dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

323 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden762 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

2de keus materiaal voor nieuwprijs???

Snelle en correcte levering. Dakdragers passen op de wagen en doen hun werk. Materiaal vertoond wel gebruikssporen en was dus niet nieuw, dit was echter niet vermeld op website of bij de bestelling. Nieuwprijs vragen voor 2de keusproduct = niet correct volgens mij. Volgende keer toch maar elders bestellen.
4 feb 2024
Communicatie via e-mail ging erg traag. Ik heb twee keer om een snellere reactie moeten vragen. Er werd wel meegedacht en verwerking bestelling ging ook snel
3 sep 2023
Bestelling is nog steeds niet geleverd, ik krijg ook geen updates over de levertijd. Ik ga er van uit dat het nog wel goed komt maar het zou fijn zijn als ik op de hoogte gehouden werd
28 jul 2023
27 jul 2023
Snelle verzending. Alleen jammer dat er verkeerde onderdelen bij zaten. Helemaal vervelend als je op vakantie gaat
6 jul 2023
Productinfo klopte niet. Volume zou 350 liter zijn maar blijkt 280 liter te zijn vlgs de fabrikant.
25 jun 2023

Lange levertijd

Een week voor de levering van Nederland naar België is toch overdreven tegenwoordig. Spijtig genoeg de communicatie met de transport firma levert niks op...