dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden767 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

Makkelijk te navigeren website met zeer duidelijke omschrijvingen en keuze menu’s . Eenmaal besteld en betaald was de bezorging prompt en correct. Prima product.

Snelle levering!

Snelle levering. Er ontbrak een klein onderdeel omdat de doos tijdens transport open was gegaan. Het ontbrekende onderdeel had ik de dag erna in huis.
Recentelijk fietsendrager gekocht. Keurig mailcontact gehad met 1 van de medewerkers. Bestelling stond keurig klaar. Kortom prima geregeld.

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit

Snelle levering, prima product conform de beschrijving.
Alles goed geregeld.
7 apr 2024
"Ik ben zeer tevreden met de dakdragers die ik per post heb ontvangen! De levering verliep super vlot en de dakdragers waren goed verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. De kwaliteit van de dakdragers zelf is uitstekend; ze zijn stevig, eenvoudig te monteren en passen perfect op mijn auto. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou deze dakdragers zeker aanbevelen aan anderen!"
10 mrt 2024

Prima

Makkelijke bestelling via Internet, mooi product en zeer snelle levering. Aankondiging van bezorgtijdstip ontbrak, was fijn geweest als deze was ontvangen.

Ik had gebeld.

Ik had gebeld over de levertijd en werd gerustgesteld en de dakdragers kwamen op tijd binnen. Heel fijn.
Snelheid levering en de goede dakdragers voor mijn bagagewagen, betaalbaar

Goede snelle service!

Achterlichtglas van fietsdrager, snel bezorgd, goed verpakt.
17 mrt 2024
Snelle levering, goed verpakt, en het paste perfect.