dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

323 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden762 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

Snelle levering en op de hoogte houden van het verzend proces Prima voor elkaar WW
Keurige service
Op zich prima levering, maar had wel even gemeld mogen worden dat er voor het vervangen van de cilinders een blanke sleutel nodig is.
Snelle service Ik heb panoramadak. Ik weet niet of ie wel of niet nu open kan. Staat nergens
Snelle en correcte service
Er werd snel gereageerd op mijn vraag via de mail. De dakdragers van Thule passen perfect en zitten goed stevig vast. Erg makkelijke montage. Klein minpuntje voor de levering. Met een aftelklok op de site en een belofte dat er de zelfde dag verstuurd zou worden, is dat niet helemaal gelukt.
31 dec 2023
Prima ervaring met dakdrager expert. Snelle levering van het bestelde artikel dat ook prima in orde was bij levering.
Alles ging zoals was afgesproken
13 jan 2024
gb