dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden762 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

Heb fietsendrager met lift besteld en betaald. Ze gaven aan niet op.voorraad, wel.leverbaar. kreeg ik paar dagen later te horen dat hij pas in juni geleverd wordt. Hadden ze van te voren moeten zeggen. Slechte communicatie. Ben ontevreden

Het product was al gebruikt

Het product was duidelijk al een keer gebruikt en weer retour gestuurd; er zaten twee dubbele (en dus ietwat misleidende) 'original' stickers op de doos, de houders waren al volledig gemonteerd, en er zaten krassen op de stangen+houders. We hebben ze maar bewaard want we hadden geen zin in het retour proces, maar het was niet netjes. Misschien licht beschadigde retour producten met korting aanbieden..
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Goedemorgen Donna, bedankt voor uw review. Vervelend dat u het idee heeft dat u iets gekregen heeft dat is gebruikt, ik kan u garanderen dat dit niet zo is, retouren gaan niet terug in het magazijn, retouren worden vernietigd, gaan terug naar de leverancier of naar een opkoper! Als we producten opsturen kijken we niet in de doos om te kijken over er krasjes op zitten, dat is helaas niet mogelijk. MVG Pieter
De bestelde dakdrager konden niet meer geleverd worden. Ze hebben geen alternatief aangeboden.
16 jul 2023
Dakdragers online op voorraad maar bleek niet op voorraad te zijn. Niet geïnformeerd. Na contact te hebben gezocht werd een alternatief aangeboden mits ik bijbetaalde. Niet gedaan. Geen goed gevoel erbij. Advies aan dakdragerexpert is om de klanten sneller en beter op de hoogte te stellen als iets niet volgens bestelling geleverd kan worden. Wel netjes geld terug overgemaakt.
31 mei 2023
Levertijd kwam niet in de buurt waarmee men adverteerd. Volgende dag in huis, dat moet zijn “ vandaag besteld is volgende week in huis” Verder geen communicatie van bedrijf zelf dat het later wordt. Dat er dingen mis gaan, maar laat het dan weten. Ik bestel hier niet meer. (Besteld pro user trekhaak adapter)
GP
G. P.
Niederlande
5 aug 2023

Verkeerd advies op de website: geen retourprocedure

Verkeerd advies op de website voor mijn auto: dus verkeerde set besteld en geleverd. Bij reclamatie weigert men dit - vriendelijk - te accepteren. Er is geen retourprocedure voor terugzenden, dat moet op eigen kosten. En dat ga ik dan maar doen, met eis tot terugbetaling.
15 aug 2023
MAANDAG TOT VRIJDAG VOOR 14:00 BESTELD, ZELFDE DAG VERSTUURD is een loze belofte. Het heeft bijna een week geduurd voor ze werden verzonden, gelukkig waren ze net op tijd voor onze reis. Als je dit niet kan waarmaken, zet het dan ook niet op je website.
21 jul 2023
U heeft mijn pakket bijna 2 weken laten liggen voordat het werd opgehaald door DPD. Daardoor heb ik het te laat ontvangen en moet het nu bij de buren wachten tot ik terug ben van vakantie
21 aug 2023
Product voldoet niet. En heb discussie over terugsturen.
11 jul 2023
9 jun 2023