dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nlReviews

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

191 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 mei 2022
Ik had een drager besteld die niet op voorraad was. Omdat ik telefonisch contact had gehad wist men, dat ik er haast mee had. Ik werd zo'n beetje per ommegaande teruggebeld dat de drager die ik wilde niet op tijd kon zijn. In goed overleg is besloten om de order te annuleren en er op een later moment weer op terug te komen. Binnen de kortste keren was mijn geld retour geboekt. Super goed en attent meegedacht! Ik ga de door mij gewenste drager zeker bij dakdragerexpert bestellen!

18 aug. 2022
Na een grondige zoektocht naar dakdragers, mede vanwege het feit dat ze bij Dakdragerexpert.nl op voorraad waren, deze hier besteld. De vermelde levertijd was 1 werkdag, dus toen ik na 3 werkdagen nog geen mail met een verzendbevestiging ontvangen had contact per mail gezocht omdat ik telefonisch te horen kreeg dat men niet bereikbaar was. Per mail werd aangegeven dat 1 stang van de dakdragers niet op voorraad was en wat dus op de site vermeld staat niet klopt. Dit heeft men bevestigd, maar na herhaaldelijk aangeven is dit niet aangepast. Er is wel aangegeven dat men eind van de week deze ontbrekende stang weer zou binnen krijgen en mijn complete bestelling dus verstuurd zou kunnen worden. Vrijdag telefonisch contact gezocht en toen heeft de medewerker aangegeven dat de ontbrekende stang binnen was en mijn complete bestelling later die dag verstuurd zou worden. Dat is gelukkig ook gebeurd en dus nog op tijd voor onze vakantie, maar de communicatie hieromtrent vanuit Dakdragerexpert hierover had duidelijker moeten zijn en daadwerkelijk plaats moeten vinden. Verder vind ik het vreemd dat als je er van op de hoogte bent dat iets niet op voorraad is, je dit niet wijzigt op je site zodat nieuwe potentiële kopers hiervan op de hoogte zijn.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

14 sep. 2022
Je krijgt een bouwpakket. Het eerste was poolse bagger waar niets van paste. 100 bijbetaald voor thule dakdrager. 2 min werk om in elkaar te zetten, duitse kwali. Eerste moest ik ook nog voor 13.50 eigen kosten terug sturen. Bij mekaar ruim twee weken bezig geweest volgende keer weer gewoon naar de winkel
15 sep. 2022
Fijn dat u met de Thule dakdragers tevreden bent, is ook een erg fijne en mooie set, zeker met de bijgeleverde momentsleutel. Hakr kan je niet vergelijken met Thule, daar is de prijs ook naar. De volgende keer gelijk voor Thule kiezen, dan hoeft er ook niets omgeruild te worden, omruilen is voor ons net zo vervelend als voor u, kost ons ook een hoop werk en geld. MVG Pieter
19 aug. 2022
Klopt, set bestaat uit 3 onderdelen en 1 stang stond bij Thule in nalevering, de voorraad is gebaseerd op de voetenset, helaas kan de werkelijke voorraad niet op 3 onderdelen gekoppeld worden. Gelukkig is het nog net op tijd gekomen voor de vakantie. Ook hadden we anders het alternatief kunnen versturen ( de silveren stangen) mocht de zwarte variant niet op tijd komen. MVG Pieter
29 jul. 2022
Prima product maar ik vind dat ik teveel aan verzendkosten heb betaald voor een product dat door de brievenbus kon.
18 aug. 2022
heb de bestelling nog niet eens gekregen duurt lang status is wacht op verzending
19 aug. 2022
Beste dhr Nijsink, Gisteren binnen gekomen vanuit Thule en gelijk verstuurd. Staat ook bij het product niet op voorraad wel bestelbaar. MVG Pieter
3 feb. 2022
van Jos S.
De klant informeren als het product (dakdrager) beschadigt is of even niet leverbaar is in de daarvoor bedoelde perioden.
9 mrt. 2022
Had een mail geschreven obv los onderdeel in doos, slechte verpakking/ en enige vragen. Daarop geen reactie gehad. Jammer
14 mrt. 2022
Goedemorgen, dank voor uw review, wij hebben geen mail ontvangen heb gezocht op ordernummer, naam en mailadres. Waar heeft u heen gemaild? Wij gaan het uiteraard oplossen. Graag mailen op info@dakdragerexpert.nl of reageren op de orderbevestiging. MVG Pieter
21 apr. 2022
Was iets misgegaan maar was snel hersteld.
15 jan. 2022