shop.brouwerijdemolen.nl- Logo - Beoordelingen

shop.brouwerijdemolen.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
shop.brouwerijdemolen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
misschien een "idee" om een x een glas cadeau te doen als je boven een x bedrag besteld, Dat is extra reclame en moedigt vrienden en andere aan als je dat zegt om iets te bestellen. P.s ik zit vaak op de "Untappd-app" en dan het bier en een bijpassend glas, een betere combinatie is er niet. Nu moet ik telkens een glas pakken met een naam van een concurrent erop Tevens jammer dat de Peer en Walnoot al op is / was en niet meer is te bestellen. :( Verder PRIMA SERVICE en GOED / SMAAKVOL bier. Al verschillende keren besteld voor een flink bedrag dat wil zeggen prima bieren en smaakvol bier dat nodigt uit om terug te komen. Ik zou zeggen..... TOT DE VOLGENDE X ;)

Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...

Beoordelingen voor shop.brouwerijdemolen.nl

Goede service, snel en correct.

Goede service, snel bezorgd, verpakkinf perfect.
Snelle verzending en veel keuze.
Snel en correct bezorgd
Super en lekker
RK
R k.
Someren
10 mrt 2024
Had m'n adres niet goed ingevuld 😔Hebben ze prima opgepakt en een paar dagen later had ik alsnog mijn bestelling Klasse 👍👍💪💪
18 feb 2024

Topbiertjes!

Topbiertjes voor hele schappelijke prijzen, makkelijk te bestellen en snel in huis. Niets te klagen!
Snel en accuraat geleverd! Goed verpakt, geen problemen. Proost!
Snel gevonden wat ik wilde en snelle levering. Goed verpakt
Snel en netjes geleverd, en een goddelijk product :D
Fijne site,mooie aanbieding van heerlijke bieren
EB
Ed B.
Amsterdam
Verrassende collectie bieren. Snelle levering.

Lekker!

Snelle levering, goed verpakt en lekker 😉
Snelle verzending en goed verpakt.

Goede aanbieding en lekker bier

Mooi gevarieerde doos met inhoud.
28 jan 2024
Goed en heerlijk voor te drinken.
Je bestelt bier en je krijgt bier