Hoogendoornkaas.nl- Logo - Beoordelingen

Hoogendoornkaas.nl

437 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.468 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2022
Hoogendoornkaas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 mei 2023
Vacuüm verpakt is fijn, losse vellen zijn niet nodig. Had een aantal soorten besteld, de meeste waren erg goed, alleen de rookkaas viel erg tegen. Als er had gestaan 'als jong belegen', had ik 'm niet besteld. Dus als de leeftijd wordt aangegeven, helpt dat bij de keuze. Communicatie over verzending is uitstekend. Ik ga voortaan bij jullie bestellen, ik hoef niet meer naar de markt: dat kost ook 2 OV-kaartjes, al kan het verzenden misschien wel iets goedkoper door een deal met postnl... Houd svp de Appenzeller in het online assortiment, dan blijf ik klant !

6 sep 2023
Der Käse schmeckt gut, aber Ich ziehe 1 Stern ab für den schlechten Service: Auf mehrere Anfragen keine Rückmeldung, erst als ich deutlicher wurde, bequemte man sich, mir zu antworten. Ich ziehe einen weiteren Stern ab für das Vorgehen beim Abwiegen: Bei einem Stück fehlten 50 g. Mir wurde erzählt, dass sich das ausgleichen würde, da bei anderen Stücke mehr dran war. Wenn es sich um 1 o. 2 g handelt, kein Thema, aber die Firma kann doch nicht bestimmen, von welchem Käse sie mir mehr / weniger geben. Wenn das die Masche ist, weniger vom billigen Käse und mehr vom teuren, läppert sich das auch bei einer großen Zahl von Kunden. Ich will hier eindeutig der Firma kein Fehlverhalten unterstellen, aber ich finde das nicht in Ordnung und es hinterlässt keinen guten Eindruck bei mir. Schade! Kundenservice geht anders. Automatische Übersetzung: De kaas smaakt goed, maar ik trek 1 ster af voor de slechte service: geen reactie op verschillende vragen, pas toen ik het duidelijker maakte vonden ze het prettig om mij te antwoorden. Ik trek nog een ster af voor de weegprocedure: Bij één stuk ontbrak 50 g. Er werd me verteld dat dit zou worden verrekend omdat er meer in de andere stukken zat. Als het 1 of 2 g is, geen probleem, maar het bedrijf kan niet beslissen van welke kaas ze me meer/minder geven. Als dit de zwendel is, minder van de goedkope kaas en meer van de dure, zal het zelfs bij een groot aantal klanten optellen. Ik wil het bedrijf niet beschuldigen van iets verkeerds, maar ik denk niet dat het klopt en het laat geen goede indruk op me achter. Wat jammer! Klantenservice is anders.

Beoordelingen voor Hoogendoornkaas.nl

18 feb 2024
Ik ond persoonlijk de verpakking in folie aangenaam omdat de bezorging in duitsland later is dan gepland
EV

Heel lekkere kaas !

Hele snelle levering en goeie verpakking en ... natuurlijk heerlijke kaas !
MH
Maria H.
Huizen
Alles was goed, bestellen, afleveren en verpakking, de kazen zijn heerlijk
Telkens snelle en correcte levering en vooral lekkere producten
De kazen smaken heerlijk en het wordt netjes verpakt en bezorgd
De kazen zelf erg lekker, goede verpakking en snelle levering
Bestelling dinsdag pas vrijdag geleverd, wel een beetje traag
28 jan 2024

Geweldige kazen

Heerlijk smaakvolle kazen. Met zorg ingepakt en verstuurd
JK
4 feb 2024
Heerlijke kaas snel besteld en snel verstuurd en bezorgd
Kaas is altijd lekker en komt altijd schoon op
27 jan 2024
De lekkerste kaas, snel bezorgd, goed gesealed

Zeer goede producten

Altijd perfect verpakt en zeer goede levering
Is mij prima befallen niks aan veranderen.
Goede kwaliteit, snel en keurig verpakt 👍
Lekkere kaas en vriendelijke bediening

zo doorgaan

lekkere kaas,pittig en toch niet droog
Absolute aanrader, perfecte service
Goeieservvice .alles prima verpakt
FS
11 feb 2024

Top!

Goede kwaliteit, snelle levering.
MV
marion v.