontvangen, vaak moeten bellen, kortom niet aan te raden.
2 okt 2023
Hallo Mohamed, vervelend dat het zolang heeft geduurd. Heb even uw review bekeken en uitgezocht wat er fout is gegaan, wij hebben de order aan de leverancier doorgegeven voor dropship en ze hadden de stalen stangen niet meer, daarvoor hebben wij akkoord gegeven voor de aluminium versie, helaas heeft het allemaal daardoor langer geduurd door de moeizame communicatie met de leverancier. Onze excuus. MVG Pieter
16 mei 2023
tot op heden geen enkel bericht over levering en geen goederen ontvangen.
8 nov 2023
Wat kunnen we verbeteren..... Om te beginnen de order gewoon uitleveren
10 nov 2023
Goedemorgen Niels, we hebben het product gisteren binnengekregen en ook gelijk verstuurd. MVG Pieter
23 jul 2023
Product niet geleverd en geen enkele communicatie.
24 jul 2023
U besteld 4 kapjes voor een menabo set, staat ook bij dat ze niet in voorraad zijn. De leverancier heeft ze niet in voorraad. Ik heb uw bestelling terug geboekt. Altijd krijgen wij slechte reviews op service producten (onderdelen voor producten). Heel veel werk verdienen er nagenoeg niets op en dan ook nog slechte beoordelingen. Die producten staan op de site om jullie sets weer compleet te maken, ben er helemaal klaar mee en ga alle losse onderdelen van de site halen. MVG Pieter
21 sep 2023
Slechte service. En snel kapot. Verkopen rotzooi
26 sep 2023
Bedankt voor uw review, u koopt bij ons een originele Thule sleutel, vervelend dat die snel is kapot gegaan, neem met onze klantenservice contact op dan lossen we het op! MVG Pieter
9 jul 2023
Zij adverteren er mee maar zij hebben het niet